POV EMMA
Als we bij het park aankomen is het best rustig. 'Ik hoop dat er niet teveel fans rondlopen' zucht Harry. 'Het komt vast goed, we zijn er allemaal bij' zegt Louis en Harry knikt licht. Ik parkeer de auto en we kopen de kaartjes. We lopen langs verschillende attracties.
'JA DIE' roepen Louis en ik tegelijk. Het is ongeveer net zoiets als de vrije val maar dan moderner en hoger. De jongens en meiden kijken angstig naar boven. 'Mogen we erin' vraag ik en ze knikken. 'Yes' roepen we en ik spring op Louis rug. Hij rent naar de ingang en we zoeken een stoeltje uit waar we naast elkaar kunnen zitten. Ik doe de band van boven naar beneden en klik hem vast. Langzaam gaan we naar boven en ik pak Louis hand vast. Als we bij de vijftig meter zijn stopt hij en hangen we in de lucht. We kunnen heel ver kijken en Louis wijst naar de Big Ben en de London Eye die je vanaf hier kunt zien. Ik wil net wat zeggen, maar we vallen naar beneden. Ik lach en hoor Louis naast me gillen. Als we beneden zijn zit mijn haar ontploft maar het boeit me niet zoveel. Ik schud het een beetje los en kijk daarna naar Louis die grijnzend naar me kijkt. 'Leuke lach' zegt hij. 'Leuke gil' zeg ik en steek mijn tong uit. 'Touche' zegt hij mokkend en we lopen weer naar de rest toe. 'Gaat ie goed' vraagt Eleanor en we knikken snel. 'Vet gaaf' zeggen we.
Met een suikerspin lopen we door het spookhuis. Niet echt een goede combinatie. But i don't care.
'How ya doin' vraag ik als ik naast Harry ga lopen. 'Het is goede afleiding' zegt hij en ik knik. Ik sla mijn arm om zijn middel en hij legt zijn arm om mijn schouders. 'We vinden wel een leuke nieuwe meid voor je' zeg ik. Harry kijkt me lachend aan. 'Wat lach je' zeg ik grijnzend. 'Niets, maar je weet m'n type niet eens' zegt hij lachend. 'Als je het me verteld' zeg ik en hij kijkt me aan. 'Blond haar, blauwe ogen, ongeveer 1,75' zegt hij. 'Taylor Swift dus ongeveer' zeg ik en hij slikt. 'Nee' zeg ik. 'Ze was je secret love' fluister ik. We zijn de groep ondertussen al kwijt geraakt dus we dwalen een beetje rond in het spookhuis. Harry probeert zijn tranen in te houden. 'Laat het gaan' zeg ik zacht en een traan rolt over zijn wang. Ik ga voor hem staan en veeg zijn tranen weg. 'Ze is je tranen niet waard, je verdient veel beter Harry. Alsjeblieft laat dat aan de wereld zien want ergens op deze fucking aarde loopt een meisje die opzoek is naar haar prins. Als Taylor jou niet behandeld heeft zoals dat hoort dan mag ze dat weten. Maar doe dingen die goed zijn. Laat zien hoe het moet en ga je niet zo gedragen zoals zij zich heeft gedragen' zeg ik. Ik veeg de tranen van zijn wangen. 'Het komt allemaal goed' zeg ik en sla mijn armen om hem heen. Hij slaat zijn armen stevig om me heen en ik begraaf mijn gezicht in zijn borst. 'Dankjewel Emma' zegt hij zacht. 'Graag gedaan' zeg ik en kijk hem aan. 'Zoiets liefs heeft niemand ooit tegen me gezegd' zegt hij zacht. 'Ik doe het graag voor je Hazz, ik had niemand toen het uitging tussen mij en Thomas' zeg ik en hij knikt. 'Niall mag blij zijn met zo'n mooie en lieve prinses' zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'It will all be okay' zeggen we tegelijk en we gaan opzoek naar de anderen.
Af en toe komt er een kansloos spook langs die er zo fake uit zien dat soms meer van ons schrikken als wij van hen. Ik kijk achterom en gil. 'Omijngod run' gil ik en ren met Harry achter me aan door de gangen. Er liep een fucking eng spook achter ons aan. 'Pak mijn hand' roept Harry en ik steek mijn arm naar achter. Hij pakt mijn hand. Samen rennen we door de gangen. 'Rechts' gilt Harry en ik ren naar rechts. Daar staan twee andere spoken. 'Okay links' gil ik en hij rent naar links. Daar is de uitgang en we rennen snel naar het licht. Als we eindelijk bij het reuzenrad uitkomen zijn we ze kwijt. 'Dat' hijg ik. 'Was scary as fuck' maakt Harry mijn zin hijgend af. 'Jesus zeg dat wel' hijg ik nog na. 'Reuzenrad' vraagt Harry. Ik knik en we gaan in een bakje zitten. 'Misschien kunnen we de anderen dan ook vinden' zegt Harry. 'Ja ik hoop het ik wil naar m'n boy' mompel ik en ga op mijn knieën op het bankje zitten zodat ik naar buiten kan kijken.
'Ja ik zie ze' roep ik. 'Ze zijn ons denk ik aan het zoeken' zegt Harry als hij kijkt. 'WIL BAKJE 7 RECHT GAAN ZITTEN' word er omgeroepen. 'Ja' gil ik en we gaan goed zitten. 'Jesus' lacht Harry. 'Sorry' zeg ik verontschuldigend waardoor hij harder gaat lachen.
'BABYBOY' gil ik en ren naar Niall. Hij kijkt om en rent op me af. 'BABYGIRL' roept hij en ik spring in zijn armen. 'GOALS' roepen de anderen. 'I missed you' zegt hij. 'I missed you too' zeg ik. Ik laat mijn voeten de grond weer raken en druk mijn lippen op die van hem.
'Harry is weer happy' zegt Niall als we bij hem naar binnen lopen. Vanavond slaap ik een nachtje bij Niall. Waarschijnlijk daarna voor altijd maar dat moeten we nog even bekijken. Ik hang mijn jas op en loop achter Niall aan naar de keuken. 'Wat heb je met hem gedaan' vraagt hij en zet de theekan aan. 'In het spookhuis heb ik hem gezegd dat Taylor hem niet waard is en dat hij beter kan krijgen' zeg ik en Niall kijkt om. 'Je bent een goede vriendin Emma' zegt Niall. 'Hij zei dat je blij moest zijn met een prinses als ik. Maar bitch please i'm the queen' zeg ik en Niall schiet in de lach. 'Okay eigenlijk niet. Eigenlijk ben ik een zwerver die bij mijn vriend slaapt omdat ik te arm ben voor mijn eigen huis' mompel ik. 'Emma' zegt hij. 'Wil je bij mij wonen' vraagt Niall. Ik val stil. 'W-wat' stotter ik. 'Ik hou van je, meer dan ik van iedereen hou. En ja ik ben blij met een prinses als jij. Ik zal je ooit een koningin maken. Je bent alles wat ik wil' zegt hij. 'I-ik hou ook van jou' zeg ik zacht. 'Kijk me eens aan' zegt hij en ik kijk hem aan. 'I love you' zegt hij en drukt zijn lippen dan op die van mij. Ik had niet gelukkiger kunnen zijn..