POV ZAYN
'Waar blijft Niall' vraagt Perrie die naast me zit. 'Geen idee, hij was bij Emma' zegt Liam. Perrie wiebelt met haar wenkbrauwen en we schieten in de lach. 'Jongens we moeten er wel wat aan gaan doen, die twee draaien al de hele tijd om elkaar heen' zeg ik en iedereen knikt. Perrie staat op. 'Schat wat ga je doen' vraag ik. 'Ik ga even bij ze kijken' zegt ze en wenkt me mee. Samen lopen we zachtjes naar boven. We trekken wat deuren open. Als we een andere deur open doen zien we Emma en Niall in Emma's bed liggen. Niall's arm is om Emma heen geslagen. 'Ahw' fluistert Perrie en kijkt vermaakt toe. 'Kom we laten ze' zeg ik en trek haar de kamer weer uit. Zachtjes doe ik de deur weer dicht en we lopen lachend weer naar beneden. 'Ze liggen te slapen' zegt Perrie. 'Super cute' zeg ik en iedereen wil gaan kijken. 'Zachtjes' roepen we nog.
Even later komen ze allemaal weer terug met een grote grijns. 'Wat hebben jullie gedaan' vraagt Perrie. 'Niks alleen gekeken' zegt Sophia. Het zal wel. Ik hoop het voor ze.
We kruipen allemaal onder de dekens en ik trek Perrie dicht tegen me aan. 'Ik hou van je' zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd. 'Ik ook van jou' zegt ze en nestelt haar hoofd in mijn nek. 'Goodnight' fluister ik. 'Sleepwell' fluistert ze terug en al snel is het helemaal stil in de kamer en val ik in slaap.
POV EMMA
Ik word wakker door de zon die de kamer in schijnt. Ik voel een arm om me heen. Ik kijk om en zie dat het Niall is. Ik glimlach lichtjes. 'Wake up Niall' zeg ik zachtjes en schud aan zijn arm. 'Hmm' mompelt hij en trek me dichter tegen zich aan. Ik moet toegeven dat ik beter heb geslapen als ooit. 'Goodmorning' zegt hij. Gosh zijn ochtendstem is zo hot. Blozend haalt Niall zijn arm van me af. Ik draai me om zodat ik hem aan kan kijken. 'Dankjewel voor gisteren Niall' zeg ik. 'Graag gedaan' zegt hij en doet een plukje haar achter mijn oor. 'OPSTAAN JULLIE TWEE' word er aan de andere kant van de deur geschreeuwd. 'EMMA KOM OP ER STAAT EEN OF ANDERE MAN VOOR DE DEUR' schreeuwt Liam. 'Oh fuck ik moet dit huis uit' zeg ik en gooi het dekentje van ons af. 'Niall get your lazy ass of my bed' roep ik. Niall lacht en loopt de kamer uit om zich om te kleden. Ik doe dat ook.
Al snel staan we bij mijn nieuwe huis. We lopen naar binnen en ik schenk wat drinken in. De muren zijn helemaal droog dus de meubels kunnen erin. De meubels bestaan alleen uit mijn bed en de eettafel. De rest moet allemaal nog gekocht worden.
Het is 1 uur als het bed staat en de eettafel. Het was nogal een puzzel om die dingen in elkaar te zetten, maar, het is ons gelukt. 'Op weg naar de bouwmarkt' roept Perrie en we stappen allemaal in de auto's. Een verhuiswagen volgt ons zodat we daar alles in kunnen doen aan het eind.
We hebben nu douche meubels, nieuwe deuren, bank, stoelen, keuken meubels en kamer meubels, nu alleen nog slaapkamer meubels. Okay. 'Op naar de slaapverdieping' zeg ik en streep alles door op het lijstje. 'Yass, dat is leuk' zegt Sophia en iedereen volgt haar.
Om vijf uur zijn we eindelijk thuis en staat alles overal en nergens. 'Okay guys, bedankt voor vandaag' zeg ik. 'Vandaag bestellen we pizza, de volgende keer kook ik' zeg ik en geef iedereen een knuffel. 'Graag gedaan' zeggen ze en we bestellen onze pizza.
Na het eten stonden de jongens erop om alles meteen in elkaar te zetten en op de plekken te zetten. We zijn met z'n allen druk bezig. Niall, Harry en ik zijn begonnen in de woonkamer, Perrie en Zayn in de keuken en de rest boven. Overal word geboord, geschroefd en geschoven. Ik had al een heel plan klaar van waar ik alles wou hebben. Daar ben ik nu wel blij mee, anders had ik meteen allemaal gaten in de muur war ik ze niet wou.
Om half twee 's nachts zijn we helemaal klaar. De matrassen hadden we tegen de muur beneden gezet, dus die leggen we nu neer. Iedereen ploft op een matras en het is al snel zo stil dat iedereen slaapt. Mijn ogen worden zwaar en al snel val ik ook in slaap.
'WAKKER WORDEN' gilt een hypere stem. Louis. Iedereen kreunt en ik draai me om. 'Wow te dichtbij' mompel ik als ik bijna tegen Harry aankom. We grinniken en ik schuif iets naar achteren.
'Ik ga ontbijt halen' roep ik en sla de deur achter me dicht. Ze waren aan het kloten met de afstandsbediening dus ik had de kans gepakt om me aan te kleden en ontbijt te halen. Ik rij naar de dichtstbijzijnde bakker en haal daar een groot ontbijt wat bestaat uit, brood, muffins en andere lekkere broodjes. 'Dat is dan 32 pond alstublieft' zegt de medewerker en ik geef hem het geld.
'ETEN' roep ik als ik binnenkom en meteen gaat iedereen aan de tafel zitten. Het eten zet ik op het aanrecht, en pak borden en bestek. Daarna het ontbijt op tafel omdat het anders al op is voor iedereen een bord heeft. 'Hoe duur was dit wel niet' vraagt Eleanor als ze ziet wat ik allemaal heb gekocht. 'Dat maakt helemaal niks uit, het is gewoon een bedankje' zeg ik en neem de laatste hap van mijn broodje en begin aan een muffin. Ze protesteren nog maar ik negeer het en eet mijn muffin op.
Na het ontbijt gaan de jongens zich aankleden. En naar huis. Ik ruim alles op en ga daarna naar boven. Ik plof op mijn bed neer en kijk de kamer rond. Alles is zoals het hoort te zijn. De meeste dingen zijn hetzelfde als in Nederland. Ik pak Niall's map van mijn bureau en ga in de kleermakerszit weer op mijn bed zitten. Ik haal alles eruit en bekijk het. Na een tijdje gaat de deur open en dicht en komt Niall tegenover me zitten. Hij bekijkt glimlachend zichzelf op de posters en andere plaatjes.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie