Get Scared - Keep Myself Alive
Dolunay Ünal;Derse geldiğimde geçip kendi sırama oturdum. Herkes bana garip bir şekilde bakıyorlardı.
Acaba yine ne yapmış olabilirdim ki diye düşünüp gözlerimi devirdim. İfadesiz bir şekilde bu boş dersin bitmesini bekliyordum.
Belki bu bakışlar derse geç kalmam ve bir hafta sonra üniversiteye dönmemle alakalıydı.
Asya bana gerekli notları almak için diğer sınıfa gitmişti ve yanımda Asya olmadığı zamanlarda ben ifadesizliğimden asla ödün vermezdim.
Herkes bana bakarak fısıldaşmaya başladıklarında, kaşlarım istemsizce çatılmıştı.
"Ne yaptığını duydunuz mu?" dedi Gözde bana bakarak. Sırf benim duymam için yüksek sesle konuşuyorlardı.
"Evet bütün bu olaylardan sonra Yücel'le birlikte olmuş." dedi Hülya bana öldürücü bakışlar atarak.
Duyduğum sözler karşısında gözlerim dehşetle açıldı. Yücel'le birlikte olmak mı? Bunlar neden bahsediyorlardı böyle!
"Eğer bir şey söyleyecekseniz yüzüme söyleyin!" dedim öfkeyle ayağa kalkarak.
"Öyle mi?" dedi Merve bir anda sınıfa girerek ve gelip önümde durdu.
"Evet öyle!" dedim meydan okurcasına. Bu kız bu cesareti nereden alıyordu?
"Yücel'le yattığın doğru mu?" diye sordu tükürürcesine.
"Bana bunu sevgilisini başka biriyle boynuzlayan kız mı soruyor?" diye sordum alayla.
"Resimleri senin gönderdiğini biliyorum. Sırf benim Yücel'le ayrılmam için yaptın bunu değil mi? Tıpkı üç yıl bundan önce yaptığın gibi!" diye tısladığında kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başladım.
Herkes şaşkınlık ve merakla bizi izliyorlardı.
"Evet Yücel'le birlikte oldum. Bundan sana ne? Hatta size ne?" dediğimde sol yanağımda bir baskı hissettim ve yüzüm sağa doğru savruldu.
"Bunun intikamını senden alacağım!" dedi Merve ve koşarak sınıftan çıktı.
"Bu seferki gösterimizi beğenmişsinizdir umarım." dedim alayla beni izleyen kalabalığa bakarak.
Elimi yanağıma götürdüğümde yüzümü buruşturdum, yanağım sızlıyordu. Bu tokadın hesabını verecekti Merve tabii ki, ama her şeyin bir zamanı vardı. Çantamı alıp sınıftan çıktım.
Asya'da benimle aynı anda diğer sınıftan çıkınca koşarak yanıma geldi ve heyecanla konuşmaya başladı.
"Dolunay ne oldu? Merve resmen delirmiş gibi yanımdan geçip gitti. İlk kez bana laf sokmaya çalışmadı." dedi Asya merakla. Yanağımı fark edince gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Yüzüne ne oldu?" diye sordu.
"Dışarı çıkalım her şeyi anlatacağım." dedim derin bir nefes alarak.
**
"Bu konuşmalardan haberin var mıydı?" diye sordum banklardan birine oturarak.
"Sana söyleyecektim, ama iyileşmeni bekledim. Sonraysa fırsat bulamadım." dedi üzüntüyle bana bakarak.
"Yaptığımı söyledim." dediğimde Asya dehşetle bana baktı.
"Ne yaptın?" diye sordu şaşkınlıkla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Görünmeyeni Anlat
Roman pour Adolescents#Wattys2017 Büyük Buluşlar Kazananı Her gün gizli numaradan alınan mesajlar. Kimse mesajları kimin gönderdiğini bilmiyor. Tanımadığınız biri sizin hakkınızda en çok ne kadar bilgiye sahip olabilir ki? İsimsiz; Tehlikeli sularda yüzüyorsun Dolunay ve...