Rozdział 7

1.8K 81 16
                                    

**Matteo**

Ciągle zastanawia mnie wcześniejsza kłótnia Luny z Niną. Czy to co się wydarzyło sprawiło, że Luna się aż tak zmieniła? I co się wydarzyło? Wiem o wypadku, ale Kelnereczka by się tak nie zachowywała przez zwykły wypadek samochodowy. Kto go spowodował? Chyba nikt oprócz jej rodziców i Niny nie zna prawdy albo chociaż szczegółów, a w tym ja. Mam nadzieję, że dziewczyna kiedyś mi zaufa i wyzna co się stało. Chcę jej pomóc.

**Luna**

Po mojej małej sprzeczce z Niną, wróciłam do domu. Przebrałam się i zeszłam na obiad z rodzicami i Amandą.

- Jak w szkole, Luna? - zapytał mój tata, gdy usiedliśmy przy stole.

- Dobrze - odpowiedziałam niechętnie.

- Skarbie, co jest? - spytała moja mama, po chwili ciszy.

- Nic - powiedziałam, kończąc jeść.

- Luna... - mój tata chce mnie przekonać, abym powiedziała co się dzieję, ale przecież nie powiem im o (Nie)znajomym.

- Mogę już iść? - tym razem ja zadałam pytanie.

- Tak, idź - wstałam i poszłam do swojego pokoju.

Na telefonie zauważyłam nieodebraną wiadomość.

Od (Nie)znajomy : Hej, księżniczko, daj mi szansę, proszę odpisz

Dlaczego on nie da mi spokoju? Skoro to nie jest Matteo, to kto to jest? Postanowiłam, że w końcu odpiszę. Może tylko w ten sposób on przestanie do mnie pisać.

Od Luna : Kim jesteś?

Od (Nie)znajomy : Mówiłem ci, najpierw chcę, żebyś mnie poznała i żebym ja cię bardziej poznał.

Od Luna : Potem dasz mi spokój?

Od (Nie)znajomy : Księżniczko...

Od Luna : Pytam się czy potem dasz mi spokój!

Od (Nie)znajomy : Jeśli będziesz chciała to, dobrze, ale daj mi szansę

Od Luna : Niech ci będzie, ale dziś już do mnie nie pisz

Od (Nie)znajomy : Tak jest kapitanie!

Nie wiem czy dobrze postanowiłam, ale muszę spróbować, bo tylko wtedy uwolnię się od niego.

Zaczęłam oglądać film, dzięki czemu, choć na chwilę zapomniałam o problemach.

Usłyszałam, ostatnio u mnie częsty, dźwięk oznaczający, że przyszła do mnie wiadomość.

Od Król Paw :* : Hej, Kelnereczko. Co porabiasz?

Od Luna : Przed chwilą skończyłam oglądać film

Od Król Paw :* : A jaki?

Od Luna : "Niezgodna"

Od Król Paw :* : Oglądałem wszystkie części

Od Luna : Ja dzisiaj tylko pierwszą. Która według ciebie część najlepsza?

Od Król Paw :* : Ostatnia, "Wierna"

Od Luna : Jak ją oglądnę, to ocenię

Od Król Paw :* : Trzymam cię za słowo, Kelnereczko

Od Luna : Królu Pawiu, muszę kończyć, pa

Od Król Paw :* : Pa, Kelnereczko

Odłożyłam telefon na szafkę nocną i postanowiłam wziąć długą, odprężającą kąpiel.

Inna Luna |Soy Luna|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz