Παρτ 17

6.4K 739 99
                                    

Πηγαινουμε πιο μεσα στην πιστα και εγω συγκρατω τα ποδια μου για να μην σωριαστω κατω.

Τα χερια μου βρισκονται στους ωμους του και ειμαι πολυ σφιγμενη. Αυτος εχει βαλει τα χερια του στην μεση μου και κοιταει ανεκφραστος τα ματια μου.

Υποτιθεται οτι χορευω μαζι με τον Λουκ τωρα;

Α-μ-η-χ-α-ν-ι-α

Αλλα απο οτι φαινεται το ποτο με βοηθαει να μην το βαλω στα ποδια

Σχεδον δεν ακουω το τραγουδι. Ειμαι συγκεντρωμενη στον ωμο του αποφευγοντας την οπτικη επαφη μαζι του.

"Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars..."

Το κεφαλι μου εχει βαρυνει πολυυ. Ηπια πολυ;

Μονο 5-6... 10 ποτηρια.

Πφ...

Κλεινω στιγμιαια τα ματια μου για να διωξω τον πονοκεφαλο αλλα τιποτα.

Λουκ- ποσο ηπιες; λεει σαν να με μαλωνει

Γελαω πνιχτα

Λουκ- καταλαβα...

Δαναη- αφουυυ με εβλεπες, γιατι δεν με σταματησες;;

Αγνοει την ερωτηση μου και ερχομαστε περισσοτερο κοντα. Απεχω ενα εκατοστο για να ακουμπησω το κεφαλι μου στον ωμο του. Και επειδη το κεφαλι μου ζυγιζει 100 κιλα, το ακουμπαω.

Πολυ καλυτερα... Θα μπορουσα να ριξω εναν υπνο εδω περα. Πανω στον Λουκ...

Μα τι λεω;

Πρεπει να ηπια υπερβολικα πολυ.

Χωρις να το καταλαβω, τα χερια του εχουν μετακινηθει πιο κατω και τα σωματα μας ενωνονται.

Ανοιγω διαπλατα τα ματια μου και το τραγουδι τελειωνει.

Και αυτες οι γοβες δεν με βοηθουν να σταθω στα ποδια μου. Δεν ξερω πως και δεν επεσα ακομη κατω.

Ολοι χειροκροτουν και αυτοι που ειχαν επετειο φιλιουνται. Μετα ακολουθουν και ολα τα αλλα ζευγαρια που ειναι στην πιστα.

Κοιταω αμηχανα γυρω τους αλλους να φιλιουνται και συνειδητοποιω πως ειμαστε οι μονοι που δεν φιλιουνται.

Είσαι το χάος στην ισορροπία μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora