POV EMMA
Mijn telefoon gaat af in mijn broekzak. Ik neem op als en hoor al snel de bekende stem van Mike. 'Mike' zeg ik blij. 'Hey Emma' zegt hij ook blij. 'Mam en ik hebben een hele leuke verassing, dus ik zet je even op speaker' zegt hij en ik hmm. 'Hey schatje' hoor ik daarna mijn moeder stem zeggen. 'Hey mam' zeg ik blij en samen met Niall loop ik naar boven. Hij neemt onze koffers mee en ik nog een tas. 'Hoe gaat het daar' vraag ik. 'Goed heel goed zelfs, we hebben allebei hetzelfde nieuws' zegt ze blij. Ik frons en Niall kijkt me vragend aan. Ik zet mijn telefoon ook op de speaker en zeg dat Niall ook mee luisterd. 'Emma, je krijgt nog een broertje of zusje' zegt mijn moeder. Verrast kijk ik Niall aan. 'Ah wat leuk mam, gefeliciteerd' roep ik blij. 'Omijngod dan word ik dus ook tante' zeg ik blij. 'Jaa' zegt Mike blij. 'Maar wanneer ga je dan trouwen' vraag ik. 'Over een maand of twee' zegt hij. 'Gefeliciteerd allebei, wanneer zijn jullie uitgerekend' vraagt Niall. 'Julia is op 15 september en mama 7 juli' zegt Mike.
'Jeetje zijn ze allebei ineens in verwachting van een kind' zucht ik en laat me op bed vallen. 'Ja dat lijkt me heel apart' zegt Niall en laat zich naast me vallen op het bed. Ik kijk opzij en glimlach. 'I love you' zeg ik en geef hem een kus. 'I love you too' zegt hij en geeft me ook een kus. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me tegen zich aan. Ik zet mijn kin op zijn borst en kijk hem aan. 'Zullen we pizza bestellen, douchen en daarna pizza eten met een filmpje' vraag ik en Niall knikt. 'Let's do it' zegt hij en pakt zijn telefoon en belt de pizzeria. Ik loop alvast naar de badkamer en leg handdoeken klaar en begin met me uitkleden. Als ik net onder de douche stap komt Niall de badkamer binnen. Als hij zich ook uitgekleed heeft komt hij bij me staan.
--
De volgende dag kleed ik me aan en loop naar beneden om een ontbijt klaar te maken voor Niall en mij. Even later loop ik met wat broodjes en drinken weer naar boven maak Niall wakker. Samen eten we het ontbijt op en daarna weten we niet wat we moeten doen. We proberen wat te bedenken maar het lukt niet. Dan belt Liam op. 'Hey Li' zegt Niall. 'Hey Niall en Emma, wij hadden het idee om vandaag naar een indoor Golfbaan te gaan, omdat we geen zin hadden in niks doen, de rest gaat ook mee, wat doen jullie' zegt Liam. Niall zit te stuiteren en kijkt me vragend aan. Ik knik lachend en Niall antwoord dat we mee gaan.
'Jesus Niall calm down man' mompel ik als hij door het huis rent om van alles te pakken. Ik pak de autosleutels en trek mijn leren jasje alvast aan. Ik app nog even in de meiden app en loop daarna samen met Niall, die ook eindelijk zo ver is, naar buiten. Ik klik de auto open en stap achter het stuur. Niall drukt een golfpet op mijn hoofd en hoofdschuddend geef ik ga en rijd richting de golfclub. Niall verteld breeduit over zijn ervaringen met golf, terwijl ik luister en mezelf eigenlijk voor schut ga zetten zometeen.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie