POV EMMA
De volgende ochtend word ik wakker van de wekker. 9.00 knippert en ik druk hem uit. Ik kijk naar Niall die nog ligt te slapen. Ik leg mijn lippen tegen zijn kaak en ga met zijn vingers over zijn buik. 'Wakeup Niall' fluister ik en druk nog een kusje op zijn kaak. Een kleine glimlach breekt door op zijn gezicht. 'I know you're awake' fluister ik. Langzaam gaan zijn ogen open. 'Good boy' fluister ik en sla mijn armen om hem heen. 'Goodmorning babygirl' fluistert hij en aait over mijn haar waardoor ik hem aankijk. 'Je bent mooi' zegt hij en gaat met zijn vingers over mijn blozende wangen. 'Jij ook' zeg ik en druk een kusje tegen zijn lippen. 'Ik hou van je' zegt hij en laat zijn voorhoofd tegen dat van mij rusten. 'Ik moet eruit, k moet me klaarmaken' zeg ik en hij knikt. Ik klim uit bed en trek een shirt van de grond en trek die aan. Daarna pak ik mijn werkkleding en loop naar de douche. Ik trek het shirt over mijn hoofd en stap onder de warme stralen. Ik was snel mijn haar en mijn lichaam, spoel me af en droog me daarna. Snel trek ik mijn kleren aan en föhn mijn haar waardoor het meteen al stijl is op een of andere manier. Snel bind ik mijn haar in een hoge staart en doe mijn horloge om. Daarna loop ik de kamer weer in waar Niall nog steeds in bed ligt. Ik geef hem een kus en haal mijn mobiel van de lader. Daarna loop ik de kamer uit en loop naar de lobby waar Nick en Mees al staan te wachten. Samen wachten we op de rest, nog 3 mensen. Als die er ook zijn lopen we naar buiten waar de fans al staan te wachten. Ik loop meteen naar achter en ga voor de dranghekken staan. Het duurt waarschijnlijk nog een uur tot dat de jongens komen dus ik besluit een praatje te maken met een paar meisjes die voor aan staan. 'Jij bent toch de vriendin van Niall' vraagt een meisje. 'Klopt ja' zeg ik en voel dat er een glimlach om mijn lippen vormt. 'Jullie zijn echt cute' zegt een andere. 'Dankjewel' zeg ik en glimlach naar haar. Ik draai me om en kijk om me heen. Ik heb het idee dat ik word bekeken, op een andere manier, die niet zo fijn is. Als ik niemand zie draai ik me weer om naar de meisjes die me geschrokken aan kijken. 'Wat is er' vraag ik voorzichtig. 'Word je lastiggevallen door iemand' vraagt een meisje. 'Nee' zeg ik. 'Hoezo' vraag ik. 'Er staat aan de overkant een auto en er stond net een man aan de overkant tussen de meisjes daar' zegt ze. 'Oh mijn god' mompel ik en kijk om me heen. 'Geef het aan de jongens door' zegt ze en ik knik. Ik pak mijn walkietalkie. 'Ik word bekeken door iemand in de auto aan de overkant' zeg ik en de jongens kijken allemaal tegelijk naar de overkant. De auto geeft gas en rijd recht op ons af. 'Rennen meiden rennen' schreeuw ik. De meiden rennen allemaal aan de kant. En dan voel ik een klap. Ik schreeuw terwijl ik over het dak van de auto rol en daarna weer val. Ik hoor een harde piep in mijn oor en zie alleen maar zwart voor mijn ogen.
POV MEES
'Ik word bekeken door iemand in de auto aan de overkant' hoor ik Emma door de walkietalkie zeggen. 'Oh mijn god' zeggen de meisjes voor me. Ik kijk naar een mercedes die aan de overkant van de weg staat geparkeerd. Hij komt in beweging en rijd vol gas op ons af. 'Rennen meiden rennen' schreeuwen we. Emma duwt de laatste meisjes in de goede richting. De bestuurder heeft het door en draait het stuur om naar Emma. 'Emma' schreeuw ik en ren naar haar toe maar het is al te laat. De bestuurder is helemaal in het zwart, de auto heeft geen kentekenplaat.. Snel ren ik naar Emma toe en komt Nick er ook al aan gerend. 'De rest is naar binnen om het de jongens te vertellen' zegt hij en ik knik. 'Call 911' zeg ik en Nick pakt zijn telefoon en belt 911. Ik probeer Emma wakker te schudden wat niet helpt. Er loopt bloed uit een grote wond op haar gezicht. 'Sorry maar dit gaat pijn doen' mompel ik en duw mijn vingers tegen de wond zodat ze niet teveel bloed verliest. Niall komt naar buiten gerent en komt naar ons toe. 'Oh mijn god het is waar' zegt hij en tranen ontstaan in zijn ogen. De ambulance komt met sirene's aan en daarachter politie.
De ambulancebroeders rennen met brancard naar Emma en checken haar. 'Ze is out gegaan' schreeuwt de een naar de ander en trekken haar shirt open en beginnen met reanimeren. Ik went mijn gezicht af en loop naar de politiemannen om te vertellen wat er is gebeurt.'S avonds als ik naast Aimely op de bank lig komt het zelfs op het nieuws. Het word gezien als een aanslag..
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie