Pohled Zuzi
Po večeři jsme se pokusily přečíst něco z fotek, ale protože nejvíc stránek vyfotila Trisha, která se hned po zkoušce vypařila za Carlosem, daleko jsme se nedostaly. Je pravda, že bylo fajn zjistit, že Carlos si vybral vodu a vzduch, ale nemohlo to nahradit naše zklamání. Nakonec jsme šly spát, ale ani jedna z nás nebyla spokojená.
***
Následující den začal hlasitě. A tentokrát za to nemohla Rikki, která svým chrápáním většinou všechny probrala. Teď to byla chyba jen a pouze Zoe, která se svým typickým nadšením rozrazila dveře do pokoje, doběhla k oknu, roztáhla závěsy a opravdu nahlas prohlásila: „Je ráno! A jak jsme včera slíbili, je čas na váš trénink!"
Odpovědí jí bylo jen otrávené a ospalé bručení. Nikomu se nechtělo vstávat, Carol a Rikki si dokonce přetáhly deku přes hlavu a pokusily se znovu usnout. Jenže Zoe to tak nenechala.
„Všichni vstávejte, musíte si na tenhle režim zvyknout. Pokud se máme zbavit Caina a jeho neznámých spojenců, potřebujeme s vaším tréninkem začít co nejdřív. Tak, vstávat." Přešla k nejbližší posteli a strhla ze spící dívky přikrývku. Šlo o Trishu, která, jak se dalo očekávat, okamžitě začala protestovat. Nepodařilo se jí sice vytvořit žádné známé slovo, ale i z neartikulovaných zvuků se dalo poznat, že s takhle brzkým vstáváním nesouhlasí.
„Tak jinak," povzdechla si Zoe a rozpřáhla ruce. Následně roztáhla prsty obou rukou a na rozespalé a ne moc dobrovolné Elementky se snesla sprška ledové vody.
„Co to sakra je?!" zaječela Rikki a vyletěla z postele. Ždímala si vlasy a pohledem probodávala Zoe. I ostatní vstaly a mračily se, Ashley pro sebe tiše nadávala a vypadala, že po Zoe brzo něco hodí.
Původkyně rozruchu ale všem jejich tvrdé pohledy oplácela. Nadechla se a omluvným hlasem řekla: „Mrzí mě, že vás musím budit takhle, ale je to opravdu nutný. Vy nevíte, čeho všeho je Caino se svojí skupinou schopný."
„Víme," přerušila ji Carol, „mě a Vixi unesl, pamatujete?"
„A to si opravdu myslíte, že to bylo to nejhorší, co dokáže?" ozval se ode dveří další hlas. Patřil Samantě a zněl rozladěně. „Caino sám je možná tak nebezpečnej jako banda štěňat, ale víme určitě, že k němu patří jeden z největších mistrů bojové magie z Aranëd. A kdyby to náhodou nestačilo, je jasný, že spolupracuje s někým silným, silnějším, než jsme my všichni dohromady. Tak se sakra seberte a přestaňte si stěžovat, protože vstávání za tmy není nic proti tomu, co by se stalo, kdybychom Caina nechali plavat." Poslední slova téměř zaječela. Rostlina v květináči poblíž natáhla svoje šlahouny k ní a všechna její poupata rozkvetla.
„Wow," vydechla polohlasem Elie. „Tohle umí všichni, kdo mají zemi? Naučím se to taky?"
„Jo," přidala se Zuzi a oči jí zářily, „tohle bylo fakt hustý. Pokud se na tréninku naučíme něco takovýho, beru všechno zpátky. Díky za vaše probuzení a teď jdeme trénovat!"
Zoe se zatvářila zmateně, ale potěšeně, a přikývla. „Půjdu vám dolů připravit snídani. Sammie, pomůžeš mi prosím?"
Samantha ještě naposledy přejela Elementky naštvaným pohledem a přidala se ke své sestře.
„Nebývá taková vždycky," prohodila Dana, „jenom, když je ospalá."
Pohled Annie
Po jídle nás Zoe rozsadila na židle kolem stolu v rohu a rozdala nám rozvrhy. „Protože většina z vás má dva živly, museli jsme upravit běžné tréninkové postupy. Zuzi, například, bude mít trénink země se Sammie, ti, kteří nemají zemi, budou trénovat běžná kouzla, a pak půjdou i s ní na další hodinu." Zuzi přikývla a začala studovat svůj rozvrh.
ČTEŠ
Ten Elements *DOKONČENO*
FantasiaVítejte na Aranaidě, relativně malém ostrově v jednom z oceánů... Že nevíte, kde to je? To je dobře. Nikdy totiž není jisté, kdy se tam stane něco nevysvětlitelného. Muzeum, ve kterém se ztrácí lidé. Les skrývající brány do jiných světů. Škola s opr...