Vrátili jsme se kolem deváté večer. Stále jsem Londýnem neskutečně okouzlená. Dnešek jsem si náramně užila.
Shawn položil na stůl láhev červeného vína a dvě vínové sklenice, které jsme si vypůjčili v hotelové restauraci. Vyzula jsem si lodičky a procvičila si prsty u nohou. Úlevně jsem si povzdychla a vyvalila se na měkkou postel."Lásko?" Špitl Shawn.
"Hmmm..?" Projevila jsem zájem a rozsvítila malou lampičku, která v pokoji vytvořila romantické přítmí.
"Zavři oči"
"Proč?" Zasmála jsem se.
"Prostě je zavři"
Mlčela jsem a zkrátka oči zavřela.
"Neotevírej je, dokud ti neřeknu.."
Přikývla jsem a vnímala jeho dlaň, která se něžně dotýkala mého dekoltu. Musela jsem se nad tím pousmát. Krapet jsem se lekla, když mě na krku cosi zastudělo.
"Můžeš je otevřít"
Uposlechla jsem ho a oči otevřela. Pohlédla jsem na svůj krk, na kterém se leskl zlatý řetízek s taktéž zlatým přívěškem. Přívěšek představoval srdíčko s maličkými stříbrnými kamínky.
"Je nádherný" Vydechla jsem a pevně Shawna objala.
"Jsem rád, že se ti líbí" Špitl mi Shawny do vlasů, do kterých mě následovně políbil.
.
.
.
.
Uchopila jsem do dlaní Shawnovu hlavu a jemně ho kousla do spodního rtu. Shawn začal mé rty lačně ochutnávat.
Jeho polibky jsou vzrušující a zároveň plné lásky. Obkročmo se na něj posadím a svléknu mu triko. Dlaněmi mu zatlačím do hrudě, aby si lehl. Když si lehne, svými rty sklouznu z jeho krku až k prsům a následovně k podbříšku. Sundám mu kalhoty a boxerky, ve kterých se schovává jeho tvrdý kamarád. Uchopím ho do dlaně a pomalu jezdím nahoru a dolů. Postupně zrychluji a poté přidám také svou pusu. Shawn jemňoulince vzdychá a občas si skousne spodní ret. Když už skoro je, přestanu a přemístím se zpátky k jeho rtům, které chtivě políbím. Shawn si nasadí kondom, pronikne do mě a stiskne můj zadek. Jsem nahoře, takže si určuji tempo. Mé sténání se rozléhá celým pokojem. Udělám se chvíli po Shawnovi a svalím se na svou půlku postele."Byla jsi úžasná" Špitne mi do vlasů a líbne mě na čelo.
"Ty jsi byl dokonalý" Přitulím se k jeho hrudi a pomalu usínám.
Sobota
Vstala jsem už v šest ráno. Jsem plná nedočkavosti. Tak moc se těším na Sophii.
Převlékla jsem se do černých boyfriendů a bílé blůzky. Shawn sladce oddychoval. Bylo mi líto ho budit, ale za chvíli musíme být v jedné restauraci, kde si dáme společně se Sophii snídani."Zlato.." Špila jsem a pohladila ho po nahých zádech.
Jen něco zamumlal a přikryl si hlavu polštářem.
"Lásko.. Jsme na dovolené.."
"No právě.."
"Vstávej"
"Chci spát"
"Dělej!" Strhla jsem mu z tváře polštář a odhodila ho na zem.
"Ještě chvíli.."
"Chvíle už uběhla.."
"Pět vteřin.."
"Jedna..... Dva..... Tři..... Čtyři..... Pět! Vstávat!!"
"No jo.." Posadil se a promnul si obličej.
"Vždyť je teprve půl sedmé..""No právě... Jsem se Sophii domluvená na osm.."
ČTEŠ
Neopouštěj mě (S.M.)
Fiksi Penggemar"Můj život je křehký jako motýl, bohužel není tak krásný a barevný. Je spíš jako můra, ta je přeci taky křehká, bezbarvá a pro většinu lidí ošklivá..." °°°°° Příběh prochází korekcí! Neopouštěj mě© Příběh je chráněný autorskými právy(©) 23.12.- #1 v...