Melanie Martinez - Mrs. Potato Head
Canparelerim bu bölüm hiç yorum yapmamış okurlarımın da kurgu hakkındaki düşüncelerini benimle paylaşmalarını istiyorum.
Belki bilenleriniz vardır BGA final yapmış bir kurgu fakat hesabım hacklendiğinde yayından kaldırılmıştı bu yüzden bölümleri düzenledikçe tekrar yayınlıyorum. 45-ci bölüm final bölümü olacak...
Bu arada hikâye bir kez yayından kalktığı için tüm okuma listelerinden silinmiş :( Hikâyeyi tekrar okuma listelerinize eklerseniz çok mutlu olurum.
Dolunay Ünal;Sabah alarm çaldığında telefonu pencereden dışarı atmamak için zor tuttum kendimi. Akşam erkenden uyumama rağmen oldukça halsiz ve yorgun hissediyordum. Devamsızlık sınırını neredeyse aşmak üzere olduğum aklıma gelince zorla da olsa kendimi ayağa kalkmaya ikna etmiştim. İlk önce banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra sade siyah bir elbise geçirdim üzerime. Aynanın önüne geçtiğimde gördüğüm manzara hiçte şaşırtıcı değildi açıkçası. Fazla uyuduğum için gözaltlarım şişmişti ve her zaman olduğu gibi mor halkalar olduğu yerlerinde duruyorlardı. Kapatıcıyı alıp gözaltlarımdaki morlukları kapattıktan sonra saçlarımı tarayıp atkuyruğu yaptım.
Saçım uzamaya başlamıştı ve artık omuzumun altına kadar geliyordu neredeyse. İlkokula başladığım günden bu yana saçlarım her zaman kısa olmuştur. Kısa saçlı olmayı sevdiğim için saçlarım uzamaya başladığında hemen kestiriyordum ama artık biraz değişiklik olsun istediğimden saçlarımı kestirmemeye karar vermiştim.
Beyaz tenli ve sarı saçlı olduğum için ne zaman biraz yorgun ve halsiz olsam sanki hastaymışım gibi görünüyordum. Bu görünümümle tıpkı bir hayalete benzediğimden çok hafif belli olmayacak bir şekilde makyaj yaptığımda biraz daha iyi görünüyordum.
Çantamı alıp aşağı indiğimde annem her zamanki gibi erkenden kalkmış ve kahvaltıyı hazırlamıştı. Oturup bir şeyler atıştırdıktan sonra tabakları bulaşık makinesine yerleştirip mutfaktan çıktım. Bugün evdekilerin izin günüydü bu yüzden annem kahvaltıyı erkenden hazırlayıp yeniden uyumaya gitmişti.
Onlarla birlikte vakit geçirmeyi gerçekten de özlemiştim bu yüzden bugün dersten çıkar çıkmaz hemen eve gelip onlarla film izleyecektim.
Montumu giydikten sonra atkımı boynuma dolayıp hemen kendimi dışarı attım. Ayağımı dışarı attığım an soğuk havanın aniden vücuduma temas etmesiyle irkilmiştim. İlk kez bu kadar çok kar yağıyordu ve dışarısı bembeyaz bir örtüyle kaplıydı. Ayağımı karın üzerine bastığım an çıkan ses bana huzur veriyordu.
Yarın kesin tatil olacaktı çünkü yollar buz tutmuştu ve kar yağmaya devam ediyordu. Bizim burada kışta sürekli kar yağardı ama böyle kar yılda sadece bir kez oluyordu. Genellikle bugün az biraz yağar yarın erirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Görünmeyeni Anlat
Teen Fiction#Wattys2017 Büyük Buluşlar Kazananı Her gün gizli numaradan alınan mesajlar. Kimse mesajları kimin gönderdiğini bilmiyor. Tanımadığınız biri sizin hakkınızda en çok ne kadar bilgiye sahip olabilir ki? İsimsiz; Tehlikeli sularda yüzüyorsun Dolunay ve...