Děkuji moc za 10K přečtení!!!🙌 Jste neuvěřitelní! Také bych vám chtěla poděkovat za všechny pozitivní komentáře a hlasy. Opravdu vždy mě hrozně potěšíte a zvednete mi náladu. Jsem ráda, že vás můj příběh baví a doufám, že vás bude bavit i nadále 😘. Ještě jednou moc děkuji a teď už vám jen přeji příjemné čtení 😁😇😘.
(Viz média- Aaliyah)
***
Ještě pořád jsem neotevřela tu papírovou krabici, kterou mi poslala Sophie. Teď ji mám před sebou a chystám se do ní podívat. Pomocí nůžek jsem krabici otevřela a nakoukla dovnitř. Škatule byla plná dřevinaté vlny. Zabořila jsem ruku až na samé dno a nahmatala první věc. Vytáhla jsem pravou anglickou čokoládu. Tahle je kvalitní a dosti drahá. Měla jsem ji asi jen dvakrát a Sophie ví, že jsem se do její chuti naprosto zamilovala. Podruhé jsem vytáhla naši společnou fotku, která byla pořízena asi před dvěma roky. Obě se na fotografii široce usmíváme a naše vlasy jsou pocuchané větrem, vypadáme šťastně. Vždy, když jsem byla s ní, cítila jsem se neporazitelně, vesele a alespoň s části plná lásky, tak jako teď se Shawnem. Škoda jen, že už se Sophii být nemůžu. Vytáhla jsem poslední věc, čímž byl stříbrný řetízek s blýskavým srdíčkem. Pevně jsem ho sevřela ve své dlani a přiložila si ho k hrubi. Do očí se mi nahrnulo pár slz a celým tělem mi projela vlna štěstí.
"Ty pláčeš?" Optal se mě Shawn.
Ani jsem si nevšimla, že už je tady.
"Ne.." Usmála jsem se a přívěšek mu podala.
"Zapneš mi ho prosím""Od koho je?" Jeho hlas změl krapet nevrle.
"Od Sophie"
"Aha" Připnul mi řetízek na krk a pozorněji si ho prohlédl.
"Líbí se ti?"
"Je krásný" Pousmál se a líbl mě na čelo.
Jeho pohled se přesunul k ostatním dárkům. Chvíli si je jen vzpovzdálí prohlížel a poté se natáhl pro fotku.
Když pozorně zkoumal detaily fotografie, pobaveně se zasmál."Čemu se směješ?!" Zamračila jsem se a fotku mu z ruky vyškubla.
"Ničemu.. Moc vám to tam sluší."
"To myslíš ironicky?" Povytáhla jsem obočí.
"Ne, myslím to vážně." Opět mě políbil, tentokrát na temeno.
Chtěla jsem něco říct, ale vyrušilo mě klepání na dveře.
"Ano?!" Křikl Shawn.
"Můžu dál?!" Křikl nazpět holčičí hlásek.
"Jo!" Odpověděl Shawny a přesně vtom se pohla klika dveří a do místnosti vešla hnědovlasá dívenka s vřelým úsměvem.
"Ahoj" Mile jsem se na ni usmála.
"Čau" Zvedla koutky rtů a přistoupila k Shawnovi.
Něco mu říkala, ale moc jsem tomu tichému mumlání nerozuměla.
"Jo" Odpověděl jí Shawn na jakousi otázku.
"Přijdu kolem 18" Odvětila o něco hlasitěji a pomalu couvala ke dveřím.
"V 17" Ušklíbl se Shawny.
"V 17:30" Smlouvala Aaliyah.
"Platí" Řekl Shawn a navlhčil si rty.
Aaliyah zmizela z pokoje a my jsme zase zůstali sami.
***
"Zlato?" Začal Shawn, když jsme leželi vedle sebe a já jsem hrála jednu aplikaci na jeho telefonu.
Ta hra mi připadala směšná a dětinská, ale byla jsem už natolik znuděná, že jsem se snažila zabavit alespoň připitomělou hrou.
"Ano?"
"Jaké je tvé prostřední jméno?"
"Victoria" Odpověděla jsem pobaveně.
"Zoe Victoria Adamsová" Nadnesl mé jméno svým něžným hlasem.
"Shawn Peter Raul Mendes" Napodobila jsem jeho přízvuk a přitom se mu vpíjela hluboko do očí.
"Jaktože to víš?" Zeptal se udiveně.
"Já vím všechno"
Shawn se široce usmál a zakroutil hlavou. Bylo mu jasné, že jsem to někde zjistila, ale už to dál neřešil.
"Máš krásné jméno" Podotkl.
"To ty taky" Věnovala jsem mu jemnou pusinku na líčko.
Můj zrak spadl k Shawnovým rtům a doslova je hypnotizoval. Jsou tak hebké, plné, růžovoučké, šťavnaté, měkké a nádherně tvarované. Olízla jsem si ty své a následovně ho políbila. Nikdo z nás ústy nepohyboval, zkrátka jsme tvořili jeden dlouhý, láskyplný polibek.
Tady to ukončím. Vím, že je teď příběh nezáživný a nic extra se v něm neděje. Za to se omlouvám, ale ty zápletky, které mám přichystané, nejdou nějak urychlit. Slibuji, že se už brzy k nějaké té "akci" dostaneme 😁. Doufám, že se vám dnešní part líbil. Budu ráda za každý hlas, komentář a přečtení. Ahoj 😘.
ČTEŠ
Neopouštěj mě (S.M.)
Fanfiction"Můj život je křehký jako motýl, bohužel není tak krásný a barevný. Je spíš jako můra, ta je přeci taky křehká, bezbarvá a pro většinu lidí ošklivá..." °°°°° Příběh prochází korekcí! Neopouštěj mě© Příběh je chráněný autorskými právy(©) 23.12.- #1 v...