Skylar Grey - I Know You
Dolunay Ünal;Karşımda gördüğüm manzara karşısında dehşete düşmüştüm.
Onu yıllar sonra ilk kez görüyordum. Ama onu böyle görmeyi hiç hayal etmemiştim.
Yanında Merve'yle durmuş öylece bana bakıyordu. O an anlamıştım benim ruhum yaralıydı, kırık döküktü yaşadığına dair hiçbir belirtisi yoktu.
Ama oradaydı işte ölümcül yaralarını bir bez parçasıyla sarmış, korkak bakışlarla etrafı seyrediyordu.
Baha'yı Merve'yle gördüğüm an ruhumun sessiz çığlıkları yankılanmıştı kulaklarımda.
Yeni kabuk tutmaya yüz göstermiş yaralarım, yavaş yavaş kanamaya başlamıştı yine.
Bir anda omuzumda bir el hissettiğimde, hemen kafamı o tarafa çevirdim ve Baha'ya öldürücü bakışlar atan Yücel'le göz göze geldim.
Beni kendine doğru biraz daha çekti ve sıkıca tuttu omuzumu itiraz etmeyeyim diye. Zaten itiraz edecek durumda değildim, ayakta zor duruyordum resmen. Bunun sadece bir kâbus olmasını diliyordum tüm kalbimle.
"Hangi rüzgârlar attı seni buraya?" diye sordu Yücel alayla.
"Bıraktığım şeylerin değiştiğini öğrendim, bende yeniden düzeni kurmaya geldim." dedi Baha gözlerini bir an olsun üzerimden ayırmayarak. Delici bakışları beni delip geçiyordu.
"Bıraktığın hiçbir şeyi eskisi gibi bulamazsın. Bunu en iyi senin bilmen gerekiyordu." dedim her sözün üzerine basa basa.
"Doğru seni Yücel'le göreceğimi hiç düşünmemiştim. Demek ki söylentiler gerçekmiş." dedi gözlerini kısarak tehditkâr bir tavırla.
"Görüşmek değil bu Dolunay benim sevgilim." dedi Yücel alayla.
"Benim eski sevgilimi alacak kadar düşmüşsün demek." dedi Baha Yücel'e bakarak.
Merve yüzle görülür bir şekilde gerilediğinde onun Baha'dan bazı şeyleri sakladığını anlamıştım. Bazı önemli şeyleri hem de.
"İkimizde aynı seviyedeyiz öyleyse." dedi Yücel dudağının bir kenarı yukarı doğru kıvrılırken.
"Merve'nin Yücel'in eski sevgilisi olduğundan haberin yok muydu yoksa?" diye sordum yalandan şaşırmış numarası yaparak.
Baha'nın kaşları çatıldığında hiçbir şeyden haberi olmadığını anlamıştım. Merve'den de sadece bu beklenirdi.
"Yücel gidelim mi artık böyle insanların bulunduğu ortamlar, midemi bulandırıyor." dedim ve Yücel'in elini tutup parmaklarımızı kenetledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Görünmeyeni Anlat
Teen Fiction#Wattys2017 Büyük Buluşlar Kazananı Her gün gizli numaradan alınan mesajlar. Kimse mesajları kimin gönderdiğini bilmiyor. Tanımadığınız biri sizin hakkınızda en çok ne kadar bilgiye sahip olabilir ki? İsimsiz; Tehlikeli sularda yüzüyorsun Dolunay ve...