**Chápou to**

8.8K 481 17
                                    

"Počkej!" Zastavila jsem Shawna, než stihl otevřít hlavní dveře.

Zmateně na mě pohlédl a jeho dlaň opustila kovovou kliku.

"Mám strach... Co když mě nepřijmou?"

"Neboj se.."

Zhluboka jsem se nadechla a společně se Shawnem vstoupila do domu.
Jen co jsem vešla dovnitř, zavalila mě vůně jejich domácnosti. Ta vůně mi přišla příjemná.
Vyzula jsem si boty a silně stiskla Shawnovu dlaň.
Vešli jsme do prostorné místnosti, konkrétně do kuchyně. S úžasem v očích jsem se rozhlédla kolem sebe. Vše je tak moderní a impozantní.

"Kde jsou všichni?" Zaujmutě jsem zírala na obraz, který visel nad jídelním stolem.

"Aaliyah je ve škole a rodiče v práci"

Jen jsem přikývla a nechala se vést Shawnovými kroky, které vedly po schodech do patra, kde měl Shawn svůj pokoj.

"Páni" Vydechla jsem.

Shawn se široce usmál a ruce si schoval do kapes u svých černých džínů.
Rozhlížela jsem se kolem a zkoumala každičký detail. Velká manželská postel, počítačový stůl, klávesy, kytary, hifi věž, skříň a obrovské okno, vše zařízené do černobílých barev.

"Máš to tu strašně krásné" Pousmála jsem se a strčila si dlaně do zadních kapes u ryflí.

Stála jsem k Shawnymu otočená zády. Cítila jsem jeho velkou dlaň, která se dotkla mých zad a poté jeho plné rty, které mě vášnivě políbily. Onen polibek byl dlouhý a velmi procítěný. Cítila jsem se tak příjemně, tak v bezpečí,... tak důležitá...

"Počkej!" Chtěla jsem Shawna zastavit, ale on stále pokračoval.

Jeho rty mi sjížděly po krku a jeho dlaně mě držely za boky. Pomalu jsme couvali k posteli a ani na chvíli naše polibky nezastavili.

"Na co?" Zamumlal.

"Co když někdo přijde?"

"Nepřijde, máme dům jen pro sebe.." zašeptal a následovně mě shodil na měkkou matraci.

Víc už jsem se nebránila. Rozepla jsem Shawnovi pásek od kalhot a strhla z něj to obeplé tričko, které mu tak skvěle rýsovalo všechny svaly. Shawn nezůstával pozadu a rázem jsem na sobě měla už jen kalhotky.
Překulila jsem ho na záda a obkročmo se na něj posadila. Chvíli vypadal zmateně, ale rychle se rozkoukal a strčil prsty za lem mých kalhotek. Když mi je svlékl, celá jsem zrudla, ale má chtivost byla silnější, takže jsem mu rychle stáhla boxerky a on si nasadil kondom. Pomalu do mě pronikl, a pak už jsem si určovala tempo sama. Shawny mi mačkal stehna a slabounce vzdychal. Celým tělem se mi rozléval zvláštní pocit. Můj dech se zrychloval stejně tak, jako jeho. 

"Shawne!" Hlasitě jsem zasténala a nehty se mu zaryla do prsou.

"Kurva zlato!" Zasténal naopak on.

Netrvalo dlouho a leželi jsme vedle sebe. Oba dva jsme se snažila pobrat dech. Setřela jsem Shawnovi z čela kapičky potu a prsty obkreslila pár jeho svalů na břiše. Pousmál se a prohrábl si své tmavé vlasy.

"Miluji tě" Špitla jsem a přitulila se k jeho hrudi.

"Já tebe víc" Políbil mě na čelo a pohladil po zádech.

"Nech toho!! Nemůžeš mě milovat víc!"

"Ty nikdy nemůžeš zůstat zticha že?" Zasmál se.

"Ne!"

Shawn už nic neříkal. Rozkošně se uculil a svou hlavu položil na tu mou.

***

Probudila jsem se v cizí místnosti. Prudce jsem se posadila a rozhlížela se kolem. Až teď jsem si uvědomila, že jsem u Shawna. Ten tu ale neležel. Vstala jsem a oblékla si jeho triko, které viselo na židli. Končilo mi v půlce stehen, takže jsem si natáhla jen kalhotky a otevřela dveře pokoje. Jen co jsem vyšla na chodbu, zaslechla jsem jakési hlasy. Rychle jsem se vrátila zpátky a rozhodla se na Shawna počkat.
Po nějaké době se vrátil.

"Ty už jsi vzhůru?" Optal se bez čekání na odpověď.

Pozorně si mě prohlédl a poté si mě k sobě přitáhl. Věnoval mi dlouhý polibek na rty a poté mě pohladil po tváři.

"Jdeš dolů?"

"Zbláznil ses?!"

"Proč?" Zeptal se pobaveně.

"Co tví rodiče?"

"Už jsem jim vše řekl.."

"Co všechno?"

"Neboj se, dával jsem si pozor na to, co říkám."

"A co říkali oni?"

"Že tu můžeš zůstat, jak dlouho budeš chtít.."

"Tví rodiče jsou úžasní"

"Chápou to.., chápou, že tě miluji.."

"Musím si něco obléct, tak počkej.."

Shawn jen přikývl a opřel se o dveře.

"To tričko ti moc sluší.." Usmál se upřímně.

Úsměv jsem mu opětovala a pustila se do převlékání. Oblékla jsem si černé legíny a na Shawnové triko si přes hlavu přetáhla velkou mikinu.

"Můžeme jít.." Postavila jsem se před něj a prohrábla si vlasy.

Sešli jsme schody a zavítali do kuchyně. Pan Mendes a Aaliyah seděli u stolu, zatímco paní Mendesová servírovala večeři.
Mile jsem se usmála a všechny slušně pozdravila. Mendesovi mi úsměv opětovali, stejně tak, jako pozdrav.

Doufám, že se vám dnešní part líbil.  Určitě se koukněte na mou novou romanci. Budu ráda za každý hlas, komentář a přečtení. Ahoj 😘


Neopouštěj mě (S.M.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat