8.Accidentul

5.1K 192 8
                                    

...Eram ametita.Furia mea nu disparu. "Doamne, Harry este persoana care m-a dezvirginat?!?".. imi spun in gand.

M-am ridicat din pat, dupa care m-am imbracat in hainele pe care le aveam  de aseara, deoarece altele nu erau.

'Durere de cap nesuferita. A trebuita sa beau eu aseara, cu Harry'.

Cobor scarile sperand sa fie cale libera ca sa pot pleca, dar ca sa vezi! Dominic, Cara, Braian si inca doi prieteni de al lor luara masa.

Imi amintesc de vremurile in care eram copii, iar inainte de masa ne luam de mana si ultimul care se aseza la masa spunea rugaciunea.Ii multumea "Domnului Masinilor"pentru cursele, bani, rotile, motoarele date, dar si pentru bunul Dumnezeu.

Dom:" Vanessa, vino si tu la masa cu noi."

Imi era o foame de lup, ca urmare m-am asezat la masa, luand furculita in mana, incepand sa strapung sunca proaspat prajita, pana ce ma atentioneaza Dom.

Dom:"Vanessa..rugaciuna!" imi spune de parca ar fi gasit America.

Vane:"O, sigur." Ne luam cu toti de mana, ca pe vremuri si zic:" Draga Domnule, iti multumim pentru masinile date, pentru caroseria noua, motoarele cu acceleratie in 10 secunde, pentru traiul bun, pentru sanatatea pe care ne-o dai.Noi ne vom ruga mereu, mereu o sa iti multumumim.Amin."

Am inceput sa mancam cu toti. Scaunul parea foarte tare si fundul ma durea ingrozitor.Dar ma tem ca nu din cauza scaunului,  ci a lui Harry. Amintirile cu Niall de aseara, cearta, totul. Oara mi-a dat papuci? Iar Harry dece trebuia sa se indragosteasca de mine?

Dom:" Vanessa, esti bine? Fata ta e palida si tremuri."

Eu:" Sunt bine, Dom.Acum voi pleca, vorbim mai tarziu." Ce era sa ii spun? Ca aseara m-am drogat si ca am baut o sticla de tequila impreuna cu Harry, dupa care m-am fut*t cu el fara sa imi dau seama din cauza betiei, ca capul meu bubuie de durere, ca fundul meu simte o buturuga infipta in el? Nu, prefer un " sunt bine".

Vroiam sa ies pe usa cand Dominic ma striga din nou.

Dom:"Iti place cross-ul din garaj?

Eu:" Cum sa nu imi placa? E vechea mea Bella" asa mi-am numit cross-ul. Ce era sa fac? aveam doar 16 ani, ce nu faceam la ani aia?

Dom:"Il poti recupera, cheile sunt langa televizor."

Eu:"Pe bune?"  il intreb bucuroasa si uimita.

Dom:"Da, e a ta.Mereu a fost. L-am adus inapoi din Brazilia specia pentru tine.Are dotari mult mai bune"

Eu:"Multumesc, multumesc, multumesc." ii zic, dupa care iau cheile, ma indrept catre el si il imbratisez. Observ ca Cara ma priveste,  ma indrept catre ea si flutur cheila in fata ei, facand o pirueta simpla gen "diva".

Dom:"Vanessa! daca ar avea si ea de fluturat in fata ta, ar faceo cu mai multe lucruri."

Eu:"Bine,bine.." tonul meu fiin jos.

Ies pe usa, iar in momentul in care ochii mei fac contactul cu soarele de vara, incep sa imi lacrimeze. Din reflex mi-am pus mana pe ochi nepuntand sa ii tin deschisi.

Dupa cateva secunde ma acomodam cu soarele, dar durerea de cap tot nu ma lasa. Mergeam spre garaj ca sa imi iau cross-ul.Imaginea era putin in ceata. Am pus cheile in contact, am turat motorul si am pornit. Aveam o viteza destul de mare. Dominam strazile, ca Aslan din Narnia.

Viteza mea se accelera cand am observat ca ma urmareste o masina neagra cu geamuri fumuri. Eram speriata iar curbele le luam din ce in ce mai greu. "ce naiba?" mi-am spus in gand cand am observat ca a mai aparut inca o masina.Da, separe ca pe mine ma urmaresc.

10 Gloante [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum