*
-Nu Harry, termina!
-Nu, spune si continua.
- Dar nu mai pot, si se opreste din dighilat.
Eram sus in camera, pe patul moale si proaspat aranjat dar separe ca nu mai e.
-Ammm, zic si il pup pe gura.
Harry tot cea ce face este sa faca o fata serioasa si sa se uite la mine.
-Glumesti? spune dezamagit din aceeasi pozitie.
-Nu, ii raspund razand iar el sare pe mine lipindu-ma de pat si corpul lui.
Cand buzele noastra fac legatura simt din nou acel fluture in stomac, care mi se pare din ce in ce mai mare. Corpul lui era complet lipit de mine si se rezemea pe coate, fiind in mijlocul acestora.
- Te iubesc, spune si imi zambeste cu coltul guri.
L-am sarutat si sa dezlipit putin de mine.
-Tu nu ma iubesti? intreaba cand obserca ca nu i-am raspuns.
-Harry, iubirea nu sta intr-un cuvant, te iubesc pentru ca te iubesc si gata, ii raspuns si ma saruta din nou, limbile noastre interactionand instantaneu.
Mana lui Harry umbla de colo-colo pe corpul meu, cea ce imi dadea siguranta si placere. Are niste buze rozali si atat de moi incat le poti saruta doar din priviri. Aceste buze superbe imi saruta fiecare particica a corpului si simt ca il doresc din ce in ce mai mult.
- Baieeeeti! striga Simon de jos. Autocarul e gata, putem pornii.
Eu si cu Harry ne oprim din sarutat ramanand nemiscati.
-Firar, injura Harry in barba si eu rad.
- Haide, iubitule. spun, ma ridic din pat si imi aranjez tricoul de pe mine.
Harry nu vroia sa se miste din pat, asa ca l-am luat din mana si l-am tras. Era prea greu.
-Styles, vino. spun serioasa.
-Mmm, nu. lenesul
- Bine, fie. Plec sa imi caut un nou iubit, spun si Harry se ridica din pat glond si se aseaza in fata mea cu spatele spre mine.
-Urca, spune el si eu ma sui pe el.
-Asa, acum ma duci si-ncarca!
Harry 'galopeaza' spre living cu mine in carca. Baietii ne asteptau deja cu bagajele gata facute. Paul si cu celelalte garzi de corp purtau bagajele in masina.
- Data viitoare incepeti mai repede treaba, spune Louis si ii da un pumn la Harry in umar.
Afara batea soarele si sufla un vant rece. Gandul mi-a fugit la NY, vechiul meu oras, mi-e dor de el... Cate peripetii am facut pe acolo cu prietenii mei, mi-e dor si de Mia. Nu inteleg de ce nu raspunde la telefon.
Dom si cu Cara tocmai atunci au ajuns la noi sa isi ia la revedere cand noi ieseam din casa.
- Hei, Dom, zic si ma indrept catre ei impreuna cu Harry.
Ne-am imbratisa iar Dom a aruncat o privire spre Harry.
-Daca ii frangi inima, iti rup gatul. Ii spune parand serios.
- Nu o voi face, chiar o iubesc pe Vanessa, spune si ma imbratisea.
Privirea lui Dominic a devenit putin mai calduroasa si a dat mana cu Harry, apoi cu toti.
Soferul ne clacsoneaza, trebuie sa plecam.
-Mergeti inainte, vin si eu. spun.
Baietii au intrat, mai putin Liam care vorbea cu Cara, dar erau departe de mine si Dom.
CITEȘTI
10 Gloante [H.S.]
FanfictionPovestea Vanessei Torreto: un tata mafiot, un frate dependent de cursele de masini, o mama grijulie si tot odata insuportabila, 5 vedete , o dragoste si 10 gloante. Totul incepe cu o rapire prin care scapa simplu, ii intalneste surprinzator pe baiet...