**Passion**

10.6K 550 16
                                    

Vše mi připadalo tak unáhlené, ale má chtivost byla silnější, než má mysl. Potřebovala jsem stisknout nohy silně k sobě a potlačit tak ten nesnesitelný tlak v klíně, ale nemohla jsem, jelikož jsem mezi nohami měla Shawnovo tělo. Dlaně jsem přiložila na jeho záda a víc si ho k sobě přitáhla. Myslela jsem, že to bude lepší, ale svou chtivou jsem několikrát znásobila.
Nevěděla jsem, co mám dělat. V jednu chvíli mi to přišlo příšerné. Měla jsem chuť plakat a křičet, ať přestane. Tolik pocitů, příjemně mě ničily. Líbal mě pomalu, tak pomalu, že se mi z toho chtělo řvát. Bylo to jako mučení. Potřebovala jsem ho, potřebovala jsem cítit jeho teplé tělo, na tom mém. Uchopila jsme lem jeho trika a přetáhla mu ho přes hlavu. Zalapala jsem po dechu, když jsem spatřila jeho překrásné tělo. Tolik svalů jsem po kupě snad ještě nikdy neviděla. Má tělo boha, je jako vytesaná socha. Překypuje dokonalostí. Každý jeden sval měl vykrojený a zapadaly do sebe, jako puzzle. Prsty jsem jich pár obkreslila a on se pyšně usmál. Poté jsem své dlaně opět zabořila do jeho vlasů a přimáčkla si ho ke svým rtům. Nezůstával pozadu a jeho velké ruce mi šikovně svlékly tričko. Měla jsem ještě podprsenku, ale i tak mi začaly hořet tváře. Shawn mě jemně položil na postel a nahnul se nade mě. Nosem mě pošimral na dekoltu a poté mi do údolíčka mezi prsy věnoval malý polibek. Tiše jsem zakňučela a svraštila obočí. Své čelo přiložil na to mé a zavřel oči. Taky jsem je zavřela a vnímala jeho prsty, které se pomalu draly k rozepínání mé podprsenky. Zkušeně jí rozepl a poté své prsty přemístil k jednomu ramínku, které pomalu sundával z mého ramene. Víčka jsem tiskla pevně k sobě, jelikož jsem se hrozně styděla. Ucítila jsem jeho horké rty, které mi věnovaly polibek na rameno a z něho pomalu klouzaly na má, teď už nahá, prsa. Když se dotkl mé bradavky, projela mnou elektrická vlna, a tak jsme ho nechtěně zatahala, možná až moc silně, za vlasy. Nic nenamítal, spíše se pousmál. Jazykem kolem ní kroužil a poté do ní jemňoulince kousl. Když se svou boulí v kalhotách dotkl mého nejcitlivějšího místa, myslela jsem, že zešílím.

"Bože Shawne!" Vykřikla jsem, ale můj hlas se ihned zlomil.

Mé kalhotky byly doslova promočené a mé tělo utrápené k smrti. Měla jsem pocit, že se za chvíli rozpláču.
Pokoušela jsem se to urychlit, a tak jsem svou ruku přemístila k rozepínání Shawnových kalhot a rozepnula je. Shawn si je s mou pomocí svlékl a začal rozepínat ty mé. Když jsem byla už jen v kalhotkách, začala jsem pociťovat jakousi nejistotu. Nikdy jsem s nikým nespala. Co když to bolí? Jaké to vlastně je? Shawn nevypadá na to, že by ještě s nikým nespal.
Jeho vroucí rty se pohybovaly na mém podbříšku. Čím víc se blížil ke kalhotkám, tím víc byl tlak v mém ženství neúprosnější, ale teď jsem se cítila i krapet nesvá. Shawn to asi vycítil a přestal. Přemístil se k mým rtům a těm daroval jeden krátký polibek, poté mi pohlédl do očí a doslova se do nich vpil.

"Mám pokračovat?" Zeptal se něžně, tiše a neuvěřitelně mile, což mě možná krapet zaskočilo.

"Já- Nevím" Svraštila jsem obočí a sklopila pohled, abych se mu nemusela koukat do očí.

Shawn ale pohled opět navázal.

"Já počkám, nebudu spěchat, pokud to nechceš"

Přikývla jsem a Shawn mě dlouze políbil na čelo.

"Promiň.." Špitla jsem.

"Nemusíš se omlouvat" Lehl si vedle mě a přikryl nás peřinou.

"Vážně ti to nevadí?"

"Ne." Pošeptal mi do vlasů a svou rukou obepnul můj pas.

Začala jsem se červenat, jelikož jsem si uvědomila, že jsem stále jen v kalhotkách, a tak jsem si dlaněmi prsa přikryla.

Shawn se zasmál.

"Jsi nádherná lásko." Ujistil mě.

Mé dlaně z prsou sklouzly a místo nich se na ně přitlačil Shawn. Jeho teplé tělo příjemně hřálo. Vše bylo tak krásné. Ten pocit lásky a štěstí. Když jsem u něj ležela, přitulená a vnímala jen jeho srdce, dech, vůni, doteky, a ten hřejivý pocit bezpečí.

Doufám, že se vám part líbil. Budu ráda za každý hlas, komentář a přečtení. Ahoj 😘

Neopouštěj mě (S.M.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat