29.Nu si tu

3K 126 8
                                    

Un zambet mi sa ivit un coltul buzelor.

-Repede, iesiti prin spate si urcati in camion! Striga nesimtitul de Josh catre noi in timp ce ne ameninta cu pistolul. Puteam fugi simplu, dar de asemenea puteam fi impuscate la fel de simplu. Letty si cu alti doi au scos pistoalele, gata sa-i impuste pe 'intrusi'.

-Misca mai repede! striga din nou Josh si mai sa-i plesneasca vena de pe gat din cauza nervilor. M-am retras intr-un colt mai intunecat in speranta ca nu o sa ma observe.

Am zambit cand am auzit vocea lui Dom, si speram ca totul sa fie bine, fara vreun accident. Am asteptat cu mainile pe pantecul meu ca sa plece. Letty m-a observat, dar si-a intors privirea.

Am tresarit cand usa de fier de la intrare a fost sparta, iar cel care a intrat a fost chiar Harry. Imi venea sa fug in bratele lui si sa-l sarut pana ma plictisesc, si te asigur ca nu ma plictisesc prea curand. Harry ma cauta cu privirea, dar nu m-a observat.

Am ramas blocata, cu gura intre-deschisa cand am observat ca nemernicul de Josh a indreptat pistolul spre Harry. Josh era in fata mea la vreo 10 metri, mai spre stanga iar Harry era in dreapta lui.

Harry m-a observat, iar atunci a ignorat tot ce se intampla in jurul lui. Fetele inca mai fugeau spre iesire, iar eu stateam cu mainile la gura cu speranta ca arma nu o sa se descarce. A zambit usor, apoi a inceput sa alerge incet spre mine iar eu il rugam din priviri sa nu vina. Am dat din cap in semn negativ, dar nu ma ascultat. Mi-am dus mainile la urechi si am strans din ochi cand sa auzit o impuscatura. Teama de a nu fi el ma distrugea incet, dar trebuia sa deschid ochii pentru a vedea.

Ochii mei au lacrimat automat atunci cand Harry si-a luat mana de prin jurul inimi, iar pe mana lui... au ramas urme de sange. M-a privea iar eu il priveam, nu si el.

-Nu! am strigat atunci cand Harry sa prabusit la pamant si simteam ca o sa cad pe jos. Picioarele au inceput sa imi tremure, dar privirea mea sa mutat pe Josh. Corpul meu sa incordat si tot cea ce vreau in acest moment este sa-l omor.

In jurul lui Harry sa adunat deja sangele, privirea ia ramas pe mine. Cu ochii inlacrimati am inceput sa fug spre Josh, iar pumnii mei erau gata sa loveasca. Sunt fata, dar asta nu inseamna ca fetele nu stiu sa lupte.

Cu un strigat ascutit am sarit pe spatele lui Josh, iar mainile mele s-au mutat pe ochii lui.

- Da-te jos, tarfa. Striga, dar in zadar. Mi-am infipt degetele in ochii lui. Am putut simti cum totul se zdrobeste sub degetele mele. Un urlet puternic si infundat a iesit din gura lui Josh, automat cazand la pamant. M-am dat jos de pe el si am fugit spre Harry. M-am aruncat langa el vazand ca nu mai misca, dar totusi parca respira.

-Nu vreau sa te pierd si pe tins. Ii iau fata in maini si il sarut apasat pe buze. Plangeam in hohote ca un copil mic, asta nu e posibil. In momentul asta imi doresc sa fiu in locul lui, trebuia sa ma impuste pe mine, nu pe Harry. El vroia doar sa ma salveze, si a sfarsit pe jos... intr-o balta de sange. Toate visele mi s-au spulberat, tot ce imi doresc este sa mor, sa fiu cu el. Nu imi pasa ce se va intampla cu mine. Il priveam, si parea ireal dar o lacrima i sa scurs din ochi si putea fii din 100 de motive, si sper cu ardoare sa nu fie din cauza dureri provocate de impuscatura. L-am strans in brate sperand ca o sa reactioneze dar in zadar, statea intins pe jos. Cand am vazut ca tot nu se opreste sangerarea mi-am dar camasa alba jos, am facut un chem din el si i l-am presat in stanga stomacului lui, sau a fluturelui mare cum ar veni. Sa uplut de sange imediat. L-am luat pe Harry in brate si l-am strans tare la pieptul meu, vreau sa-l simt aproape de mine, de inima mea. A fost o greseala sa vina dupa mine. Simt ca totulbse sfarseste aici, ca lumea mea sa sfarsit. Mana mea ii mangaia ceafa si lacrimile imi cadeau pe fruntea lui, dar totul sa sfarsit cand am simtit o zmucitura, facandu-ma sa ma despart de Harry.

10 Gloante [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum