Hoofdstuk 47

50 5 1
                                    

POV EMMA

De volgende weken vliegen voorbij. Het word steeds kouder en Niall en ik zijn druk met het plannen van de bruiloft. De gasten lijsten zijn verstuurd. We moeten alleen nog een leuke locatie vinden.

Als we die aan het eind van de dag ook hebben gevonden belt Liam op. Vrolijk pakt Niall de telefoon op en na vijf minuten hangt hij op. 'We hebben vanavond een baby van 8 uur tot 12' zegt hij lachend. 'Yess' zeg ik blij. 'Komt Bear bij ons of gaan wij naar hem' vraag ik. 'Wij gaan naar hem, dan kan hij gewoon in zijn eigen bed slapen' zegt Niall. 'Goed plan' zeg ik en zet de Spaghetti op tafel. 'Spaghetti a la Emma' zeg ik en Niall slaat meteen de aanval in. 'Dis us heerluk' mompelt hij. 'Wat zeg je' lach ik. Hij slikt zijn hap door. 'Het is echt heerlijk' zegt hij en likt zijn lippen af. 'Mooizo' zeg ik.

Na het eten wassen we de vieze vaat af. Alleen kan Niall niet normaal afwassen. Hij heeft teveel sop in de bak gedaan waardoor er al en bord gesneuveld is omdat hij die niet zag. Ik gooi het bord buiten in de bak en stap lachend weer naar binnen, waarna ik een volle laag sop in mijn gezicht krijg. 'NIALL JAMES HORAN' gil ik waarna ik een glas water pak en die over hem heen gooi. Lachend pakt hij nog een hand sop en ik een glas water. Hij gooit de sop in mijn gezicht waardoor ik vijf seconden niks zie, waar hij gebruik van maakt en het glas water over mij heen gooit. 'Fuck you' mopper ik als ik naar mijn natte shirt kijk. En hem daarna uittrek. 'Damn' fluistert Niall. 'Ik ga eerst wat anders aan trekken' zeg ik en loop naar boven. Bovenaan de trap houd Niall me tegen en duwt me tegen de muur. 'Niet zo snel' zegt hij. 'Ik wil ook wat anders aan' zegt hij tegen mijn lippen. 'Oké' zeg ik en trek zijn shirt uit.
Als zijn shirt over zijn hoofd is voel ik meteen zijn lippen op de mijne. Ik glimlach en kus hem terug. Hij tilt me op en ik sla mijn benen om hem heen. Hij loopt voorzichtig naar de slaapkamer en legt me daar neer op het bed. Zijn lippen gaan langzaam naar beneden en hij merkt zich in mijn nek. Al snel liggen de overige kledingstukken op de grond.

ONLY YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu