POV EMMA
'Wat heb ik gedaan' mompel ik als we in het ziekenhuis wachten op de arts. 'Niks verkeerds, je wilde haar beschermen Em, ik ben trots op je' zegt Niall en slaat zijn arm om me heen en trekt me bij zich op schoot om me te stoppen van het ijsberen door de gang.
Ik word wakker gemaakt door Niall en kijk op. De arts kijkt naar ons, 'zijn jullie hier voor Aimee' vraagt hij en we knikken en staan op. 'Ze is stabiel, het valt mee hoeveel bloed ze heeft verloren door het handelen van meneer. Daardoor kan ze denk ik morgenmiddag naar huis' zegt de arts. We bedanken hem hartelijk en gaan dan naar huis. Ik ruim snel alles op en na het douchen gaan we zelf naar bed.
'Hoe was het eigenlijk bij Justin' vraag ik als we in bed liggen. 'Goed, hij heeft contact gehad met Selena.' zegt Niall. 'Echt' vraag ik verbaasd. 'Ja, ik ben blij voor hem. Ze horen bij elkaar, ik hoorde van de week dat Selena en Abel uit elkaar zijn, dus misschien' zegt Niall en mijn ogen vergroten. 'Omg dat zou zo gaaf zijn' zeg ik enthousiast. 'Wij fangirlen gewoon keihard op hun' lacht Niall en ik schiet ook in de lach. 'Ja logisch, hun zijn zo goals samen' zeg ik. 'Net als wij' zegt Niall en ik knik snel. 'Ik ben trots op je' fluistert hij en haalt zijn hand door mijn haar. 'Ik ook op jou' fluister ik terug en leg mijn hoofd op zijn borst. Zacht bewegen zijn vingers door mijn haar waardoor ik al snel in slaap val.De volgende morgen worden we laat wakker. Meteen komt alles terug van gisteravond en kijk ik op de wekker die 11.17 aangeeft. Ik zucht en kijk naar Niall die nog ligt te slapen. Langzaam verplaats ik mijn vingers naar zijn gezicht en laat mijn duim over zijn korte baard gaan. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht. 'Goedemorgen' fluister ik zachtjes. 'Goedemorgen schoonheid' fluistert hij terug. 'Je hebt je ogen nog dicht' zeg ik. 'Ik weet dat je mooi bent' 'Slijmbal' lach ik zacht en ga zitten. Niall trekt me terug en knuffelt zich tegen me aan. Ik sla mijn arm om hem heen en laat mijn vingers over zijn rug gaan waardoor er kippenvel ontstaat.
Ruim twee uur later zijn we weer in het ziekenhuis om Aimee op te halen. Als we bij haar kamer aan komen zit ze al aangekleed op het bed. Als ze ons ziet kleuren haar wangen rood en draait ze haar gezicht weg. 'Ik laat jullie even' zegt Niall en ik knik. Ik loop de kamer binnen en ga naast haar zitten. 'Wat wil je' vraag ik. 'Ik weet het niet' zegt ze eerlijk. 'Wil je met ons mee naar huis, en dat wij je helpen, of moeten we je onderweg bij een hulpcentrum afzetten' vraag ik. 'Willen jullie me afzetten, alsjeblieft' vraagt ze en kijkt me aan. 'Natuurlijk' zeg ik en glimlach even. Ze is zo sterk maar tegelijkertijd ook zo zwak.
'Je kunt het, en als je over 10 weken iemand nodig hebt, zijn wij er voor je oke' vraag ik. Aimee knikt en ik geef haar een knuffel. 'Het komt allemaal goed' zegt Niall en geeft haar ook een knuffel, daarna loopt ze met een vrouw mee. 'Kom' zegt Niall. 'Ze is in goede handen nu' zegt hij en we lopen naar buiten waar het weer heel slecht weer is.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie