POV NIALL
Emma is naar boven gegaan met Harry. Hij wijst haar de weg naar de logeerkamer. Louis, Liam en Zayn kijken me aan. 'Wat' vraag ik. 'Jullie zijn close' zegt Zayn. 'Ja' zeg ik en kijk ze aan. 'Je bent niet' 'nee' zeg ik meteen. 'Moet dat' vraag ik en ze schudden hun hoofd. 'Het is gewoon apart' zegt Liam en ik knik. 'Het is ook apart' zeg ik. 'Maar ik ben blij dat alles goed afgelopen is, stel dat ik vanavond niet boos weg was gelopen, dan was Emma misschien bij iemand waar niemand bij wil zijn, jullie snappen bij wie' zeg ik en ze zuchten. Harry komt weer beneden en wij staan op. 'Ik ga naar huis' zeg ik en de rest ook. 'Jullie kunnen blijven slapen' zegt Harry. 'Ik kan wel blijven slapen' zeg ik. Louis, Liam en Zayn gaan morgen naar Eleanor, Sophia en Perrie dus die gaan gewoon naar huis. 'Dan kunnen we ook wel een matras bij mij op de kamer leggen' zegt Harry en ik knik. We lopen weer naar binnen als de jongens weg zijn. Snel slepen we een matras naar Harry's kamer. Daarna kleden we ons om en gaan in bed liggen. Het is al half een en ik slaap al snel.
Midden in de nacht word ik wakker en kom niet meer in slaap. Ik zucht en loop naar beneden. De bedden van Harry slapen echt verrot. Ik schrik me dood als ik Emma in de keuken zie zitten. 'Jesus' zeggen we tegelijk. 'Ik schrok me dood' zeg ik geschrokken en pak een glas water. 'Die bedden liggen echt verrot' mompel ik. 'Oh die van mij ligt best fijn' zegt Emma. 'Ja das het logeerbed, daar mag iedereen de eerste keer op slapen' lach ik en Emma kijkt me serieus aan. 'Als jullie willen dat ik ga dan ga ik hé' zegt ze en ik schud mijn hoofd. 'Nee je blijft bij ons totdat je je eigen huisje hebt gevonden' zeg ik. 'Wanneer moeten jullie op tour' vraagt ze en ik kijk haar aan. 'Over twee of drie weken denk ik' zeg ik en ze knikt.
Emma heeft nu vijf minuten niets gezegd maar gaapt om de 10 seconden. 'Ik ga naar bed' zegt ze. 'Ik ook' zeg ik en zet onze glazen op het aanrecht neer. Daarna lopen we naar boven. 'Slaaplekker' zeg ik nog en loop dan naar Harry's kamer. Net voor ik de deur open wil doen voel ik een hand om mijn pols. 'Je kan bij mij slapen' vraagt Emma fluisterend. 'Als jij het niet erg vind' zeg ik zacht terug en ze schud haar hoofd. Zacht lopen we naar de logeerkamer en kruipen we onder de dekens. 'Goodnight' fluistert ze. 'Goodnight' fluister ik terug en al snel ademt Emma rustig. Als ik zeker weet dat ze slaapt val ik ook snel in slaap.
De volgende ochtend word ik wakker en voel dat Emma op mijn buik is komen liggen. Mijn arm is om haar heen geslagen. Emma slaapt nog en ik haal langzaam mijn hand door haar haar. Langzaam word ze wakker en haalt haar hand over haar gezicht. 'Goodmorning' zeg ik zacht. En ze kijkt me aan met haar blauwe ogen. Ze krijgt blosjes op haar wangen waardoor ik glimlach. 'Goodmorning' zegt ze zacht en rolt van me af waardoor ik het meteen en stuk kouder krijg. Ze stapt uit bed en doet haar shirt verder omlaag. Daarna doet ze een staart in haar haar en pakt schone kleren uit haar tas. Daarna verdwijnt ze in de badkamer en kijk ik wat rond in de kamer tot ik weer in slaap val.
'Thomaaaas' roept een meisje. 'Emmieee' roept hij en geeft het meisje een knuffel. 'Hoe gaat het met je' vraagt hij en het meisje haalt haar schouders op. 'Emma, alsjeblieft' zucht de jongen. 'Ik weet het niet okay, het is allemaal zo vlak na elkaar en ik wil er gewoon niet te veel aan denken' zegt ze en hij knikt. 'Misschien moet je er met iemand over praten' zegt hij en ze vergroot haar ogen. 'Ben je gek, wat gaat het iemand anders nou aan dat mijn vader en mijn tweeling zus zijn overleden' roept ze. 'Het was maar een idee, niets moet' zegt hij. 'Sorry' mompelt ze en ze lopen langs het meertje. 'Emma' vraagt de jongen. 'Ja' zegt ze en kijkt in zijn bruine ogen. 'Ik hou van je' zegt hij en ze krijgt tranen in haar ogen. 'Ik ook van jou' zegt ze en hij geeft haar een knuffel.
Zoenen doen ze niet, nooit.
Overbodig, vind Thomas.Ze nemen afscheid en het meisje loopt naar haar huis. Waar haar moeder op haar zit te wachten met thee.
De jongen fietst in een hoog tempo naar huis. Hij maakt de deur open en loopt naar binnen. Een paar minuten later komt een meisje aanfietsen en ze loopt ook naar binnen. De jongen geeft haar een kus en ze lopen naar boven. Daar gebeuren dingen die verschrikkelijk zijn en ze vallen in slaap. De volgende dag gaat precies zo en het meisje heeft niets door. Ondertussen heeft ze het thuis steeds moeilijker. Gelukkig kan ze vaak naar haar twee beste vriendinnen.
Een paar weken later breekt de jongen haar hart. Ze stond voor de deur en het meisje waar de jongen mee was deed open. Hij had een slap excuus en het meisje was sterk gebleven en hem geslagen. Maar toen ze thuis kwam, kwam alles eruit en kwam ze dagen haar bed niet uit.Ik schrik wakker door iemand die naast me komt liggen. Emma kijkt me verbaasd aan. Ik merk dat ik warm ben. Emma haalt een hand over mijn gezicht en kijkt me geschrokken aan. 'Niall, gaat het wel' vraagt ze en ik knik. 'Gaat het wel met jou' vraag ik en ze haalt haar schouders op. 'Emmie' vraag ik voorzichtig. Haar ogen worden donkerder en ze gaat op de rand van het bed zitten zonder me nog aan te kijken. 'Thomas toch' vraag ik zacht en haar reactie was heftig, heel heftig.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie