POV EMMA
' i know i can treat you better' zing ik mee. We rijden schiphol op en parkeren de auto, ze hadden er een gehuurd. 'Ik wist niet dat je kon zingen' zegt Zayn verbaasd. 'Dat wist ik ook niet' zeg ik en stap uit. 'Serieus je kan zingen' zegt hij en gaat naast me lopen. 'Nee' zeg ik. 'Wel' zegt hij. 'Niall' roep ik en Zayn schiet in de lach. 'Kan je het niet alleen' zegt Zayn. 'Nope' zeg ik. 'Wat is er' zegt Niall. 'Zayn zegt dat ik kan zingen maar ik klink als een valse kraai' zeg ik lachend. 'Je kan wel zingen' zegt Niall. 'Louis' roep ik. 'Oh nee je gaat niet alle jongens roepen, we gaan naar binnen kom' zegt Niall en trekt me naar binnen. Harry heeft mijn tas vast. Ik loop naar hem toe en neem hem over. 'Dankjewell' zeg ik en hij glimlacht. 'Sukkel' zegt hij en ik kijk hem meteen weer aan. 'Wat zei je' vraag ik. 'Niks' zegt hij en gooit zijn handen omhoog. 'Kom we gaan Starbucks halen' zegt Louis en trekt me de Starbucks in. We bestellen allemaal ons drinken en even later lopen we allemaal met Starbucks over Schiphol. Als ons vliegtuig word omgeroepen rennen we naar de juiste gate.
---
LONDAAAAANN
'We're homeeee' roep ik en ren met mijn tas naar buiten. De jongens schudden lachend hun hoofd. 'Waar is jullie auto' vraag ik en kijk om me heen. 'Die' zegt Liam. En ik loop naar de Mercedes. 'Grapje' roept hij en loopt naar een Audi die er dicht bij staat. 'Waar moet ik nou zitten' zeg ik. Zayn heeft het stuur geshotgunt en Liam ernaast. Louis, Harry en Niall zitten achterin. 'Bij Niall op schoot' zegt Louis en geeft Harry een high-five. 'Okeh' zeg ik en ga op Niall's schoot zitten.
We zijn al snel bij mijn huis en ik pak de tas uit de achterbak. 'Blijven jullie slapen of gaan jullie naar huis' vraag ik. 'We kunnen wel blijven slapen toch' vraagt Harry. De jongens knikken en stappen uit. Ik maak de deur open en laat de jongens binnen. 'Jullie mogen wel rond kijken maar doe please voorzichtig' zeg ik en de jongens knikken braaf. Al snel word er gebonkt en geschreeuwd en schud ik mijn hoofd. Arme buren. Ik zie dat de huis telefoon een gemiste oproep heeft doordat er een lampje knippert. 'School' roep ik en ren naar de telefoon. Ik zoek het nummer op dat gebeld heeft en het is inderdaad school. Snel typ ik het nummer in en bel naar school. 'Met Henk van Dyk, Amsterdam High School' zegt hij. 'Met Emma Smit, jullie hadden gebeld' zeg ik en bijt op mijn nagel. De jongens komen de kamer binnen. Ik leg mijn vinger op mijn lippen als teken dat ze stil moeten zijn. 'Aah mevrouw Smit' zegt meneer van Dyk. 'Je bent geslaagd, met een 9 voor engels en de rest zijn allemaal achten behalve economie, daar heb je een 6 voor' zegt meneer van Dyk. Ik gil. 'Dankuwel' zeg ik en hang op. 'IK BEN GESLAAAAAGD' roep ik en spring in Niall's armen. 'Ik ben geslaaaaagd' roep ik nog een keer en geef de andere jongens ook een knuffel. 'Gefeliciteerd' zeggen de jongens allemaal tegelijk waardoor we in de lach schieten. 'Hmm okay, cola' vraag ik en de jongens knikken. Ik loop naar de keuken en schenk zingend 6 glazen cola in.
'I'm so numb and I can't stop shaking
Frustration, desperation
You say I need some kind of medication
Situation: no motivation
Destination: permanent vacationHey, I'm doing fine
And I know I'm out of line
So let's sing this one more time
It goes
Destination: permanent vacationNa-na, na-na na na'
'And we're all so proud' zingen de boys vanuit de kamer.
Frustration, desperation
You say I need some kind of medication
Situation: no motivation
Destination: permanent vacationDaarna loop ik naar de kamers maar de jongens zijn er niet. Ik zet de glazen op de tafel. 'Jongens' roep ik. 'Kijk uit' roept Louis, die met Harry op een matras zit en naar beneden glijd. Snel probeer ik een stap opzij te zetten, maar het was al te laat en ik lig bovenop Louis en Harry. 'Omygod Emma' kreunen ze. Mijn lach vult de kamer en van bovenaf hoor ik Liam, Niall en Zayn ook lachen. 'Okay nu wij Zaynie' zegt Liam. Zayn kijkt Liam quasi boos aan om de bijnaam. Ik schiet op nieuw in de lach en snel halen we het matras weg en komen Liam en Zayn naar beneden. 'Nou Emma kom' zegt Niall van boven en ik ren de trap op. Niall legt het matras goed, ik ga erop zitten met Niall achter me. 'Hou je vast' 'ja waaraan' zeg ik. 'Ja eum ik wou zeggen mijn knie maar dat is niet zo slim. 'We ruilen wel om' zeg ik en ik ga achter Niall zitten. Ik sla mijn armen stevig om hem heen en gil als we naar beneden glijden. 'Zo tortelduifjes hoe was jullie huwelijksreis' zegt Louis grijnzend. Ik ga vlak voor hem staan. 'Geweldig' zeg ik en loop weg, om dekens en kussens te pakken. De jongens joelen om mijn actie. Sukkels.
We hebben net Friends With Benefits gekeken, op aandringen van Zayn en Niall. Zayn om de film. Niall om Mila Kunis. Damn die is knap. (A/N zie Mila in media😍) We gaan allemaal onder de dekens liggen en proberen te slapen. Ik zucht en draai me om, en nog een keer, en nog een keer. 'Jemig Emma lig eens stil' zegt Zayn. 'I can't sleep' zeg ik zacht. 'Kom' zegt hij en ik kruip naar hem toe, ik lig tussen Zayn en Niall in maar Niall slaapt al. 'Wat is er' vraagt hij zacht zodat de anderen niet wakker worden. 'Ik zie m'n vader steeds voor me, hoe hij zo stil lag, en dan zie ik Elise weer voor me en-' 'shhh' sust Zayn me. Tranen rollen ondertussen over mijn wangen en zachte snikken verlaten mijn mond. Zayn wrijft over mijn rug. Al snel val ik in slaap.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie