2.20 - 3.07
POV EMMA
We stappen in Niall zijn auto en rijden naar weet ik veel waar. Onderweg lachen we veel, zingen we mee met de muziek en maak ik foto's. Na een half uur word duidelijk dat we bij het strand aangekomen zijn en glimlach ik naar Niall. 'It's gonna be fun' fluistert hij in mijn oor en rent daarna door het zand naar beneden naar de zee en blijft daar staan. Ik ren achter hem aan en spring op zijn rug. We lachen en springen over golfen en meer gekke dingen. Even later rent Niall naar de veer kip en springt erop. Lachend ren ik achter hem aan naar het speeltuintje op het strand en ga op de draaimolen zitten. We hebben gesprekken over onze vrienden en onszelf en lachen zoveel dat mijn buik pijn gaat doen. Als Niall daarna van de kip afvalt kom ik niet meer bij. Hij kijkt me serieus aan en begint te grijnzen waardoor ik snel onder de paal doorren van de schommels me Niall achter me aan. Hij pakt me vast en zet me weer op de draaimolen neer en gaat naast me zitten en draait ons rond.
Als we langs het water van de zee lopen beginnen serieuze gesprekken en kom ik nog meer te weten over de Niall van vroeger. Ik glimlach en hij slaat zijn arm om me heen. Het is stil en ik hoor alleen nog de zee. 'Em' hoor ik zacht naast me waardoor ik mijn ogen open en Niall aankijk. Nerveus kijkt hij terug en ik knik licht. 'We kennen elkaar nu al best lang'. Ik knik weer en glimlach. 'Hoe we elkaar ontmoeten, was bijzonder voor mij en ik was blij dat ik er voor je kon zijn toen je vader overleed. Ik was toen al verliefd op je. Ik dacht dat ik niet gelukkiger kon zijn toen je vertelde dat je in Londen kwam wonen, maar dat kon want toen ik je vroeg om mijn vriendin te zijn zei je ja. Ik ben blij met de tijd die we samen door mochten brengen, thuis, in Londen, bij jou thuis en bij mij thuis'. Ik knik en glimlach licht naar hem. Hij neemt diep adem. 'Allerliefste Emma, wil je me de gelukkigste man op aarde maken en met me trouwen.' Ik sla mijn hand voor mijn mond en laat de traan lopen die ik inhield. Ik knik snel en Niall slaat zijn arm om me heen. 'Ja' fluister ik in zijn oor en laat mijn tranen gaan. 'Ik hou van je' zegt Niall als hij me los laat. 'Ik ook van jou' fluister ik en druk mijn lippen tegen die van Niall.
3.07 - 3.38
De rest komt uit de auto van Louis en rent het strand op. Ze feliciteren ons en rennen naar de zee, gaan op de draaimolen en weer liggen we allemaal in een deuk.
Ik hou zo veel van deze mensen.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie