POV EMMA
Ik rijd naar het huisje toe wat ik gezien heb. Als ik aan kom rijden zie ik al een auto staan. Ik parkeer de auto ervoor en stap uit.
Ik begroet de makelaar en we beginnen meteen door het huisje te lopen. Het heeft twee verdiepingen en is ruim genoeg voor 1 of een paar personen. Mooie kamers en een douches bij elke kamer. Verder geeft hij nog wat informatie en dan onderteken ik het papier.
'Dan is het nu van u' zegt de makelaar en geeft me een hand. 'Dankuwel' zeg ik. De man verlaat het huis en ik kijk hem na.Ik stap de deur uit en doe de deur achter me dicht. Het huis waar ik nu nog in woon was al verkocht dus dat was al geregeld. Ik stap in de auto en regel een verhuiswagen voor overmorgen. De muren moeten nog geschilderd worden dus ik ga de jongens zometeen even bellen denk ik.
Als ik thuis ben maak ik koffie. Niall belt en ik neem op. 'Hey Em' zegt Niall. 'Hoi Niall' zeg ik. 'Ik heb het huis gekocht er moet alleen nog geschilderd worden, zouden jullie me willen helpen' vraag ik. 'Ja natuurlijk' zegt Niall na een tijdje. 'Mooi, zal ik het adres doorsturen' vraag ik. 'Is goed' zegt Niall. 'Bye' zeg ik en hang op. Ik stuur het adres naar Niall toe en hij vraagt of de vriendinnen van de jongens ook mogen komen. Ik stuur dat dat wel goed is en sluit mijn mobiel af. Ik doe de spullen in dozen. Rond 2 uur is dat ook klaar en staat alleen mijn bed nog in de kamer. Ik had zoveel geld van mijn moeder en oom gekregen dat er makkelijk nieuwe dingen gekocht konden worden. In Nederland had ik ook altijd een baantje bij een goed lopend restaurant.
Ik heb om 3 uur afgesproken bij mijn nieuwe huis. Om half drie ben ik er al en een kwartier later is de rest er ook. Ik heb heel veel wit en verschillende tinten grijs gekocht.
'Waar moet allemaal wit' vraagt Harry. Ik wijs verschillende muren aan. 'Dat gaan we nooit onthouden' mompel ik. Ik doop mijn kwast in de witte verf en zet op de muren een witte stip. Op de muur die licht grijs word zet ik een grijze stip en we beginnen met verven.
'HARROLD EDWARD STYLES' gil ik. Grijze verf druipt van me af en ik kijk hem aan. Hij kijkt grijnzend toe. 'Karma is een bitch' zeg ik en gooi mijn kwast naar hem toe. Louis loopt er net voorlangs en kijkt me kwaad aan. Met zijn kwast zet hij een witte streep op mijn wang. 'Bitches' roep ik. Eleanor, Perrie en Sophia schieten in de lach net als Zayn, Liam en Niall. En zo begon world war 3 met verf.
We zitten allemaal met een pizza voor ons naar de muren te kijken die goed gelukt zijn. Vanavond moet het er nog een keer in dus het zal erg laat worden. 'Slaap je vannacht alleen' vraagt Zayn en ik knik. 'We kunnen blijven slapen als je wilt' zegt Perrie die de hint van Zayn snapt. 'Ik heb geen matrassen hier' zeg ik. 'Hoe was je dan van plan om te gaan slapen' zegt Niall. 'Naar het andere huis gaan en daar slapen' zeg ik. 'Oh ja' zegt hij. 'Jullie mogen wel blijven slapen' zeg ik en ze beginnen te juichen. 'Ik heb alleen nog maar 2 flessen cola en 2 zakken chips, de rest is al ingepakt' zeg ik en neem nog een hap van mijn pizza. 'Dat komt wel op, scheelt weer sjouwen' zegt Niall en zet zijn lege doos op tafel. 'Hoe kan jij zo snel eten' vraag ik verbaasd. 'Dat zul je nooit weten Em' zegt Louis. Ik kijk hem aan en knik.
De tweede laag verf zit erop en we halen de zijlen van de vloer. Daarna lopen we het huis uit en rijden naar het andere huis. We lijken wel een rijke familie die teveel huizen heeft. Okay de helft is waar. Ik heb deze keer het stuur geshotgunt zodat ik niet bij Niall op schoot hoef. Ik kijk via de achteruit kijk spiegel naar Niall die naar buiten staart met een sip hoofd. Ik kijk weer voor me en neem een scherpe bocht. 'Jesus' mompelt Zayn die tegen Niall aan werd gedrukt. Ik schiet in de lach. 'Sorry jongens' zeg ik en parkeer de auto.
We halen de matrassen weer naar beneden. Ik loop naar mijn kamer en pak het fotoboek van mij en Elise. Ik ga op mijn buik op mijn bed liggen en blader er doorheen. Op een gegeven moment worden mijn ogen moe van het huilen en val ik in slaap.
POV NIALL
Emma is naar boven gelopen om dekens en kussens te halen. 'Waar blijft Emma' vraagt Sophia. 'Ik ga wel even kijken' zeg ik. 'Ik loop mee' zegt Liam en we lopen naar boven. We roepen haar maar krijgen geen antwoord. Ik open haar kamer deur en zie alleen nog een bed staan waar ze op ligt. Ik wenk Liam en hij komt eraan. 'Is ze hier' vraagt hij. Ik knik. We lopen naar haar toe en zien dat ze in slaap is gevallen in haar handen ligt een fotoboek. Er zijn foto's van haar en de kopie van haar te zien. Opgedroogde tranen liggen op haar wangen. Liam pakt het fotoboek uit haar handen en legt het op de grond naast haar neer. Haar lichaam begint te schokken en rare bewegingen te maken. 'Wat is dit' vraag ik verbaasd. 'Ze heeft een nachtmerrie' zegt Liam. 'We moeten haar wakker maken' zegt hij nu harder en we proberen haar wakker te schudden. Snikken worden duidelijker en ze begint te schreeuwen. 'Wat moeten we doen' roep ik wanhopig. 'ELISE NEE' roept Emma. 'Emma word wakker' roep ik en ze schiet overeind. Ik sla mijn armen om haar heen en ze begint te huilen. 'Shh het was een droom' zeg ik en wrijf over haar rug. Liam laat ons alleen.
'Gaat het weer' vraag ik als Emma rustiger is geworden. Ze knikt en ik haal mijn duim onder haar ogen. 'Je kan wel naar beneden gaan' zegt ze en ik kijk haar aan. 'Zeker' vraag ik en ze schud haar hoofd. 'Wat is er' vraag ik. 'J-just hold me' zegt ze en ik denk niet na en trek haar in een knuffel. 'Het komt allemaal goed' zeg ik zacht en ze slaat haar armen om me heen. Een tintelend gevoel trekt door mijn buik.
'Wil je slapen' vraag ik. Er komt geen reactie. Emma's ademhaling is rustig wat aangeeft dat ze slaapt.
---
Helloo cutiess,
Ik ben serieus inspiratie loos. Ik heb tot hoofdstuk 17 al af, maar daarna loop ik vast😁 als jullie ideeën hebben, please zend me een berichtje of zet iets in de reactie's❤️😊
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie