-Niall, strig in gura mare si alerg spre el, sa-l iau in brate.
-Hei, prinţeso! Spune cu zambetul larg pe buze in timp ce imi incolacesc picioarele in jurul taliei lui. Sunt beata, iar el o sa creada ca vreau sa-l violez.
Se duce cu mine in bratele lui pe peluza si se opreste.
-Ce? Intreb in timp ce ma desprind usor de el.
-Esti grea, spune razand iar eu cobor din bratele lui.
Ne oprim fata in fata si ne privim unul pe celalalt zambind. A trecut atat timp, iar trasaturile fetei lui s-au mai adancit, facand-ul un barbat in toata firea.
-Ai crescut, ma ases pe peluza iar el imi urmeaza miscarile.
-Ei bine, intr-un an de zile tu ai ramas neschimbata, ai parul mai lung si corpul mai subtire, atata tot . O sa trebuiasca sa angajez o bucatareasa.
-Da... am trecut prin multe, devin serioasa.
-Dar tot frumoasa ai ramas.
-Aww, si il iau din nou in brate. De-ar fi si Harry aici.
Am realizat ca sunt doar in sutien, ca urmare mi-am tras tot parul in fata ca sa-mi acopere pieptul.
Piesa s-a schimbat in cea a Selenei Gomez- Slow Down. Ne-am lasat pe spate amandoi, cu mainile la ceafa si am privit stelele.
-Credeam ca esti fericita in New York alaturi de sotul tau, spune simplu.
-Aia a fost o casatorie aranjata, nimic din iubire. Zic in timp ce scot un fir de iarba si incep sa ma joc cu el.
-Harry a fost devastat, bufneste.
-De aia s-a combinat cu Mia.
-El vroia sa se razbune pentru ca nu i-ai fost alaturi. N-o iubeste pe Mia, e falsa si mâţâita iar Harry ii indeplineste ori ce dorinta.
-Stie bine ca am fost rapita, nu puteam sa fug pentru ca m-ar fi urmarit, spun in timp ce ma scarpin la spate.
-Ce ai patit? Rade Niall.
-Ma inteama iarba la spate, normal daca sunt in pielea goala.
-Vino aici, se ridica iar eu ma asez in bratele lui. Cald si moale. Vanessa de ce ai un pistol?
-E o jucarie, rad.
-Ei bine, jucaria ta arata mai bine ca a mea, si isi scoate pistolul de la spate.
Afara e destul de frig, dar cu un astfel de foc in preajma se incinge situatia.
-Modest va lasa cu pistoale? Fanii ar fi devastati.
-Vanessa... Modest nu mai lucreaza pentru One Directio. Trupa a ajuns la capat de drum acum aproape un an de zile.
-Ce? Niall de ce ati facut asta? Ati frant sufletele multor directionere, voi erati salvarea multora din ele. Strig si ma ridic in picioare ca sa opresc muzica.
-Nu a fost chiar asa de usor. Harry a stat in coma 7 luni, Zayn a vrut o cariera solo, Liam si-a dorit o familie linistita. Singurii care vroiam ca trupa sa continue am fost eu si Louis. Acum vino inapoi in bratele mele ca sa nu racesti, iar eu ma asez inapoi bosumflata.
-Tot nu e corect...
-Stiu, dar nu am avut incotro.
-Si acum de unde va castigati existenta?
-Am castigat mult in urma trupei, dar Harry a vrut mai mult. Colaboreaza cu fratele tau.
-Nu ati putut lua nici macar o decizie corecta fara mine! Ma desprind de el. Nu-mi spuneti ca v-ati apucat de curse ilegale si de trafic de arme, te rog.
CITEȘTI
10 Gloante [H.S.]
Fiksi PenggemarPovestea Vanessei Torreto: un tata mafiot, un frate dependent de cursele de masini, o mama grijulie si tot odata insuportabila, 5 vedete , o dragoste si 10 gloante. Totul incepe cu o rapire prin care scapa simplu, ii intalneste surprinzator pe baiet...