Skillet - The Last Night
Gelişmelerden haberdar olmak için instagram hesabım bekirzade_leman
Dolunay Ünal;
''Yücel ne dediğinin farkında mısın sen?'' diye sordum kaşlarımı çatarak.
''Evet farkındayım. Dolunay, artık üzülmeni istemiyorum. Sen de beni seviyorsun bunu kabul etmesen bile biliyorum... Evlen benimle böylelikle ben hem seni hem de aileni koruyabilirim.''
''Sen delirmişsin! Seninle asla evlenmem!'' diye bağırdığımda Yücel bir anda kemerinden silahını çıkarıp elime tutuşturdu.
''O zaman öldür beni!'' diye bağırdığında şaşkınlıkla Yücel'e bakıyordum. ''Ben ölmediğim sürece bu şehirden gidemezsin. Öldür beni ve kurtul benden.''
''Yapamayacağımı sanıyorsun.''
''Yapamayacağını biliyorum.''
''Bu kadar eminsin yani?'' diye sorarak silahın emniyetini açtığımda sürgüyü çekerek silahı hazırladım. Namluyu tam Yücel'in göğsüne dayadığımda parmağım tetikteydi ''Korkmuyor musun?''
Yücel alayla gülümseyerek ''Korkmuyorum.'' dediğinde öfkeyle dişlerimi birbirine bastırdım. Tetiğe bastığım an ölecekti ama hâlâ korkmadığını dile getiriyordu!
''Delirmişsin sen!'' diye bağırdım öfkeyle ve silahı geri çektiğimde Yücel elimden tutarak tekrar silahı göğsüne dayadığında parmağını tetikteki parmağımın üzerine koyduğu zaman gözlerim dehşetle iri iri açıldı.
''Ya evet de bana ya da öldür beni. Tereddüt etme.'' dediğinde ''Yücel saçmalıyorsun!'' dedim hiddetle.
''Yapamıyorsun beni öldüremiyorsun.'' deyip gülümsediğinde elini elimin üzerinden çektiği an hemen silahın emniyetini kapatıp öfkeyle Yücel'e baktım ''Sen gerçekten de kafayı yemişsin!''
''Dolunay.'' dedi yüzümü ellerinin arasına alarak ''Hiçbir yere gitmiyorsun burada benim yanımda kalıyorsun.''
"Kalmıyorum!" dedim öfkeyle.
"O zaman bende seninle geliyorum." dediğinde şaşkınlıkla Yücel'e baktım.
''Beni rahat bırakmayacaksın değil mi?'' diye sordum çaresizce.
Yücel kafasını hayır anlamında iki yana salladığında ''Kalbimi kırmayacağından nasıl emin olabilirim ki? Senin onlardan farkın ne?'' diye sordum kısık bir ses tonuyla.
''Çünkü seni gerçekten seviyorum! Yıllardır senden uzak durdum ama artık dayanamıyorum seni istiyorum Dolunay. Yanımda olmanı, karım olmanı istiyorum. Geçmiş umurumda bile değil hayatında kimlerin olduğu veya kimleri önemsediğin. Ben de çok kırdım seni kalbini onarmama izin ver...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Görünmeyeni Anlat
Teen Fiction#Wattys2017 Büyük Buluşlar Kazananı Her gün gizli numaradan alınan mesajlar. Kimse mesajları kimin gönderdiğini bilmiyor. Tanımadığınız biri sizin hakkınızda en çok ne kadar bilgiye sahip olabilir ki? İsimsiz; Tehlikeli sularda yüzüyorsun Dolunay ve...