♢11.Maskeli Balo♢

35.6K 1.8K 227
                                    

Ariana Grande - Into you

Ariana Grande - Into you

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dolunay Ünal;

Mesajı okuduktan sonra gözlerim dehşetle açıldı ve hemen mutfağın perdesini çekip kapattım. Kesin yine birileri beni gözetliyordu.

Çayı demledikten sonra iki bardak çay alıp içeri, Asya'nın yanına geri döndüm.

"Dolunay buraya gelmeden beş dakika önce bana gizli numaradan mesaj geldi." dedi endişeli bir şekilde.

"Gizli numaradan mı? Sence İsimsiz mi?" diye sordum düşünceli bir şekilde.

"Başka kim olabilir ki?" dedi sorgulayan bakışlarla.

"Ne yazmıştı peki?" diye sordum rahatsızca yerimde kımıldanarak.

Telefonunu çıkarıp mesajı sesli bir şekilde okumaya başladı.

İnsanlar bizim onlara verdiğimiz güveni ve sevgiyi hak etmiyorlar maalesef. Arkadaşlarını ve âşık olacağın kişiyi seçerken biraz daha dikkatli davran. Bu kadar saf olmamalısın.

Asya mesajı okumayı bitirdiğinde yutkundum. Asya'ya bilerek bu mesajı atmıştı. Benim bunu Asya'ya söyleyemeyeceğimi tahmin etmişti, bu yüzden Asya'nın şüphelenmesi için böyle yapmıştı.

"Dolunay şimdi bana doğruyu söyle bu mesajın anlamı ne?" diye sordu Asya gözlerini kısarak.

"Bilmiyorum bana böyle bir mesaj atmadı hiç." dedim ayağa kalkarak.

"Nereye gidiyorsun?" dedi Asya kaşlarını çatarak.

"Çay getirdim, ama tatlı getirmeyi unutmuşum hemen mutfaktan alıp geliyorum." dedim ve hemen mutfağa girdim. Asya'da arkamdan gelip mutfağa girdi. Ben dolaptan çikolatalı pastayı çıkarırken, o da iki tabak ve çatal aldı.

Çaylarımızı bitirdikten sonra ortalığı toparlayıp televizyonu açtık. Bu sırada evin kapısı açıldı ve annem elinde poşetlerle içeri girdi.

"Kızım kalk yardım et bana kollarım koptu." dedi annem bağırarak.

Oflayarak ayağa kalktım ve poşetleri alıp mutfağa taşıdım. Asya'nın yardımıyla poşetleri boşalttıktan sonra benim odama geçtik.

"Bugünde bizde kal yarın gidersin?" diye sordum yatakta bağdaş kurarak.

"Annem beni kesecek, ama olsun zaten şimdi gidersem yine kızacak." dedi homurdanarak.

"Benim bir fikrim var anneme söylesem o konuşsa Arzu teyzeyle?" diye bir fikir ileri sürdüm.

"Ay ne güzel olur." dedi Asya heyecanla.

"Yasemin teyzecim bugün annemle siz konuşsanız ne olur?" dedi Asya anneme yalvaran bakışlarla bakarak.

"Tamam kulağımın dibinde az konuşun zaten yorgunum. Şimdi ararım ben Arzu'yu." dedi annem bizi odasından kovarak.

Bana Görünmeyeni Anlat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin