[CAPITOLUL NU ESTE EDITAT!!]
-Deci spitalul respectiv este pe o insula?
-Da, la exact 4 km de Ishinomaki. Un pod lung o sa va conduca spre cladire si am un plan. Hobbs afirma sigur pe el in timp ce ne punem armamentele in rucsac. O sa imbarcam si un dric, pe baza de a duce mortii si a ii duce la morga.
-Si daca nu reus? Il intreb.
-Vanessa, pari genul de femeie care sa incerce pana reuseste.
Sorb din cafeaua pe care tocmai am primit-o.
-Dom, cu Letty ai rezolvat?
-Da, e deja acolo.Totul o sa iasa bine.
Par sa fim toti gata, plus ca timpul este valoros acum. Letty este deja in Japonia. O ultima privire spre Hobbs si toti ne intoarcem spre iesire, avionul ne asteapta.
-Stati. Vocea lui rasuna. Inainte de asta, am nevoie de o favoare mai intai. Ma incrunt la auzul lui iar Dom cu Brian fac la fel. Edward Braga.
-Nu cred ca vrei sa fac asta... Dom il priveste ca si cum ar stii ce se intampla.
-O sa transporte o groaza de cocaina din America pana in Italia si tu o sa il opresti.
-Hobbs stii ca nu pot face asta! Sunt asociat cu el si o sa il ajut sa decurga totul cum este planificat!
Totul se loveste acum in capul meu, intelegand automat apelul de azi. Dom nu poate sa faca una ca asta, el niciodata nu a procedat in felul in care Hobbs il pune sa o faca. Cand face o afacere o duce pana la capat, nu poate sa tradeze increderea omului atata timp cat stie ca intentiile asociatului sunt pure. Iar eu stiu sigur ca Edward este asa, nu merita una ca asta.
-Imi pare rau dar tu esti singurul cu care CIA-eu poate comunica si ajunge unde doreste. Nici un agent nu se poate infiltra ca tine.
-Si daca refuz? Vocea ragusita si lenta a lui Dom ma face sa inghit mult prea silentios.
-Cazierul tau inca este valid, Dom. Harry chiar pare sa aiba nevoie de ajutor si fara avionul meu nu o sa ajungeti la timp. Priveste-ti sora din cap pana in picioare. La naiba, eu nici nu as sta pe ganduri. Sunt doar afaceri intre tine si el pana la urma.
Victoria nu este un scop pe care il poti atinge de unu singur, fiind necesar sa apelezi la fortele superioare. Unele persoane au un scop comun, altele au nevoie de un ajuotr disperat care ii face sa ingenunchieze. Dar ca o uniune sa succede, trebuie sa determini prima data, daca aliatul este chiar un prieten adevarat.
-Tu nu stii! Ridica un deget spre el. Risti loialitatea mea fata de tine.
-Dupa cate am facut pentru tine, ma consider la randul meu un prieten loial. Deci ce zici?
Dominic ramane tacut, in cele din urma intalnindu-mi ochii. Stiu la ce se gandeste si este pe cale sa accepte. Pentru mine.
-Nici sa nu te gandesti! Ii strig. Daca nu era Edward eu nu ajungeam aici, Dom! A fost in stare sa mascheze moartea lui Braga pentru mine, nu il poti baga dupa gratii!
-Nu mai vreau sa te vad suferind, surioara. In viata nu le poti avea pe toate iar Harry are nevoie de tine. Isi intoarce privirea spre Hobbs. Nu imi dau seama cand ai devenit asa un nemernic, dar accept.
Scoate o hartie din biroul lui impreuna cu o cutiuta din plastic, care contine praf albastru penteu amprenta. Dovada clara, daca se opune il poate trimite la tribunal, iar cu o astfel de dovada, totul iese in favoarea lui.
-Nu! Ma bag in fata lui si simt cum imi dau lacrimile. O fac eu.
Tot ceea ce face e pentru mine. Nu vreau sa imi expun fratele la un pericol mai mare. Daca e sa o faca cineva, o sa o fac eu.
CITEȘTI
10 Gloante [H.S.]
FanficPovestea Vanessei Torreto: un tata mafiot, un frate dependent de cursele de masini, o mama grijulie si tot odata insuportabila, 5 vedete , o dragoste si 10 gloante. Totul incepe cu o rapire prin care scapa simplu, ii intalneste surprinzator pe baiet...