**První polibek**

12.3K 667 33
                                    

Neděle

Mohlo být něco kolem druhé hodiny odpoledne. Byla jsem zaposlouchaná do jedné písničky, když vtom mě vyrušily divné zvuky. Připomínalo mi to kroupy, které narážejí do okenního skla, ale ty to nebyly. Přiblížila jsem se k oknu blíže a všimla si malých kamínků, které roli krup skvěle převzaly. Pohlédla jsem dolů a spatřila Shawna. Oba jsme se na sebe usmáli a já se radostně rozeběhla ke dveřím.

"Ahoj!" Vyjekla jsem.

"Čau. Můžu dál?"

"Jasně. Nečekala jsem, že doopravdy přijdeš"

Nemohla jsem si nevšimnou kytary, kterou pevně svíral ve své dlani.

"Máš kytaru" Poznamenala jsem.

"Říkal jsem ti, že svůj slib dodržím."

Usadili jsme se na postel v mém pokoji a Shawn si kytaru opřel o jedno z kolen.

"Ten text znáš celý nebo jen kousek?"

"Včera jsem ho kvůli tobě dopsal"

"Tak začni.."

"Opravdu mám?"

"Jo! Chci to slyšet!"

"Dobře"

Svými prsty přejel po strunách kytary, a tak zazněl první tón písně. Netrvalo dlouho a celým pokojem se rozezněl jeho dokonalý hlas.

I wanna tell you, how beautiful you are from where i'm standing.
You got me thinking what we could, because.

Chtěl jsem říct, jak jsi krásná odtud, kde stojím. Nutíš přemýšlet o tom, co bychom mohli být, protože...

I keep craving, craving you don't know it but it's true. Can't get my mouth to say the words they wanna say to you.
This is typical of love.
Can't wait any more, won't wait, i need to tell you how i feel when i see us together forever.

Stále toužím, toužím, ty to nevíš, ale je to pravda. Nemůžu přimět svá ústa, aby ti řekla, co ti chtějí říct.
To je od lásky typické.
Nemůžu víc čekat, nebudu čekat, potřebuji ti říct, jak se cítím, když nás vidím navždy spolu.

Neopouštěj mě (S.M.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat