POV EMMA
• 1 week later •
'HAZZA' roep ik. Ik ren de trap af en ren naar Harry die op de bank voetbal ligt te kijken. Ik rol over de leuning bovenop hem. Hij kreunt pijnlijk. 'Wat is er' bromt hij. 'Ik kan eindelijk een huisje kopen' zeg ik blij. 'Hoe dan' vraagt hij verbaasd. 'I don't know, er staat genoeg geld op mijn rekening' zeg ik en hij fronst zijn wenkbrauwen. 'That's weird' mompelt hij. 'Laat me eens zien' zegt hij en samen lopen we weer naar boven. Ik klap mijn laptop weer open en laat het hem zien. 'Jemig' mompelt hij als hij het goed bekijkt. Zijn telefoon gaat. Hij vist hem snel uit zijn broekzak en ploft op het logeerbed neer. 'Simon' playbackt hij en ik knik. Ik ga op in kleermakerszit op het bureau zitten en bekijk de advertentie voor sportscholen in de buurt.
'Emma Lynn Adams' zegt Harry met grote ogen. 'Wat' vraag ik en kijk op. 'Je gaat over 2 weken mee op tour' zegt hij en ik sta op, vergetende dat ik mijn laptop op mijn schoot had staan. Harry tilt me er over heen en ik klem mijn benen om zijn heupen. We gillen en rennen naar beneden. Niall en Zayn komen net binnen en kijken ons verward aan. 'What' begint Zayn. 'The Hell' maakt Niall zijn zin af. 'Ik mag mee op tour' gil ik en spring op Zayn. Hij lacht en draait een paar rondjes. Niall staat met Harry te praten. Ik spring op zijn rug en druk mijn neus achter zijn oor. 'Je weet het hé' zegt hij nog tegen Harry die knikt en me lachend aankijkt. 'Hey kleine' zegt Niall en kietelt me waardoor ik lachend me van hem af laat vallen op de bank. 'YAS' roep ik nog een keer en haal daarna een keer rustig adem en ga in kleermakerszit op de bank zitten. Ik heb het warm gekregen van al de inspanning en doe mijn haar in een staart terwijl ik hoop dat mijn hoofd niet te rood is. 'Je hoofd is helemaal rood' zegt Harry als hij een glas water voor me neer zet. 'De Take Me Home Tour word echt geweldig' zegt Zayn. 'Ja inderdaad, de eerste tour was zo fantastisch, ik hoop dat we weer veel fans blij kunnen maken' zegt Harry.
Ik neem een slokje van mijn water. 'Maar hoezo krijg ik dan geld, als het alleen maar geld kost om me overal te krijgen. 'Je kiezen' zegt Harry. Ik kijk hem vragend aan. 'Visagist, beveiliger, of niet mee' zegt hij en ik denk na. Visagist is echt niet mijn ding. 'Zolang ik er niet uit hoef te zien als een body builder vind ik beveiliger wel leuk' zeg ik en de jongens kijken me vaag aan. 'Wat' vraag ik en neem nog een slokje water. 'Visagist vind je niks' vraagt Niall en ik schud mijn hoofd. 'Ik ben niet zo creatief met make-up enzo' zeg ik. 'Je moet gillende meiden tegenhouden' zegt Zayn. 'Handje drukken' daag ik hem uit. Hij haalt zijn schouders op en gaat aan de tafel zitten. Ik volg hem en pak zijn hand goed vast. 'Start' zegt Niall en ik zet druk op mijn arm. Als Zayn bijna wint druk ik meer de andere kant op en heb ik gewonnen. 'Wat' vraagt Zayn. 'Onderschat een meisje nooit' zeg ik en klim weer op de bank.'Waarom kwamen verstoorde jullie ons moment eigenlijk' vraagt Harry aan Zayn en Niall. 'We wouden vragen of jullie mee wouden vanavond' zegt Zayn. 'Naar een club hier in Londen' maakt Niall zijn zin af. 'Ja' zeg ik meteen en kijk Harry daarna vragend aan. 'Ja' zegt hij lachend en de jongens juichen. 'Komen jullie girlfriends nog' vraag ik en Zayn knikt. 'Perrie komt met Little Mix en Louis neemt Eleanor, Lottie en Tommy mee, Liam en Sophia komen ook en jullie' zegt hij en ik knik licht. 'Het komt wel goed, misschien worden jullie wel vriendinnen' zegt Harry. Ik knik en sta op. 'Wat wil je eten' vraag ik. 'Spaghetti' vraagt hij en ik knik en loop naar de keuken.
POV NIALL
Emma loopt naar de keuken en Zayn en ik kijken Harry aan. 'We koken om de beurt hoor' zegt hij en we knikken. 'Kan ze het een beetje' vraagt Zayn met een lichte grijns en hij knikt snel. 'Ja echt goed' zegt hij en we kijken goedkeurend naar de keuken. 'Hoe gaat het nu met haar' vraag ik. 'Normaal denk ik. Soms heeft ze het er nog wel over, ze is je heel dankbaar' zegt Harry. 'Tja ik ben er wel out voor gegaan' mompel ik. 'Gelukkig is het allemaal goedgekomen' zegt Harry. 'Eten jullie mee' roept Emma. 'Ik wel' roep ik terug. 'Ik niet' roept Zayn. 'Ik ga naar huis, Perrie wacht vast al op me met hey eten' zegt Zayn en geeft ons alle twee een knuffel. Daarna loopt hij naar de keuken om Emma gedag te zeggen. Harry laat hem uit en ik loop naar de keuken. 'Lukt het' vraag ik als ze niet bij de kruiden kan. 'Nee' zucht ze. 'Wat wil je hebben' vraag ik. 'Die Italiaanse kruiden' zegt ze en wijst een potje aan. Ze doet een stap naar achter en ik ga op mijn tenen staan en pak het potje. 'Alsjeblieft' zeg ik. 'Thanks' zegt ze en doet het door de saus. Ik roer door de spaghetti terwijl Emma de saus in de gaten houd. Na een tijdje komt Harry bij ons zitten. 'Ik weet niet wat ik aanmoet vanavond' mompelt Emma. 'Heb je een leuke jurk meegenomen van huis' probeert Harry voorzichtig. 'Jawel, ik moet even kijken wat ik allemaal heb' zegt ze en ik kijk haar aan. Ze kijkt geconcentreerd naar de saus die al goed warm word. Daarna pakt ze de borden en andere spullen en dekt de tafel samen met Harry terwijl ik het eten in de gaten houd. 'Maar bestellen jullie nooit meer iets' vraag ik. 'Jawel, maar alleen als we weg zijn geweest en het makkelijk is' zegt Harry. 'En als we geen zin hebben in koken' zegt Emma en ik grinnik even. 'Ik bestel wel heel vaak, als ik het zo hoor' zeg ik. Emma lacht even en komt weer naast me staan. Ze pakt de pan vast en zet die op de tafel. Ik neem de andere pan van het fornuis en draai het gas uit. Daarna zet ik de pan op tafel en ga naast Harry zitten. 'Eetsmakelijk' zegt Emma en we zeggen hetzelfde. Ik sluit mijn ogen even als ik het proef. 'Heerlijk' zeg ik en Emma glimlacht. 'Dankjewel' zegt ze.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie