POV EMMA
's Avonds drinken we wat bij Louis en Eleanor en daarna gaan Niall en ik naar huis. Onderweg staar ik naar de ring om mijn vinger en glimlach. 'Je bent mooi' fluistert Niall na een tijdje. Ik kijk op naar hem en glimlach. 'Dankjewel' zeg ik zacht. 'Waarvoor.' 'Voor wie je bent, wat je doet' zeg ik en druk een kus tegen zijn bovenarm en leun daar tegen aan. Het is druk op de weg en allebei lijken we het niet erg te vinden. Niall zingt zacht mee met de muziek en legt zijn hand op mijn knie. 'Ik hou van je.' 'Ik ook van jou.'
Na een halfuurtje zijn we dan eindelijk thuis. Ik pak mijn strandtas van de kofferbak en slinger die om mijn schouder en pak onze handdoeken. Daarna gooi ik hem dicht en doet Niall hem op slot. Samen lopen we naar ons huis en gooi ik meteen alles in de was. Als ik terug kom heeft Niall een dienblaadje met wijn en bier en chips en lopen we meteen door naar boven.
Samen zitten we even later naar Sherlock te kijken. Ik voor Niall tussen zijn benen en zijn armen om me heen die af en toe naar zijn flesje bier reiken.
'Zouden hij en John echt verliefd zijn' vraag ik. 'Hmm ik weet niet, ik denk dat het een beetje hetzelfde is als met Harry en Louis. Dat de media het groter heeft gemaakt als het is en je er daarom meer op let' zegt Niall. Ik knik en voel hoe hij een kus op mijn haar drukt. Glimlachend als een idioot kijk ik naar de serie en af en toe naar mijn hand die mijn wijnglas vast houd.Als we twee afleveringen gezien hebben is het al 12.21 en besluiten we te gaan slapen. Niall trekt zijn shirt uit die hij op de badrand neer legt, voor mij voor straks. Daarna kleedden we ons uit en stappen onder de douche.
Zachtjes neuriet Niall You & I terwijl hij mijn haren inzeept, wat ik daarna bij hem doe. Daarna wassen we ons en stappen weer onder de douche weg.De volgende dag word ik wakker gemaakt door Niall die kusjes geeft. Ik brom wat en knijp zachtjes in zijn been. Hij geeft een kort gilletje en grijnzend open ik mijn ogen. 'Goodmorning' zeg ik hees door het slapen. 'Damn' mompelt Niall. 'Anderen zeggen, Goodmorning terug' zeg ik en stap uit bed. 'Goodmorning beautiful' zegt Niall en pakt me bij mijn heupen als ik weg wil lopen en trekt me terug bij hem op schoot. 'Gimme a kiss' fluistert hij in mijn nek waardoor er kippenvel ontstaat. Ik draai me om op zijn schoot en geef hem een kus. Daarna sta ik op en steek mijn hand naar hem uit. 'Kom' zeg ik en hij pakt mijn hand aan. Samen lopen we naar beneden waar Niall ons brood smeert en gaan daarna aan het keuken eiland zitten.
'Zou jij kinderen willen' vraagt Niall na een tijdje. Ik kijk hem aan en knik. 'Heel graag' fluister ik. 'Ik ook' zegt hij en pakt mijn hand vast. 'Ik hoopte dat je ja zou zeggen' zegt Niall, kijkend naar mijn linkerhand. 'Ik zou geen nee kunnen zeggen, niet tegen jou' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. 'Ik hou van je' zeg ik daarna. 'Ik ook van jou.'
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie