20.Tokyo Drift

3.5K 138 6
                                    

Erau zeci de boliduri, dar doar cateva erau cu adevarat niste bijuteri pe roti. Fete aproape goale peste tot si toate eru chinezoaiece. Mi-l imaginam pe Dominic, aici la cursa.

Privesc spre masinile care tocmai s-au oprit. Privesc spre partea castigatorului. David?

Imi fac loc printre multimea adunata in jurul lui si il trag putin de tricou.

-Vanessa? se uita la mine surprins.

-Da, zic si ma ia in brate.

-Sa mergem de aici, spune si ma trage pe o parte.

-Ce cauti aici, il intreb cu zambetul pe buze.

-Mi-am luat viata in maini, doar cea ce obisnueste si fratele tau sa faca, spune si rad.Dar tu? adauga el.

- Sunt in turneu cu baietii.

Da usor din cap si zambeste. Atentia mi-a fost captata de un baiat care propunea ceva in chineaza, dar nu intelegeam.

-Ce zice? il intreb pe David.

-Daca are cineva curajul de a concura cu el, raspunde plictisit.

L-am privit pe David pervers, dupa care m-am dus spre baiatul care a propus o cursa cu el.

-Am eu! spun cu voce mai groasa si toti privesc spre mine.

Chinezul si-a lins buza inferioara cand ma vazut.Fii serios, faza asta doar lui Harry ii iese.

-Tu sti cine sunt eu? spune chinezul in engleza dar cu un accent ciudat.

-Da' tu sti cine sunt eu? intreb si ma apropiu amenintator de mult de el.Sunt sora lui Do-

-Ce faci?! ma trage David de mana si ma scoata putin mai-nafara din multime.

-N-ai vazut ce tare-n gura se crede ala? ripostez eu.

-Toti de aici il cunosc pe Dominic, mai ales pe tatal tau. Vrei sa mori? imi explica cu sprancenele unite.

-Ai dreptate, dar tot o sa concurez cu el.

-Tu stii ca i se zice regele drifturilor, nu?

-Nu, sti cate drifturi faceam cu Bella?

-Cine-i Bella, intreaba David.

-Poveste lunga, acum da-mi cheile. spun si intind mana spre el.

-Ti le dau eu, aud o voce infundata din spatele meu.

Maison!lLa fel de chipes ca prima data cand ne-am intalnit. I-am sarit in brate, pana la urma e barbatul care m-a salvat.

-Deci aici veneai, spun chicotind spre Maison.

-Da, motoarele sunt pasiunea mea..

David doar statea iritat si se uita la noi.

-E ceva in neregula cu voi? adaug eu uitandu-ma la amandoi.

David pleaca si ma lasa singura cu Maison.

-Niciodata nu ne-am inteles, spune Maison. Si nu intreba de ce, adauga.

-Ok, deci imi dai cheile? spun zambind adorabil.

Isi da ochii peste cap si intinde cheile spre mine. Ma indrept spre chinez care ranjea ca prostul. Am intins cheile in fata lui si le-am scuturat, sa vada ca o sa concurez. Si-a pastrat ranjetul pe fata dar eu eram la fel de serioasa ca inainte.

-Bine, pisicuto. Sper ca nu zgarii in pat, spune si rade.

-Cretinule, injur in barba.

Am urcat nervoasa la volanul masini. Cate o fata la amandoua parti ale masini, iar una in mijloc. Borboroseau fiecare cate un cuvant pe rand pana ce a ajuns la fata din mijloc. "GO!"

10 Gloante [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum