POV EMMA
Harry's mond verlaat een snik waardoor ik mijn kleine woede aanval vergeet en ik van het aanrecht spring. 'Hey wat is er gebeurd' vraag ik zacht. 'We broke up' zegt hij zacht. 'Omygosh' zeg ik en sla mijn armen om hem heen. Mijn shirt word nat maar het maakt me niets uit. 'Why' vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. 'Ze heeft een ander' zegt hij en ik voel woede weer opkomen. 'Damn she was not the one' zeg ik zacht en wrijf over zijn rug. 'Ze was anders als andere meisjes' snikt hij. 'Dat begrijp ik, zo is ieder meisje of jongen als je verliefd bent' zeg ik zacht en hij knikt.
Als hij rustig is geworden kijkt hij weer op en ga ik tegenover hem zitten. Ik zet een glas water bij hem neer. 'Thanks Em' zegt hij. 'Het is goed Hazz, je kan altijd naar me toekomen. De jongens zijn er ook altijd voor je en er zijn genoeg andere mooie en lieve meisjes' zeg ik en hij knikt. 'Dankjewel dat je zo'n goede vriendin voor me bent' zegt hij en ik aai hem door zijn krullen. 'Altijd Hazzie Pazzie' zeg ik en hij lacht. 'Noem me nooit meer zo' zegt hij en ik lach nu ook. 'Hazzie Pazzie' zeg ik nog een keer en ren weg. Snel ren ik naar boven met Hazzie Pazzie achter me aan. Ik ren bij Niall's kamer naar binnen en kruip onder de dekens. 'What the hell' mompelt Niall. 'Is Emma hier' vraagt Harry. Ik kietel Niall onder zijn voeten waardoor hij er een schaterlach uit zijn mond komt. 'Emmie Pemmie ik weet dat je hier zit' zegt Harry. 'Hey noem me niet zo' roep ik als ik onder de dekens vandaan kom. 'Payback' roept Niall en gooit een kussen tegen mijn hoofd waardoor mijn haar meteen weer in de war zit. 'Thanks Niall' roep ik en gooi hem terug. 'Hazz wat was er' vraagt Niall. Harry kijkt me vragend aan. 'Ik vertel het je vanavond wel, laten we het nu gezellig houden' zeg ik en Niall knikt. 'Kom hier kereltjes' zeg ik en hou mijn armen open. Ze lachen me uit maar geven me daarna wel een knuffel. 'Good boys' zeg ik grijnzend en snel rent Harry weg. Ik lach en laat me op mijn rug op het bed vallen. Niall doet hetzelfde en ik ga op zijn schoot zitten. 'Wat heb jij vanavond' zegt Niall lachend en ik haal mijn schouders op. 'Ik hou van mijn vriend' zeg ik en druk mijn lippen op die van Niall. Hij kust me terug en een dierentuin ontploft in mijn buik. Ik vraag om toestemming die hij geeft en mijn handen verkennen zijn gezicht en zijn haren. Onze tongen spelen een vrolijk spel en ik trek terug om adem te halen. Niall's lippen zijn opgezwollen net als die van mij waarschijnlijk.
'Wat was er met Harry' vraagt Niall. 'Het is uit' zeg ik en Niall's ogen vergroten zich. 'Waarom' vraagt hij. 'Ze had een ander' zeg ik zacht en Niall staat op. 'Wil je naar Harry toe gaan' vraag ik en hij knikt. 'Goed zo, ik hou van je' zeg ik en geef hem nog een kus. 'Ik ook van jou' zegt hij en loopt de kamer uit. Ik hoor hoe hij bij Harry aanklopt en de deur open doet. Ik glimlach en stap uit bed. Ik neem een douche en poets daarna mijn tanden. Ik ga onder de dekens liggen en zet de tv aan. Ik kijk een paar afleveringen van Pretty Little Liars en kijk daarna nog even op mijn mobiel. De meiden hadden het idee om morgen met z'n allen naar een pretpark te gaan wat ik een goed idee vind. Zo kan Harry zijn gedachten op iets anders zetten en met de mensen zijn die om hem geven. Als ik klaar ben hoop ik dat Niall zo terug komt. Ik besluit ze met rust te laten en alvast te gaan slapen.
-
De volgende dag is Niall er niet als ik wakker word en ga ik toch maar even bij ze kijken. Als ik de deur zachtjes open doe zie ik ze bij elkaar in bed liggen en voel ik de fangirl weer in me opkomen. Toch hou ik mijn momentje voor me en doe de deur weer dicht. Ik kleed me aan en loop naar een bakkerij. Ik koop een lekker ontbijtje en loop daarna weer terug naar Harry's huis. Als ik daar ben is alles nog steeds helemaal stil. Zachtjes hang ik mijn leren jasje weer op en maak de tafel klaar. Als ik in de keuken ben komen ze naar beneden en even later voel ik Niall zijn armen om me heen. 'Hey babe' zegt hij zacht. 'Goodmorning handsome' zeg ik en kriebel even door zijn haar. 'Goodmorning Hazz, goed geslapen'? Vraag ik en hij bromt wat. We gaan aan tafel zitten en eten rustig ons ontbijt op. 'Gaan jullie zo ook mee naar het pretpark' vraag ik en pak de laatste muffin. 'Ja is goed' zeggen ze allebei en ik knik. 'Mooi, we moeten om half twaalf bij Liam en Sophia zijn' zeg ik en ze werpen allebei een blik op de klok. 'Nog een half uur' roepen ze. 'Ja, dus gaan jullie je maar klaar maken, ik ruim het wel op' zeg ik. 'Ah love you' zeggen ze allebei en geven me een knuffel. 'Nou chop chop opschieten' zeg ik lachend en ze rennen de trap op. 'Maar goed dat hij geen buren heeft' mompel ik in mezelf en zet de borden in de vaatwasser. Ik zet alle dingen weer terug in de kastjes en gooi het afval in de prullenbak.
Als ze terug zijn hebben we nog 5 minuten. Snel trekken we onze jassen aan, neem ik mijn portomonee mee en rennen we naar de auto. Harry gooit de sleutels naar me die ik behendig opvang en ik stap snel achter het stuur, maak mijn gordel vast en geef gas. De jongens kijken verschrikt naar me en lachend rijd ik naar Liam en Sophia.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie