POV NIALL
Emma is aan het douchen en ik lig nog in bed. 'Ni' vraagt ze zacht. 'Ja babe' zeg ik en kijk naar de douchedeur. 'Kom je' vraagt ze. Ik kijk haar vragend aan, mag ik mee? 'Kom je' vraagt ze en ik knik. Ik sla de dekens van mijn lichaam en loop naar de douche. Emma staat in haar lingerie waardoor ik naar haar kijk. Daarna naar haar ogen. Ik loop naar haar toe. 'Weet je het zeker' vraag ik en ze knikt. 'Ik vertrouw je' zegt ze en een glimlach verschijnt op mijn gezicht.
Ik druk mijn lippen op die van haar en ze beantwoord meteen. Mijn handen laat ik van haar wangen naar haar rug glijden waardoor er een rilling over haar lichaam gaat. Ze vraagt om toestemming met haar tong die ik haar geef. Mijn vingers klikken haar bh los en ze laat de bandjes van haar schouders vallen. Rustig kleden we ons verder uit en zet ik de douche aan. Als hij op temperatuur is pak ik Emma's hand en komt ze bij me staan.Ik was rustig haar haar en druk een kusje in haar nek waardoor een kort lachje uit haar mond ontsnapt en ze zich omdraait. 'Dat kietelt' zegt ze met een lach op haar gezicht. Haar ogen stralen liefde uit en ik geniet ervan. 'Niet zo kijken' zegt ze blozend en draait zich weer om. Ik glimlach en leg mijn hand over haar ogen voor ik haar shampoo weer uit haar haar spoel. Daarna wast ze mijn haren op dezelfde manier.
Als we onder de douche vandaan komen trekt Emma mijn shirt aan en kruipt tegen het hoofdeind van het bed. Als ik naast haar kruip gaat haar telefoon af en kruipt ze naar het nachtkastje. Ik sla op haar kont waardoor ze omkijkt. Ze pakt haar telefoon en komt weer naast me zitten. 'Mike' vraagt ze. 'Je broer' zeg ik en ze knikt. 'Hey Mike' zegt ze blij en ik hoor Mike lachen. 'Hey Emmie' zegt hij. 'Ik bel even om te zeggen dat het heel goed gaat met mam' zegt hij. Ik zie Emma op haar lip bijten wat me een licht gevoel geeft in mijn buik. 'Hoezo kan dat zo ineens' vraagt ze. 'Ik denk dat ze een nieuwe love heeft' zegt Mike zacht, wachtend op Emma's reactie die zeer onverwacht is. 'Wow wat leuk' zegt ze maar slikt haar tranen in. 'Laat ze gaan baby' zeg ik zacht en sla mijn arm om haar heen. 'Emma gaat het' vraagt Mike. 'Ja het gaat wel, ik ben blij voor mam, maar dat zegt niet dat het niet moeilijk is' zegt ze en veegt haar tranen weg. 'Nee dat hoeft ook helemaal niet' zegt Mike. 'Maar je kunt binnenkort dus wel een verzoek krijgen om naar Nederland te komen, maar meer krijg je over de post' zegt Mike en hangt op. 'What' zegt Emma verbaast. 'Hangt ie gewoon op, rare kerel' zegt ze en ik lach om haar droogheid.
-
Een maand later zijn we in Nederland. Emma heeft vorige week een uitnodiging gekregen om naar Nederland te gaan. Ik ben met haar mee gegaan omdat het niet zomaar was. Mike gaat trouwen met Anniek. Ze zijn echt goals. Mike en Anniek zijn al met Emma's moeder en haar vriend naar de plek om zich klaar te maken. Emma en ik maken ons klaar in het huis van Emma's moeder.
Als ik mijn pak aan heb loop ik naar beneden en wacht daar in de kamer op Emma. Als ik haar aan hoor komen sta ik op en loop naar de trap. Mijn ogen vergroten zich en mijn mond zakt iets open als ik haar naar beneden zie lopen. Ze ziet er prachtig uit.
'Je staart' zegt ze zacht als ze beneden is. 'Ja als je het niet erg vind, je ziet er prachtig uit' zeg ik nog steeds onder de indruk. 'Jij ook' zegt ze en haalt haar zachte hand over mijn wang en drukt haar lippen op die van mij. Mijn handen leg ik op haar heupen en laat ze over de fluwelen stof glijden. 'We moeten gaan' zeg ik zacht en ze knikt. Samen lopen we naar mijn zwarte Range Rover en rijden naar de kerk.
Als we bij de kerk aankomen parkeer ik de auto en stappen we uit. Ik sla mijn arm om Emma's heup en samen lopen we naar binnen. Emma loopt haar familie voorbij naar de kamer waar haar moeder is. Als we naar binnen lopen zien we haar moeder in een lange witte jurk. Emma loopt op haar moeder af en geeft haar een knuffel. 'Wow mam' zegt ze zacht en laat haar hand over de jurk gaan. 'Hij is zo mooi' zegt ze en kijkt haar moeder weer aan. 'Jij ziet er ook geweldig uit' zegt ze en Emma glimlacht. 'Anniek is nog mooier' zegt Emma's moeder en op dat moment komt Anniek bij de visagie weg.
'Wauw Anniek je ziet er prachtig uit' zegt Emma en geeft haar een knuffel. De moeder van Anniek veegt haar tranen weg en geeft haar dochter een knuffel. De moeder van Emma kijk Emma aan en glimlacht naar haar omdat ze hoopt dat Emma over een paar jaar ook zo mooi zal zijn, of nog mooier zelfs. En ik hoop dat ik de gelukkige mag zijn.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie