Hoofdstuk 16

119 9 6
                                    

POV EMMA

Als ik wakker word merk ik dat ik niet thuis ben, maar bij Niall. 'Goodmorning' zegt Niall blij en ik mompel wat terug. Ik pak mijn mobiel en laat me daarna weer terug in bed vallen. Niall zoomt in op zijn mobiel en maakt een foto. Even later krijg ik een snap van hem. Ik glimlach omdat hij super cute is. < zie media>
Ik kijk wat rond op mijn mobiel. Mijn oog trekt naar een plaatje die voorbij komt. 'Niall' zeg ik zacht. Hij kijkt me aan en ik laat de foto zien. Hij is gisteravond gemaakt in het park. 'No' zegt Niall en pakt mijn telefoon. Ik zucht en kijk naar hem. 'Papz ook altijd' moppert Niall en geeft me mijn mobiel terug. Ik sla mijn armen om hem heen en druk mijn hoofd in zijn nek. 'Het geeft niet' fluister ik en versterk mijn grip. 'Ik weet het, maar het is gewoon vervelend dat we niet met z'n tweeën kunnen zijn zonder dat er foto's gemaakt worden' zegt Niall en ik knik.

Na een tijdje staan we op. Ik doe mijn kleren goed en doe een nieuwe staart in mijn haar. 'We kunnen de anderen vragen voor vandaag' vraagt Niall en ik knik. Even later maken we samen ons ontbijt klaar en appen we daarna in de groep of iedereen wat wil doen. Iedereen kan wel en we besluiten bij Perrie en Zayn te verzamelen om daarna naar het zwembad te gaan.

Niall maakt zich vast klaar terwijl ik vast wat eten en drinken verzamel. Als Niall weer beneden is pak ik de tas en lopen we naar buiten. We lopen het stuk naar mijn huis en daar maak ik me vast klaar.

Ik doe er weer kleren over heen en loop naar beneden waar Niall staat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe er weer kleren over heen en loop naar beneden waar Niall staat. Ik spring op zijn rug. Hij schrikt zich dood en pakt me snel bij mijn knieholtes vast. Lachend pak ik de tas van het aanrecht en lopen we naar de auto. Niall laat me los en ik glij van zijn rug. Ik plof op de stoel en zet onze tas bij mijn voeten. Niall stapt in en al snel klinkt Live While We're Young door de boksen. Take me home is al bijna een jaar oud. Zingend rijden we naar Perrie en Zayn.

Als we bij Zayn en Perrie aan komen zijn Liam en Sophia er al. We geven ze allemaal een knuffel en wachten nog op Harry en Louis en Eleanor. 'Zo dus jullie zijn' zegt Perrie. 'Vrienden' zeggen we tegelijk. Ze schudden hun hoofd. 'Tuurlijk' zegt Liam en de bel gaat. Zayn doet open en Louis, Eleanor en Harry staan op de stoep. We vertrekken meteen naar het zwembad.

Als we er zijn betalen we en lopen we naar de kleedkamers. De meiden en jongens allemaal apart. De meiden hebben allemaal leuke bikini's aan en we zeggen het ook meteen tegen elkaar. Lachend lopen we naar het water, nadat we onze handdoeken hebben neergelegd. Ik sta langs de kant terwijl de meiden tot aan de helft van hun bovenbenen al in het water staan. De jongens rennen het water in waardoor de meiden nat worden. Ik lach en loop naar het diepere gedeelte. Ik heb alleen niet door dat Zayn achter me staat. Hij geeft me een duw en ik gil, voordat ik in het water val. Ik kom boven en neem meteen een hap lucht en haal een hand over mijn haar. 'Watch out, karma is a bitch' mompel ik en Zayn lacht. Hij springt naast me in het water en zorgt ervoor dat ik op zijn nek kom. Ik lach en hou me vast aan zijn hoofd. Hij loopt door het water naar de rest. Ik fluister hem wat in en hij knikt.

Ik klim van Zayn's nek af en laat me in het water zakken. We lopen naar Niall toe die met zijn rug naar ons toe staat. Ik ga op Zayn's schouders staan. Daarna spring ik over Niall's hoofd en beland met een bommetje vlak voor Niall in het water. Als ik boven kom laat ik mijn neus los en doe mijn haar goed. 'Hi' zeg ik blij en Niall lacht. 'You're crazy' zegt hij en ik lach. 'Yeop i know' zeg ik en de rest lacht. 'Okayy, genoeg cliché, ik wil de glijbaan uitproberen' zegt Louis en lachend lopen we naar de glijbanen.

Als we 's avonds eindelijk stoppen met zwemmen en ik al klaar ben met omkleden loop ik naar de spiegels. Ik knijp met de handdoek het water uit mijn haar en borstel het daarna. Ik ben te lui om weer make-up op te doen dus ik doe mijn haar in een losse knot en ga daarna op de plank zitten naast mijn tas. Even later is de rest er ook en gaan we weer naar huis. Niall zet me af bij mijn huis. Ik geef hem een knuffel en stap daarna uit. Ik zwaai en draai me daarna om naar huis. Als ik binnen ben laat ik me tegen de deur vallen die ik net dichtdoe en doe mijn ogen dicht. Na een paar seconden zo te hebben gestaan loop ik de trap op naar boven. Ik neem snel een douche en poets daarna mijn tanden. Ik trek mijn pyjama aan en check mijn mobiel nog even. Ik stuur Niall en Goodnight berichtje en val daarna al snel in slaap.

ONLY YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu