-Haide odata Vanessa, striga Louis din usa avionului.
-Nu vezi ca am bagaje?!
Isi da ochii peste cap si vine spre mine sa ma ajute. Harry a trecut pe langa mine ca nesimtitul. Il urasc.
-Mersi Louis, spun trista cand am observat indiferenta lui Haz.
Ma asez in avion langa geam si langa Louis. Harry era in partea opusa. Cand ajungem in Londra o sa vizitez un doctor. Prea multe greturi si prea mult vomitat. Toata saptamana asta in Tokyo ma derutat foarte tare. Nici macar nu stiu ce o sa fac cu mine, cu Harry...
-Spune-mi, chiar asa de rau e cu tine si cu Styles? imi distrage atentia Louis.
Am dat din cap in semn afirmativ. Mi-am muscat buza, nu mai vreau sa plang. Chiar m-am saturat.
- Mi-a povestit Harry si e foarte afectat, parea sincer.
-Daca este afectat nu ar mai fi facut criza asta, imi atintesc ochii spre Louis.
-Harry nu e ca in filmuletele de pe youtube. In ele nu se observa ca el e o persoana orgolioasa, dar e cel mai bun om de pe pamant si de un fapt sunt sigur. Ca te iubeste.
- Nici nu mai stiu daca isi poarta bratara, spun si privesc spre a mea. "Nu pot trai fara ingerul meu" . Niciodata nu m-am uitat la al lui, sa vad ce scrie pe ea.
-Tot timpul o poarta.
-Mersi, Louis. Insa nu stiu ce se va intampla cu noi. Nici nu mi-ai zis, cine era fata din Tokyo? intreb amuzata.
-Oh, o cheama Eleanor si cred ca imi place. spune cu zambetul pana la urechi.
-Ma bucur ca incetul cu incetul o uiti pe Rossa, iar Eleanor pare o fata de gasca.
-Da, am trecut de faza cu Rossa.
-Pastrati legatura?
-Eu si Eleanor? intreaba iar eu dau din cap. Da, incurand o sa ne revedem.
-Ma bucur pentru tine.
Mi-a aruncat un ultim zambet, apoi si-a vazut de alunele lui.
Ma iubeste, da sigur. Daca ar fi asa nu m-ar fi inselat cu tarfa aia de pe plaja. El chiar nu intelege ca indiferentele astea dor. Dar fie cum o fi. Asta a vrut, asa sa fie.
-Ma lasi te rog sa ies, spun catre Louis.
-Sigur, si imi zambeste.
Trebuie sa imi fac curaj, sa trec pe langa Harry si mai ales sa nu par ca sufar. Vorbea cu Niall. Avionul incepe sa se legene si ma sperie putin. Imi fac curaj si plec, chiar am nevoie la baie. Avionul se leagana iar, dar de data asta nu pot lupta cu gravitatia. Ma dezechilibrez si cad in fata, insa niste maini mari simt ca ma trag inapoi si ma lipsete de pieptul sau. Cand imi ridic privirea carliontii ciocolati a lui Harry imi apar in fata. Ma privea trist, asa cum o fac si eu. Insa ochii lui purtau aceasi stralucire in ochi ca in tot deauna.
-Scuze, spune Harry cand aude ca Niall tuseste si ma lasa de talie.
Sa asezat inapoi la locul lui fara sa ma priveasca. Am stat si m-am uitat la el pret de cateva secunde apoi m-am intors la locul meu. A foat asa de bine sa il am din nou aproape. A fost...
Louis a adormit, o sa ii urmez exemplul. Aseara nu am putut dormi bine din cauza taieturi, ma durea.
*
Afara era deja seara, iar avionul tocmai a aterizat. Louis a fost atat de dragut incat sa ma ajute cu bagajele. Am urcat in masina impreuna cu Louis si Zayn care ne-au condus la un hotel privat din Bucuresti. Ma intreb, oare ce limba se vorbeste aici?
CITEȘTI
10 Gloante [H.S.]
FanficPovestea Vanessei Torreto: un tata mafiot, un frate dependent de cursele de masini, o mama grijulie si tot odata insuportabila, 5 vedete , o dragoste si 10 gloante. Totul incepe cu o rapire prin care scapa simplu, ii intalneste surprinzator pe baiet...