Maria Mena - Growing pains
Dolunay Ünal;"Sizinle hiçbir yere gelmiyorum!" diye tısladım öfkeyle.
"Dolunay hanım lütfen zorluk çıkarmayın. Kesin emir var." dedi yüzünde yara izi olan adam.
"Bakın ben ne sizi tanıyorum, ne de emir aldığınız o kişiyi. Beni rahat bırakın!" dedim arkamı dönerek ve seri adımlarla yürümeye başladım.
"Furkan, patron kızı yalnız bıraktığımızı öğrenirse çok kızar." dediklerini duydum arkamdan.
Adam kolumdan tutunca çığlık attım. Beni arabaya doğru sürükleyip zorla arka koltuğa oturttular.
"Sizden gerçekten özür dileriz, ama bizi zor kullanmaya siz zorladınız." dedi az önce adının Furkan olduğunu öğrendiğim adam.
Aslında adam dediğime bakmayın benden iki ve ya üç yaş büyüklerdi sadece.
Furkan normal boya sahipti. Kumraldı ve gözleri siyaha yakın bir renkteydi. Yüzünün sol kısmında çok derin bir yara izi vardı.
"Tufan, patrona kızın iyi olduğunu mesaj at." dedi Furkan kemerini takıp arabayı çalıştırarak.
Tufan'sa sarışın ve kahverengi gözlüydü. Boyu basketbolcularla yarışır gibi çok uzundu. Resmen dev gibilerdi yahu.
Oflayarak arkama yaslandım. Asya beni kesin çok merak etmiştir.
Araba durduğunda hemen arabadan indim ve kapısını sertçe çarpıp arkama bakmadan eve doğru yürüdüm.
Tam kapıya varacakken "Çantanızı unuttunuz Dolunay hanım." dedi Furkan yanıma gelerek.
Ya ben nasıl bir insanım anlayamıyorum. Bir kez havalı bir çıkış yapacaktım onu da beceremedim!
Hışımla çantamı alıp montumun cebinden anahtarları çıkarıp kapıyı açtım.
"Neden hala buradasınız?" diye sordum sakin olmaya çalışarak.
"Siz sağ salim eve girdiğiniz zaman biz de gideceğiz." dedi Tufan kaşlarını çatarak.
Derin bir nefes aldım ve kapıyı açıp içeri girdim. Kapıyı kapattıktan, sonra öfkeyle çantamı yere fırlattım. Durduğum yerde zıplamaya ve ayaklarımı hızla yere çarpmaya başladım. Sinirimi bir şekilde çıkarmam lazımdı.
Telefonuma mesaj gelince Asya'nın mesaj atma olasılığı aklıma gelince, hemen nefesimi dizginleyip cebimden telefonumu çıkardım.
Gönderen - İsimsiz
Şu an çok komik görünüyorsun. Bu kadar sinirli olmamalısın, sonuçta burada kızacak hiçbir şey yok ;)Mesajı okuduktan, sonra çığlık atıp tırnaklarımı elime geçirdim.
Gönderilen - İsimsiz
Artık bu iş çığırından çıktı, beni korkutuyorsun. Hem sen benim evime kamera mı yerleştirdin! Tüm hareketlerimden anında nasıl haberin oluyor?Gönderen - İsimsiz
Olabilir ve olmayabilir. Cevabı kendin bulmalısın.Bu İsimsiz her kimse onu bir elime geçirirsem çok fena pataklayacağım. Resmen benimle oyun oynuyordu. Hem gerçekten eve kamera yerleştirmiş olabilir mi?
Kime - İsimsiz
Sen tam bir piçsin! Benimle resmen oyun oynuyorsun.Mesajı gönderdikten iki dakika, sonra telefonum çaldı. Arayanın Asya olduğunu görünce içimde bir rahatlama oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Görünmeyeni Anlat
Fiksi Remaja#Wattys2017 Büyük Buluşlar Kazananı Her gün gizli numaradan alınan mesajlar. Kimse mesajları kimin gönderdiğini bilmiyor. Tanımadığınız biri sizin hakkınızda en çok ne kadar bilgiye sahip olabilir ki? İsimsiz; Tehlikeli sularda yüzüyorsun Dolunay ve...