26. Sacrificiu

3.3K 147 4
                                    

Mai tarziu cu o luna...

Astept deja de 5 minute sa vad rezultatul testului de sarcina, cred ca a venit momentul sa arunc o privire. Sunt entuziasmata si habar nu am cum sa am grija de un copil, dar stiu ca o sa il iubesc din tot sufletul.

Niste emotii uriase ma cuprind, dar trebuie sa ma uit. Strang puternic din ochi si ma uit repede la testul de sarcina. Un icnet mi-a iesit din gura cand am vazut ca e

pozitiv. O sa am un copil cu Harry, Dumnezeule!

-Cum a iesit? striga Perrie de dincolo.

-Perrie, o sa fii nasa. Zic si ultimul cuvant il zic pe un ton foarte sus.

Baietii erau plecati la cumaraturi pentru nunta de maine. Iar noi tocmai am ajuns acasa, tot de la cumparaturi.

Ies entuziasmata din baie, dar nu inainte de a ma spala pe maini si a ascunde testul de sarcina, nu vreau sa-l gaseasca Harry.

-Vorbesti serios? Esti insarcinata cu Harry?spune si parul ei acum mov, ii aluneca pe fata.

-Daa! strig eu si Perrie sare in bratele mele.

-Doamne, si cand o sa ii spui lui Harry?

-Dupa cununia religioasa de maine.

-Doamne, asta da surpriza! zice si ma ia in brate inca o data.

Scoate rochiia de mireasa din cutia cam de un metru, si o intinde mie.

-Probeaz-o, zice cu zambetul pe buze.

-Dar asta nu aduce ghinion?

-Nu, aia e faza in care o sa te gaseasca viitorul sot imbracata in ea. Acum haide, fao pentru mine.

-Ok, zic si o iau din mana ei.

Ma imbrac in ea cu chiu cu vai si ma privesc in oglinda.

-Doamne, ce bine iti sta. De abia astept momentul in care o sa te casatoresti cu Harry.

Spune si ia o clema de pe noptiera de langa pat. Imi rasuceste parul lasand sa cada niste fire pe fata si pe umerii mei, apoi restul parului ramane prins cu clema. Parul imi era usor elegant si simplu, iar rochiia de mireasa a lui Perrie, care imi vine la fel de bine ei, cat si mie arata spectaculos pe mine. Trena lunga din dantela, corsetul superb care era acoperit tot din dantela, voalul care era lung, rochia care era bufanta si croiul, care ii da o atitudine regeasca era minunat. Nu degeaba este creata de un designer celebru.

-Tu vezi cat de bine iti sta? intreaba Perrie in timp ce imi aranjeaza voalul.

-Posibil, dar asta e creata special pentru gusturile tale, zic si sambesc.

Perrie deschide gura, dar usa camerei se deschide brusc si apare Zayn in tocul usii.

-Bun-Vanessa? zice zambind

-Zayn, tu nu stii sa bati la usa? spune Perrie si isi pune mainile in san.

-Scuze, dar nu stiam ca e si Vanessa aici. Schimbare de plan, ii lasam pe ei sa se casatoreasca? zice Zayn

-Taci, Zayn. Nu scapi asa usor de mine, zice Perrie chicotind spre el.

-Harry, vino sa vezi. Striga pe dupa el iar eu tresar putin.

Apare si Harry la usa, iar cand ma vede gura lui capata o forma de "o", iar cand Perrie observa prostia facuta de Zayn, ridica mana dreapta zambind malefic spre Zayn si fuge spre el. Cei doi o iau la fuga si raman doar eu cu Harry in camera.

-Esti superba, iubita mea. Zice Harry in timp ce se apropie de mine.

-Nu trebuia sa ma vezi asa, zic timida deoarece mi-am amintit ca port o bucata din el in pantecul meu.

10 Gloante [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum