Hoofdstuk 40

60 6 3
                                    

de minuten van het liedje die bij het hoofdstuk horen ;
0.00 - 2.20

POV EMMA

Als we aankomen bij de golfclub lopen we naar binnen en geeft Niall me een setje golfkleding. Ik kleed me snel om en wacht op de rest. Samen lopen we de golfbaan op en zoeken we een plekje uit waar we met z'n allen kunnen golfen.

'Ni ik kan het echt niet' zeg ik lachend en probeer nog een keer tegen de golfbal te slaan. 'Let me help you' zegt hij en komt achter me staan. 'Je handen zo' zegt hij zacht in mijn oor waardoor kippenvel op mijn armen komt te staan en hij mijn handen goed op de club legt. 'Je benen iets verder uit elkaar' zegt hij en legt zijn handen daarna over die van mij en stuurt mijn armen iets meer naar beneden en naar rechts en de golfbal schiet omhoog en komt verderop weer op de grond terecht. 'Thanks babe' zeg ik blij en geef hem een kus op zijn wang. Hij lacht en gaat naast me op zijn eigen plek staan en slaat zijn golfbal tegen die van mij aan en achter elkaar aan rollen ze in de hole. 'Jesus, uitslover' zucht Harry aan mijn andere kant en we schieten in de lach.

Na de hele middag geoefend te hebben doen we een wedstrijdje. Harry en Sophia vallen al snel af en daarna Eleanor. Liam en Zayn staan gelijk, Niall bovenaan, daarna Perrie dan ik en  daarna Louis, als laatste Liam en Zayn.

Drie rondes verder zijn Perrie, Louis, Liam en Zayn afgevallen en gaat het alleen nog om Niall en mij. 'How did you became so good' grijnst Niall. 'Learned it from the best' glimlach ik zoetjes en sla daarna mijn bal, die vlak bij de hole stopt. Met mijn handen in mijn haar hoop ik dat hij er nog in rolt maar het gebeurd niet. 'Kom op Nialler, laat je girlfriend niet winnen, ga voor je eigen trots' zegt Harry lachend. 'Maak je geen zorgen Hazz' zegt Niall en slaat zijn bal die bovenop het blok blijft hangen en niet naar beneden rolt de hole in. De meiden juichen en ik leg mijn bal op de tee. Ik kijk Niall nog een keer aan en ga dan goed staan. 'Stop that' gilt Louis. Ik schiet in de lach en sla tegen de golfbal aan die de andere aantikt en ze achter elkaar aan in de hole rollen. Ik spring omhoog en juich met de meiden. 'What the hell Niall' roept Liam. 'I didn't let her win i swear' roept Niall verbaasd. Ik lach en geef hem een kus. 'I guess you found your golfmate' fluister ik in zijn oor. 'De volgende keer maak ik je af' zegt hij en ik lach. 'Good luck babe' glimlach ik zoetjes naar hem samen met de meiden loop ik naar de kleedkamers.

'Zullen we wat doen waar ik goed in ben' vraagt Harry op de terugweg. 'Wat wil je doen Hazza' vraag ik. 'Bowlen' zegt hij. Ik knik hevig. 'Yes' zeg ik blij. 'Wie gaat er nog meer mee' vragen we en de rest gaat ook mee.

We lopen de bowlingruimte in en verdelen ons weer in twee groepen, de jongens tegen de ons. 'Okay nu winnen wij' zegt Harry zelf verzekerd. 'Hij weet niet dat dit Eleanor's beste ding is' zegt Perrie en we lachen. Om de beurt gooien we en Harry en Eleanor zijn inderdaad de besten. Ze gooien allebei strikes en spares. Uiteindelijk wint Harry toch, met de jongens.

'S avonds eten we bij een restaurant dicht bij het golfcentrum. We bestellen ons eten en genieten van onze milkshake. Als ons eten er is beginnen we meteen en hebben we het nog over vanmiddag en vanavond. Niall staat op van de tafel en loopt een stukje weg en wenkt me daarna om mee te gaan. Ik sta op en kijk na een paar meter om naar de meiden en loop daarna met hem mee. 'Waar gaan we heen' vraag ik.

----

Heyy guys!

Lang geleden dat ik hier wat neer heb gezet maar IM BACK! Liedje bovenaan is van Vanessa Hudgens ; Say Ok. Persoonlijk vind ik dit in een heel leuk liedje en het pas bij dit hoofdstuk, dus misschien als je het het waart vind kun je hem luisteren☺️

Hope u enjoyed! 💕

Sweet kisses,

M.

ONLY YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu