Thurisaz - Past Perfect
Bugün sizinle çok mutlu bir anımı paylaşacağım. Bu mutluluğuma sizin de ortak olmanızı istiyorum. Uzun süredir wattpad'de hikâyeler yazıyorum(3 yıldır) Ve şu an ilk hikâyem olan Küçük Bir Şaka kitap oldu ve satışa sunuldu. Kitabı aşağıya bırakıyorum çünkü çoğu okurum bugünü bekliyordu ve hikâyelerim yayından kalktığında çoğu kişi kitapları unuttu. Burada da KBŞ okurları varsa şayet artık kitabımızı kitap kokusuna kavuştu ❤
Dolunay Ünal;
Motorda bir sorun olmadığını gördüğümde hemen Yücel'e binmesi için yardım edip motoru tekrar çalıştırdım ve oradan uzaklaştık.
Hastaneye geldiğimizde hemen motordan inip içerdekilerden yardım istemiştim. Yücel'i sedyeye yatırdıklarında baygındı onu muayene için doktorun yanına götürdüklerinde sırtımı duvara yaslamış doktorun gelmesini bekliyordum.
''Hanımefendi kolunuz çok kötü görünüyor bakmamıza izin verin.'' dedi az önce bana yardım eden hemşire yanıma gelerek.
''Ben iyiyim gerek yok.'' dedim kafamı iki yana sallayarak. Hemşire gittikten sonra kafam dönmeye başladığında yanımdaki koltuğa oturmak istediğimde bir anda gözlerim kararmış ve yer ayaklarımın altından kayıp gitmişti.
Gözlerimi yavaşça araladığımda kafamı sağa doğru çevirince Yücel'in yanında olduğumu fark ettim. Yavaşça ayağa kalktığımda koluma bakınca kolumun sarılı olduğunu gördüm.
Yücel'in yanına yaklaştığımda uyuyordu. Yanındaki boş sandalyeye oturup yüzünü dikkatlice incelediğimde, kaşı ve dudağı patlamıştı, yüzünde bir sürü morluklar vardı. Açıkta kalan kollarında da durum aynıydı.
Sıkıntıyla nefesimi dışarı doğru üfleyip ayağa kalktım ve kapıya doğru yürüdüm. Dışarı çıktığımda hastaneye geldiğimizde bizimle ilgilenen hemşire de buraya doğru geliyordu benim kapının önünde durduğumu görünce hemen yanıma geldi.
''İyi misiniz?'' diye sorduğunda kafamı evet anlamında aşağı yukarı salladım.
''Bana ne olmuştu?'' diye sordum hemşireye bakarak.
''Size yaranıza bakmam gerektiğini söylediğimde izin vermediniz sonra yanınızdan ayrıldığımda bayılmışsınız. Bende hemen geri gelip kolunuzdaki yarayı temizleyip dikiş attım. Fazla kan kaybettiğiniz için halsizlikten bayılmıştınız şimdi biraz daha iyi misiniz?''
''Evet peki ya Yücel onun durumu nasıl?''
''Onun durumu hakkında doktorla konuşmanız gerek doktorun odası burada.'' dedi karşımdaki odayı işaret ederek.
''Teşekkür ederim.'' dedim gülümsemeye çalışarak ve doktorun odasının kapısının önünde durup kapıyı iki kere tıklattım.
İçeriden ''Girin.'' diye bir ses duyduğumda kapıyı açıp içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Görünmeyeni Anlat
Teen Fiction#Wattys2017 Büyük Buluşlar Kazananı Her gün gizli numaradan alınan mesajlar. Kimse mesajları kimin gönderdiğini bilmiyor. Tanımadığınız biri sizin hakkınızda en çok ne kadar bilgiye sahip olabilir ki? İsimsiz; Tehlikeli sularda yüzüyorsun Dolunay ve...