32.Propunere

2.7K 139 8
                                    

A azvarlit cheile pe jos, Miei.

-Deschide usa si fugi de aici, spun spre Mia care a reusit sa deschida usa.

Barbatul se uita urat la noi, dar era ciudat ca avea un ranjet pe fata. Cu pistolul indreptat spre el m-am indreptat spre usa incet, iar când am ajuns in fata ei am rupt-o la fuga, spre usita mare din sarma de fier.

-Deschide odata usa, o sa ne prinda. Strig spre ea, dar era panicata.Si sunt constienta de faptul ca acel nesimitit in cateva secunde o sa fie aici.

-Nu pot, e incuiata!

-Sari gardul atunci! Urca, spun Miei si ma asez intr-o pozitie in care ea sa se poata urca pe mine.

Mia sa urcat pe spatele meu, dar pe usa a iesit deja barbatul ala, pe care habar nu am cum il cheama si nici nu ma intereseaza. Nu o sa reusim.

-Grabeste-te odata, Mia. spun, dar barbatul e prea aproape de noi si sunt constienta de faptul ca o sa ne prinda, si daca avem putin noroc Mia o sa scape.

-Haide odata, urca si tu ! spune Mia de cealalta parte a gardului.

-Londra, strada principala de nord, un conac mare! Acolo o sa-l gasesti pe Dominic. Spunele unde sunt si sa vina aici. O sa ma gaseasca. Ma bazez pe tine Mia, acum fugi!

-Dar vi-

-Fugi! iar in secunda urmatoare am simtit cum doua brate ma iau pe sus. Am putut sa o observ pe Mia cum fuge, ma bucur ca a reusit ea cel putin.Sper sa reuseasca sa ajunga in Londra si sa ia legatura cu Dom, astfel o sa am sansa sa fiu gasita.

-Acum tu o sa iei locul prietenei tale, curvo! De ce ai facut asta? O sa ai mari probleme, roaga-te sa nu mori. spune barbatul si puteam cunoaste aceste scari, acest miros si aceasta lumina difuza. Subsolul.- Intra acolo, adauga si in 2 secunde eram in locul in care a fost si Mia.- Când o sa afle sefu' ce ai facut cu siguranta o sa sfarsesti pe masa aia de acolo, spune si arata cu degetul.

Am inghitit in sec si apo l-am urmarit cum urca scarile razand. Nu vreau sa fiu despicata, sa mi se scoata organele si toate cele. Nu, eu nu o sa sfarsesc asa, razbunarea mea nu sa terminat, si daca ma gândesc bine inca nici nu am inceput-o.

M-am asezat pe patul din fier care avea doar un cearsaf murdar si subtire si era al nabii de rece. Când m-am pus in fund am simtit ceva tare si lunguiet. Fara sa imi dau seama mi-am dus mana la fund si am simtit pistolul care era asezat in buzunarul meu din spate.

-Mda, tu o sa fi al meu, spun in soapta si il bag inapoi in buzunarul din spate al blugilor.

Acum realizez de ce Mia nu mi-a raspuns la telefon. Era inchisa in celula asta nesuferita si Doamne, acum imi dau seama ce vroia sa-mi zica mama pe plaja si nu am lasat-o. O puteam salva pe Mia, dar am fost oarba. In fine, fapta-i consumata si sper doar ca ea sa ajunga cu bine unde trebuie, si sa vina Dom sa ma salveze.

M-am intins pe patul rece si gândurile mi-au zburant in toate directiile. Mi-e dor de Harry, mi-e fucking dor de el si jur pe ce am mai sfant ca o sa razbun moartea lui, chiar daca e ultimul lucru pe care o sa-l fac.

Nu o sa uit niciodata momentul in care el a intrat in acea incapere in care eram eu si toate fetele, iar reactia lui angelica când ma observat, dar urmatoarea secunda a fost fatala lui. Momentul in care el sa prabusit cu ochii indreptati spre mine... vroia sa urle, am observat in ochii lui, dar nu a avut puterea. Si totusi, nu-mi vine sa cred ca un glont din acele 10 sa oprit in el. Pretul meu asa de scazut, iar moartea lui Harry asa de dura. Insa ma bucur ca l-am lasat pe tipul ala fara ochi, a meritat si sper sa ramana orb ca sa nu mai vada, astfel nu mai poate face rele.

Ma intreb se va intampla acum cu One Direction... cum o sa continue? Ce sa intamplat cu nunta lui Zayn si Perrie... Oare imi duce cineva lipsa?

Am decis sa ma intind si sa dorm. Ma mira faptul ca sunt asa de linistita, in urmatoarele ore poate o sa fiu moarta, cu organele intinse pe toata masa. Am trecut prin multe la cei 19 ani ai mei, cu 11 luni mai mica ca Harry. Cred ca m-am maturizat, si nici nu vreau sa ma mai gândesc prin cate o sa mai trec.

Mi-am inchis ploapele gandindu-ma ca totul o sa fie bine, am nevoie de somn, corpul mi-o cere.

