16.Bâlciul

5.5K 168 10
                                    

De ce naiba era asa de relaxat? A da, pentru ca nu in el au fost introduse 2 degete.

Dupa ce isi linge degetele isi preseaza buzele peste ale mele, pentru a-mi da din gustul meu. Era inca dulce.

Imi dau repede jos pantalonsi astfel incat raman in lenjeria mea neagra de la Victoria's Secret, iar Harry in boxeri lui negri.Mainile lui rataceau pe spatele meu, cautau capsa de la sutien pe care o gaseste cu usurinta. O desface si o arunca intr-un colt din camera de baie. Din reflex imi acopar sanii cu mainile.

-Iubito, nu te acoperi. Esti superba, imi spune zambind si imi indeparteaza mainile incet.

Super, nu sunt obisnuita sa imi scot sanii la iveala in fata unui baiat in fiecare zi. Este un sentiment ciudata, dar pana la urma corpul meu nu e noutate pentru Harry.

Degetele lui lungi se jucau cu marginea chilotilor mei, il trageau in jos, in sus, dar parca mai mult in jos. Mana dreapta a lui Harry era incolacita me umeri mei, totul era salbatic. Mana stanga era tot pe marginea chilotilor mei. Simt cum dintr-o data trage de ei si simt jos, la gleznele mele.

-Vanessa, nu mai fi asa incordata. Nu o sa facem nimic din cea ce nu vrei, adauga el si ma linisteste.

Boxerii lui erau de asemenea intr-un colt. Intram la dus amandoi. Ne sarutam, ne mangaiem, ne imbratisam dar la final ne spalam unul pe altul si ne cream joculete simple. I-am aranjat parul lui Harry intr-o creasta, iar el cand a vazut a inceput sa rada si si-a stricat-o repede.

Practic, noi eram dezbracati la dus. Nu facem nimic rau, doar suntem un cuplu.Nu?

*

- Harry? Il intreb pe Harry putin plictisita.

-Da?

Nu stiu ce era cu mine, dar tot ce a facut azi la dus a fost uimitor. Toate chestiile alea de unde le-a luat? Trebuie sa aiba experienta, nu?

-Tu ai avut multe iubite? il intreb si imi incolacesc mainile ca sa nu imi dau o palma pentru prostia zisa.

Harry doar statea si ma privea putin uimit, pe canapeaua din living. A ramas mut pentru cateva minute, dupa care si-a dat pe o parte carlionti care ii stateam dezordonat, ca in totdeauna.

- E in regula daca nu vrei sa imi zici, spun eu mutandu-mi privirea putin dezamagita de la el spre televizor.

Se apropie de mine si ma ia in brate, dadandu-mi un sarut pe obraz. Daca nu vrea sa imi zica asta e, nu am de gand sa ma supar pe el din cauza asta, tin prea mult la el.

Baietii inca nu s-au intors acasa, cine stie pe unde sunt. Este duminica ora 5 seara.

- Harry?

-Da? raspunde din nou cu aceasi intrebare si se desprinde usor de mine pentru a ma putea observa mai bine.

- Ma plictisesc.

Sta din nou putin pe ganduri, fara sa imi raspunda. L-a deranjat intrebarea aia cu iubitele? Nu cred.

- Ce zici daca mergem la balci? intreaba Harry.

- La balci? ma desprind complet de el si il privesc cu un zambet pe fata.

-Da, sti tu. Parcurile de distractie. E duminica si mereu e deschis, spune el.

Wow, ma uimit faptul ca vrea sa ma duca la balci. Putea sa zica de un club sau ceva cafenea, dar el a ales balciul. Imi placea.

-Da, vreau. Spun si il trag intr-o imbratisare.

Ultima oara cand am fost la balci a fost cu 'fosta' mea damiliea. Dom, mama, tata si eu. Totul era distractiv si ma enerva putin faptul ca mintea inca mai pastra imaginile cu tata cand ne dadeam pe lingispir.

10 Gloante [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum