POV EMMA
De volgende ochtend word ik wakker met knallende hoofdpijn. Er liggen pilletjes op het nachtkastje met een glas water die ik meteen in neem. Daarna kruip ik weer onder de dekens en probeer weer te slapen. Wat niet lukt dus ga ik er maar uit. Ik besluit een ontbijtje voor Harry en Niall te maken.
Met een dienblad met eten loop ik even later weer de trap op. Ik klop eerst aan bij Harry die wat terug mompelt. Ik loop bij Harry naar binnen die al wakker is en achter zijn telefoon zit. 'Goodmorning' zeg ik vrolijk en zet zijn eten bij hem neer. 'Goodmorning babe' zegt hij en geeft me een knuffel. Ik knuffel hem terug. 'Ik ga dit even bij Niall brengen' zeg ik zacht en hij knikt. 'Die is alleen nog niet wakker denk ik' zegt hij. 'Geeft niet' zeg ik zacht en pak het dienblad op.
Ik klop op Niall's deur en als ik niets hoor loop ik zachtjes naar binnen. Ik zie Niall nog slapen. Zijn haar zit door de war en zijn armen heeft hij helemaal om een kussen geslagen. Zijn mond staat een stukje open en ik glimlach. Cute. Ik zet het dienblad op het nachtkastje en ga bij hem liggen. Ik kijk naar zijn gezicht en haal voorzichtig mijn hand door zijn haar. Hij glimlacht maar blijft met zijn ogen gesloten liggen. 'I know you're awake' fluister ik. Hij kreunt wat en opent zijn ogen. Ik geef hem een kus waardoor hij zijn ogen weer dicht doet. Ik laat zijn lippen los. 'Ik heb ontbijt voor je' zeg ik zacht en hij knikt. 'Eerst knuffelen' zegt hij en ik glimlach. Ik kruip naast hem onder de dekens en knuffel me tegen hem aan. 'We hebben nooit meer-' 'nee' zegt Niall meteen. Ik haal opgelucht adem. 'Emma' vraagt hij. Ik kijk hem aan. 'Ja' zeg ik. 'Je was je bril kwijt en toen kwam je naar mij' zegt hij. Ik knik maar kan het me niet herinneren. 'Ik noemde je een neurdje jij mij een Iertje, en toen rende je naar buiten. Het regende maar de zon scheen ook. En toen mocht ik jou je eerste kus geven' zegt hij en ik glimlach. 'Als het aan mij ligt de laatste' zeg ik hij haalt zijn hand door mijn haar en knikt. 'Niets liever' zegt hij en drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment. Als zijn tong om toestemming vraagt geef ik hem die. Rustig draaien onze tongen om elkaar heen.
'Wow, too much' zegt een stem. Niall kijkt Harry aan die snel weer verdwijnt. Ik klim omhoog en geef Niall zijn eten. Hij valt meteen aan waardoor ik in de lach schiet. 'Thanks' zeg hij met volle mond. 'Ik ga me aankleden ja' vraag ik en hij knikt. Ik loop naar de logeerkamer en kleed me om.
- outfit; zie media -Daarna loop ik naar beneden en ga op het aanrecht zitten. Ik check mijn social media en zie dat ik heel veel volgers er bij heb. Twitter staat vol met foto's van Niall, Harry en mij en we staan op nummer 2 van meest gebruikte hashtags. 'Oh god' brom ik en loop naar Niall's kamer. Ik gooi de deur los en zie Niall alleen in boxer staan. 'Oh god' zeg ik weer en Niall lacht. 'Like what you see babe' vraagt hij grijnzend en ik knik licht en bijt op mijn lip. 'Maar waarom kwam je' vraagt hij en trekt zijn shirt over zijn hoofd. Ik laat hem mijn mobiel zien en hij gooit hem op bed. Zijn handen zet hij in zijn haar. 'Fuck' roept hij. Ik kan niets anders bedenken als mijn lippen op die van hem drukken. 'It's okay' fluister ik en hij zucht. 'EMMA EN NIALL' roept Harry. 'Hij weet het ook al' mompelt hij. 'Ni, het is echt goed zo' zeg ik. 'Ze komen er toch een keer achter' zeg ik en hij knikt. 'Dat is wel zo maar toch' zegt hij. Harry gooit de kamerdeur weer los. 'We staan op 1 op twitter en iedereen vraagt wie je bent' zegt Harry. 'We kunnen het uitleggen' probeer ik en Niall kijkt me aan. 'Wil je dat echt' vraagt hij en ik knik. 'Beloof ons dan wel dat je niet naar de haat kijkt' zegt Harry en ik knik. 'Het komt goed guys' zeg ik en ze knikken nog een beetje wantrouwend.
Niall en ik liggen samen op de bank en Harry zit in een stoel naar ons te kijken. We zoeken een leuke selfie op en daarna zet Niall die op insta. Ik mocht niet kijken wat hij eronder zette dus pak ik mijn eigen mobiel om het te zien. '@niallhoran heeft je getagd in een foto'. Ik glimlach als ik de tekst zie die eronder staat. 'My one and only, beautiful princess' staat eronder. 'My one and only handsome prince' fluister ik terug. Ik like de foto en kijk naar Harry die ook achter zijn telefoon zit. 'Goals' zegt hij.
De appjes van de andere jongens komen binnen in de groepsapp. Ik word gespamt van hier tot tokio en de meiden spammen in de groepsapp van de meiden. Alle mensen. Dit had ik niet verwacht maar ik heb nog geen moment spijt van dit besluit.'S avonds hebben Niall en ik het rijk voor onszelf omdat Harry naar zijn vriendin gaat. Ik heb geen idee wie, de media weet er ook niets van maar het zal wel. 'Heeft Harry al lang een geheime relatie' vraag ik aan Niall als we tv liggen te kijken. 'Al 2 jaar' zegt hij 'wow' zeg ik. 'Wij kennen elkaar al bijna een jaar' zegt Niall en ik knik blij. 'Ja, het beste wat me is overkomen' zeg ik zacht en Niall geeft me een kusje. 'Ik hou van je' zegt hij zacht. 'Ik hou ook van jou' zeg ik en geef hem een kusje. Beneden slaat er een deur hard dicht. 'What the fuck' mompel ik. 'Ik ga wel even naar beneden' zeg ik. Niall knikt en kijkt me aan. 'Als er iets is kun je me altijd roepen' zegt hij. 'Dankjewel love' zeg ik en loop snel weg om mijn rode wangen te verbergen. Ik loop naar beneden en tref Harry aan in de keuken met een fles drank. Snel ren ik naar hem toe en ruk de fles uit zijn handen. 'Drank is nooit de oplossing' roep ik. 'Sorry' zegt hij boos en gaat op een barkruk zitten. 'Praten' zeg ik en klim op het aanrecht. 'Dat helpt' zeg ik en hij knikt.
JE LEEST
ONLY YOU
FanfictionNIALL HORAN FANFICTIE - 2017: #187 in fanfictie - 2018: #380 in fanfictie