Ochii mei se deschid brusc, când un zgomot sfasie gratiile din fier. M-am uitat spre acea persoana, dar ochii mei erau prea in ceata. Mi-am dus dosul palmei la ochi si mi-am frecat-o instant, Totul a devenit mai clar si puteam observa un barbat imbracat la costum, care duhnea a parfum scup de la un kilometru.

-Cine esti tu? spun ridicandu-ma in picioare, fara sa ma apropie de el.

-Cine sunt eu? spune razand, dar nu vad hazul acestei intrebari,

-Esti surd, sau ce?

-Papusa, spune iar maxilarul meu se incordeaza. Urasc când cineva imi zice asa, cuvântul asta imi aminteste de una dintre cele mai urate momente din viata mea.

-Vanessa, spun parand cat se poate de calma. Chiar nu am chef sa fiu politicoasa cu tipul asta, care probabil se scalda in bani.

-Nu ar trebuii sa vorbesti asa cu cel ce a dat ordine sa fi aici, spune in timp ce isi scoate un trabuc din buzunar.

Stai, ce?

-Ce ai zis? spun si simt cum tot corpul meu este incordat, gata sa atace.

-Gerard Braga, incantat.spune cu cel mai mare calm in glas, iar tot cea cea ce pot face sa pufnesc in ras.

-Tu esti idiotul care mi-a distrus viata? spun razand. Chiar nu-mi pasa daca tipul asta trebuie respectat pentru cine e, pentru ca conduce una dintre cele mai mari mafi ale Terrei, ca a ucis peste 100 de oameni, ca e cel mai mare traficant si mai istet om de pe paman. Nu imi pasa, in fata mea e un mare cacat si el este de vina pentru toate nenorocirile mele. El este persoana care ma facut sa ajung sa ma comport ca o catea cu lumea. Il urasc, si el o sa suporte consecintele.

-Multumesc, spune sarcastic si apoi il infunda un ras . Tot cea ce vreu in momentul de fata este sa ii dau una in moaca aia. Ma reped asupra lui sa il lovesc, dar se da calm un in spate, iar gratiile astea nenorocite ma opresc. Tot cea ce face este sa sufle pe mine fumul de tigara din gura. Ochii mei incep sa lacrimeze si mi se infunda nasul, dar el nu trebuie sa vada asta.

-Asculta papusa, ca sa vezi ca sunt om bun iti propun ceva. Si cred ca o sa alegi cea ce vreau .

Chiar sunt curioasa de ce vrea idiotul asta.

-Iti salvez viata. Am de gand sa-ti shimb numele de familie in Braga, si cred ca ar suna mai bina ca Toretto.

-Vrei sa ma casatoresc cu tine? spun razand si parand plictisita.

-Cu fiul meu.

-Si daca refuz? imi pun mainile la san.

-Stii ce e aici? Nu cred ca vrei sa ajungi vanduta pe bucatele sau in cel mai bun caz sa fi carpa tuturor clientilor din local, nu?In plus, din cauza ta a fugit tipa aia, iar acest bordel poate fi in pericol.Nu prea cred ca ai de ales. Oferta mea te scapa de toata mizeria asta.

Are dreptate, in cel mai bun caz daca refuz ar avea grija sa fiu violata in fiecare seara cel putin odata, si nu are nimeni dreptul la asa ceva. Daca accept as avea de castigat si as putea incepe razbunarea ...prin al lichida pe cel mai de succes mafiot.

-Accept.

Harry pov./

Ce ciudat ma simt. Sunt inca in acelasi stadiu si incep sa ma plictisesc. Ori cat am incercat sa ma ridic nu pot, dar vreau. Ma simt inutil.

Pot spune ca ma simt mai bine, azi m-au vizitat baietii. De unde stiu? Chiar daca sunt blockat intr-un taram necunoscut si nu ma pot misca asta nu inseamna ca nu pot auzi. Vocile lor familiare care ma ajuta m-au facut sa imi doresc sa ma ridic cu atat mai mult. Ma bucur ca nu s-au smiorcait pe langa mine la fel ca mama, dimpotriva. Glumele lui Louis mi-au facut subconstientul sa rada, iar atentionarea lui Liam asupra Niall sa nu ii mai ceara ca sa mearga la KFC m-au amuzat si mai tare. Zayn... Zayn statea tacut ca in tot totdeauna. Imi pare rau, i-am distrus nunta. Baietii au nevoie de mine nu doar ca prieten, ci si ca membru al trupei. Nu stiu ce va intampla cu One Direction, cu fanii nostrii care ne iubesc si ii iubim... nu vreau sa dam satisfactie haterilor.

Sunt mai bine, durerile din piept nu mai sunt asa de dese, iar aceasta perioada ma ajuta sa-mi evaluez toata viata, ba chiar si viitorul, iar viitoru meu nu e o obsesie, ci iubire pura pe care o vreau inapoi, se numeste Vanessa Toretto.

Capitol scurt. Examenele astea imi dau mari batai de cap.

Yeeee, +8.000 cititori. ^_^

Love.

10 Gloante [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum