**Návrat**

6.9K 415 28
                                    

O několik dní později

Dnes odlétáme zpátky domů. Kvůli mému pobytu v nemocnici se naše dovolená prodloužila. Pan doktor usoudil, že jsem psychicky narušená a měla bych pokračovat v návštěvách psychiatra. Shawn mě objedná k někomu jinému, protože s posledním psychiatrem nemám moc dobré zkušenosti. Nevěřila bych, že to někdy řeknu, ale už se strašně těším domů. Londýn jsem vždy milovala, ale teď... Vždy když slyším název tohoto města, vzomenu si na Sophii.

"Máme všechno?" Zeptala jsem se, když jsem zapínala svou tašku.

"Myslím, že jo" Odpověděl Shawn a připl si na zápěstí své černé hodinky.

Naposledy jsem se prohlédla v zrcadle a poté následovala Shawna ke dveřím.

***

A jsme doma. Cesta letadlem utekla rychleji, než když jsme letěli tam. Nasedli jsme do Shawnového auta, které stálo na parkovišti a jeli vstříc domovu. Zatímco jsme byli v Londýně, napadal zde sníh. Není to bůhví jaké sněhové maximum, spíše mi to připadá jako rozsypaná mouka. V místech kde Mendesovi bydlí, tudíž v horách je sněhu o cosi více a taky počasí je dosti mrazivé. Vystoupíme z auta a jdeme směrem k hlavnímu vchodu. V chodbě už stojí Aaliyah a radostně se uculuje. První obejme Shawna a poté s lehkou rozvážností také mě. Do místnosti vstoupí Shawnovi rodiče. Oba dva se široce usmějí a pozdraví nás.

"Tak jak jste se měli?" Optá se zvědavě paní Mendesová.

Shawny ke mně očkem pohlédne a trochu znejistí.

"Skvěle" Usměje se, aby to vypadala důvěryhodněji.

"Tak si vybalte a potom nám přijďte povyprávět všechny zážitky."

Přikývneme a odcupitáme do Shawnového pokojíku.

"Tahle postel mi chyběla.." Oddychla jsem si, když jsem celým tělem dopadla na měkkou matraci.

Shawn se jen uchechtl a lehl si na mě podepírajíc se rukama. Jeho oči jsou tak blízko těch mých, že mám nutkání se do nich hloubavě vpíjet. Cítím jeho horký dech, který se odráží od mé pokožky. Jeho rty křičí o polibek a já znovu podlehnu. Nikdy nedokážu odolat těm plným polštářkům. Dlaněmi si jeho hlavu přitáhnu ještě blíže, tak aby se naše rty lehounce dotýkaly. Přejedu po nich těmi svými a víc už dělat nemusím, jelikož se velení ujme Shawn. Ochutnává mě tak lačně, že ve mně při pouhých polibcích probíjí miliony elektrických proudů. Miluji jeho vůni a lituji, že ona specifická a osobitá vůně nemůže být můj parfém. Prsty si propletu v jeho vlasech a vychutnávám si tu hebkost na své kůži. Shawn mě dlouze políbí na krku a poté mi pohlédne do očí. Nemusí mluvit, protože z jeho pohledu čiší ta neutuchající láska. Upřímně se usměji a poté ho odstrčím tak, že se ze mě překulí na záda. Popadnu polštář a praštím ho s ním do břicha. Shawn se pobaveně zahihňá a začne mě lechtat. Jsem strašlivě lechtivá, takže se směji hodně a nahlas. Kopu nohama okolo sebe a semtam omylem zapištím. Chci utéct, ale Shawnova paže je silná a já ji nemůžu odstrčit.

"Přes-taň" Zamumlám mezi smíchem.

Když už mi dochází dech, přestane a nechá mě se dosmát.

"Blbečku" Řeknu a praštím ho polštářem znovu.

***

Převlečeme se do domácího oblečení a jdeme do obýváku, kde sedí zbytek rodinky. My vyprávíme a všichni nás bedlivě poslouchají. Vše špatné vynecháme, takže v našem podání byla ona dovolená bez jediné chybičky.

***

Pátek

Je den jako každý jiný a Shawn i já musíme do školy. Obléknu si černý rolák a bílé skinny. Vlasy si spletu do drdolu a na řasy si nanesu trochu řasenky. Poté se vydáme do kuchyně. Na stole leží talíř s palačinkama. Namažeme si tedy plátek těsta tím, co máme rádi a pustíme se do jídla. Za chvíli se zde objeví i Aaliyah a popadne z talíře jednu palačinku, kterou do sebe rychle narve a běží zpátky.

"Kam tak spěcháš?" Zeptá se jí Shawn.

"Zapomněla jsem se naučit do matiky"

"Aha"

Když hodiny ukazovaly půl deváté, popadli jsme své batohy a šli k autu. Aaliyah se usadila na zadních sedačkách a já se Shawnym vpředu. Docela dost chumelí a fouká silný vítr. Celá krajina je pokrytá čerstvě napadaným sněhem, který neustále přibývá. Přichází zima a s ní i Vánoce.

Doufám, že se vám dnešní part líbil. Budu ráda za každý hlas, komentář a přečtení. Ahoj😘.

Neopouštěj mě (S.M.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat