♧45.Final♤

32.1K 1.7K 1.4K
                                    

Ben Cocks - So Cold
Jorge Mendez - Cold

Ve Final bölümüyle karşınızdayım. Final bölümünde artık tamamen her şeyi tüm gerçekliğiyle öğreneceksiniz.

Biliyorsunuz BGA'nın yayınladığım son bölümü bu ve ben sizden emeğe saygı için rekor oy ve yorum istiyorum. Hiç oy vermemiş ve yorum yapmamış okurlarımında bu bölümde kendilerini belli etmelerini istiyorum.

Bana ulaşmak için instagram adresim - bekirzade_leman

Adal Vural;

''Sikeyim böyle işi!'' diye kükrediğimde odadaki elime geçen tüm eşyaları duvara fırlatıyor ve deviriyordum ama öfkem bir türlü geçmek bilmiyordu.

Dolunay'ın Yücel'i seçmiş olduğuna inanamıyordum! Tüm yapmış olduğum şeylere rağmen nasıl olmuştu da Yücel'i seçmişti?!

Sandalyede bağlı olan Baha'ya bir kez daha yumruk atacakken ''Adal dur artık!'' diye bağırdı Mira hıçkırıklarının arasında ''Yapma!''

''Neden?'' diye kükredim öfkeyle ''Sikeyim neden durayım? O değil miydi seni zorla kaçıran, yıllarca herkese ölü olduğunu söyleyen?!''

Dolunay'ın Yücel'le evlendiğini öğrendiğim zaman Mira'yı bulmuştum, bu yüzden bir aydır şehir dışındayım. Baha'yı bulduğumda Mira'yı da bulmuştum. Onları buraya getirmiştim. Artık benden kaçamayacaklardı.

Dolunay'ın yanından ayrılır ayrılmaz buraya gelmiştim ve şimdi tüm öfkemi Baha'dan çıkarıyordum!

''Sen çok mu iyisin? Takıntılısın sen Adal! İlk önce bana takıntılıydın şimdi de Dolunay'a! Sen Demir'i öldürdün! Yaşadığımı bildiğin halde Dolunay'ın Demir'i öldürmesine neden oldun! Senden korkuyorum!''

''Sen Baha'ya âşık oldun!'' diye bağırdığımda Mira korkuyla olduğu yerde sıçradı ''Baha'nın Dolunay ve Asya'ya yaptıklarını bildiğin halde Baha'ya âşık oldun lan! İşte o zaman anladım ben senin sevilmeye değer bir kadın olmadığını!''

''Senin benden ne farkın var Adal? Sende Dolunay'a yalan söylüyorsun...'' dedi Baha ağzındaki kanı yere tükürerek ''Her şeyi Poyraz'ın yaptığını yalanını söyledin onlara ama her şey yalandı. Tüm o söylediklerini sen kendin yaptın!''

''Sus lan orospu çocuğu sus!'' deyip silahımı çıkardığımda ''Adal yalvarırım yapma!'' diye bağırdı Mira.

''Doğru değil mi lan? Yalan desene! Sırf Dolunay'ın gözünde kendini kahraman gibi göstermek için yapmadın mı tüm bunları? Onu kendi ellerinle Yücel'in mekânına göndermemiş miydin? Nasıl oluyordu da motorla takip edileceğini önceden bilip motoruna silah koymuştun? Tüm bunlar hepsi oyununun bir parçasıydı böylelikle Dolunay seni kahramanı olarak görüp sana âşık olacaktı. Ama o seni değil Yücel'i seçti!''

''İzin vermeyeceğim! Dolunay'ın Yücel'le birlikte olmasına izin vermeyeceğim! Yücel'i öldüreceğim ve Dolunay benimle birlikte olacak! Asla gerçekleri öğrenmeyecek!''

''Adal yalvarırım rahat bırak onları!''

Poyraz'la her şeyi planlamıştık. Kimse umurumda değildi artık. Dolunay'ı istiyordum ve ne olursa olsun onu alacaktım. Bir kez daha kaybedemezdim. Poyraz Yücel'i öldürecekti ve ben bundan sonra hep Dolunay'ın yanında olacaktım.

Herkes bana karşıydı ama umurumda bile değildi. Efdal... Kardeşim dediğim adam bile bana sırtını dönmüştü!

Baha haklıydı tüm her şey planlıydı. Her şeyi önceden planlamıştım ve planlarım kusursuzdu ama Yücel piçi her şeyi mahvetmişti! Dolunay'ın başını belaya sokup sonra anında onu kurtarıyordum. Onun gözünde bir kahramandım! İstediğim tek şey beni sevmesiydi...

Bana Görünmeyeni Anlat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin