13.Cat de proasta pot fi

4.1K 163 13
                                    

Parea extrem de nervos si plangea.A indreptat pistolul spre mine. Mana ii tremura si nu a incetat sa planga cu suspine. Ma privit cateva clipe dupa care si-a indreptat pistolul spre cap.

-Te iubesc..- imi sopteste Harry si dupa.aceasta soapta o impuscatura se auzi in baie.

"Nu" Am inceput sa ma zbat in cada, dar la scurt timp am realizat ca era doar un vis amarat. Nici nu mi-am dat seama cand am adormit.

Fix in acel moment in casti mergea pieasa M.Memories, partea in care baieti erau in barca si Harry urla un cuvant.

Nu mai puteam gandi limpede.Eram traumatizata de acest vis. Un cosmar banal, sau ma insel? Poate era un semn.Doamne, ajuta-ma....

Castile naibi! Mi-am scos castile din ureche si le-am aruncat pe gresia de pe jos. M-am spalat repede dupa care am iesit, m-am uscat si m-am imbracat cu hainele fine.

Trebuie sa vorbesc cu Louis.

Apuc telefonul in mana si formez numarul lui Louis.

-Alo?

-Hei, Lou'. Ce mai faci? il intreb eu.

-Vanessa, unde esti?! imi striga nervos prin telefon.

-Cu tata... ii spun cu un ton mai jos

-Si de ce nu mi-ai zis? Ai habar tu cat de ingrijorati am fost toti 4? Stai..Cum adica cu 'tata'?

-Iarta-ma, dar mi sa descarcat telefonul si da.Sunt cu adevaratuleu meu tata, la un 'conac' urias. Mi-e dor de voi, veniti la mine.

-Inregula, doar da-mi adresa. Eram singura de faptul ca zambeste, chiar daca nu ii pot vedea fata.

-Cum adica toti 4, cine lipseste? Sa intamplat ceva cu Harry? intreb speriata.

-Harry n-a dormit acasa, nu stiu unde e. Sunt putin ingrijorat.

-.. S-sper sa fie bine.. spun cu glasul scazut si cu o voce tremuranda.- Mai vorbim si, sa veniti azi.

I-am dat repede adresa, sper sa vina azi. Oare e bine Harry? Unde e? Ce face? Cu cine e?

-------

I-am ignorat privirea tatei toata ziua, nu aveam chef de explicatiile lui. Iar Cara, separe ca a iesit.

Stateam pe treptele care duceau la etaj cu Samsun Galaxy Note-ul meu .Niste ciocanituri puternice se auzeau la usa principala. Insfarsit.Servitoarea a plecat in graba spre usa sa deschida usa.

-Stai! ii strig de pe scari-O deschid eu.

Se uita putin mirata dupa care a dat din cap si sa retras cativa pasi. Deschid usa si niste 'idioti' pe care ii iubesc imi apar la usa. Toti ma luau in brate dupa care intrau pe rand.

Niall, Liam, Zayn, Louis, Ha- ..unde e Harry?

-Tot nu a aparut? ii intreb pe baieti putin trista si ei doar dau din cap in semn negativ.

Ii conduc in sufragerie unde putem vorbi mai clar. Ne asezam la masa, din fericire tata era plecat cu afacerile lui 'murdare'.

Georgi se apropie de noi in timp ce isi rasuceste mustata:

-Domnisoara Vanessa, doriti ceva? Se apleaca spre mine si se uita apoi la baieti.

-O, Georgi! imi dau ochii peste cap si imi lipesc palma de fruntea lui, dupa care il imping mai departe de mine, imi ia aerul. -Baieti, ce beti?

-Bere, spun cu toti in cor.

Georgi a plecat si acum putem vorbi in liniste, dar toti tac.

- Vanessa, vrem sa te intorci acasa, imi spune Liam serios si putin incruntat.

10 Gloante [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum