Part 10

1.2K 87 5
                                    

Κοιμήθηκα και μετά από λίγα λεπτά με ξύπνησε ένας τρομερός εφιάλτης. Φοβήθηκα τόσο πολύ. Το κεφάλι μου πήγαινε να σπάσει και δεν ήμουν καλά. Δεν θα έμενα άλλο μόνη μου στο διαμέρισμα μου. Σκέφτηκα να πάρω  τον Louis αλλά μέχρι να έρθει θα είχα πεθάνει από τον φόβο μου. Χωρίς δεύτερη σκέψη βγήκα έξω και χτύπησα την πόρτα του. Ναι ήμουν πολύ φοβισμένη για να το κάνω αυτό. Ευχόμουν να είναι μέσα γιατί αλλιώς θα έφευγα αμέσως για το σπίτι του Louis. Άνοιξε η πόρτα επιτέλους.

"Amelia. Τι δουλειά έχεις εδώ τέτοια ώρα;" χωρίς καν να προλάβω να το σκεφτώ τον είχα αγκαλιάσει.

"Άσε με να μείνω μαζί σου απόψε Harry. Σε παρακαλώ. Φοβάμαι πολύ."

"Εντάξει." Είπε και με έσφιξε.

"Είδα ένα εφιάλτη και τρόμαξα τόσο πολύ που δεν μπορούσα ούτε μόνη στο σπίτι να μείνω."

"Μην φοβάσαι. Έλα, πάμε να κοιμηθούμε."

"Μαζί;"

"Ναι γλυκιά μου δεν δαγκώνω." Είπε τρυφερά.

Έγνεψα και πήγαμε για ύπνο.

Ξαπλώσαμε στο κρεβάτι του. Εγώ στην μια άκρη και αυτός στην άλλη. Παρατηρούσα το δωμάτιο του. Ήταν σκοτεινό με σκούρα χρώματα. Λένε ότι τα χρώματα που χρησιμοποιεί κάποιος περιγράφουν την ψυχή του. Αν ισχύει αυτό τότε γιατί η δική του να είναι μαύρη;
Αργότερα αποκοιμήθηκα. Όμως πάλι είδα αυτόν τον εφιάλτη και ξύπνησα απότομα με αποτέλεσμα να ξυπνήσω και τον Harry.

"Τι έγινε; Πάλι αυτός ο εφιάλτης;"

"Ναι." Είπα τρομαγμένη. Ποτέ δεν έδινα σημασία στα όνειρα. Πιστεύω πως είναι όλα παιχνίδια του μυαλού. Αυτό όμως έμοιαζε τόσο αληθινό που φοβάμαι μην γίνει. Δεν θέλω να του  πω τι βλέπω.

"Έλα εδώ." Είπε και με αγκάλιασε. Μου χαΐδευε τα μαλλιά και έτσι αποκοιμήθηκα, με το κεφάλι μου να ακουμπάει  στο στήθος του.

Το πρωί στις 7 με ξύπνησε. Μα καλά πως ήξερε τι ώρα δουλεύω; Δεν θυμάμαι να του είπα κάτι.

"Καλημέρα κορίτσι με τους εφιάλτες."

"Καλημέρα. Με συγχωρείς που σε ξύπνησα χθες και που κοιμήθηκα εδώ αλλά φοβήθηκα πολύ." Είπα διστακτικά. Στους εφιάλτες μου έβλεπα έναν άντρα με μαυρα ρούχα να με παίρνει μακριά από όσους αγαπώ. Έβλεπα τα πρόσωπα τους. Τους γονείς μου, τον Louis, τον αδερφό μου αλλά ο Harry δεν ήταν εκεί. Ο άντρας είχε έναν άλλον άντρα πίσω του αλλά δεν μπορούσα να τον διακρίνω. Ποιος να ήταν;

"Δεν πειράζει. Έχω φτιάξει πρωινό."

"Ευχαριστώ αλλά δεν χρειάζεται. Θα πάω σπίτι."

"Εντάξει όπως θέλεις."

Τον ευχαρίστησα και έφυγα.

Harry's P.O.V

Τι έχω πάθει με αυτή την κοπέλα; Δεν είμαι  ο εαυτός μου όταν είμαι μαζί της. Όχι. Αυτό που είμαι δεν αλλάζει. Ποτέ δεν θα αλλάξει. Θα την εκμεταλλευτώ και αυτή. Μια γυναίκα με εκμεταλλεύτηκε σε όλη μου τη ζωή. Δεν  θα αφήσω καμιά άλλη να το ξανακάνει.

Amelia's P.O.V

Ντύθηκα και πήγα στη δουλειά. Γιατί να με αφήσει να μείνω σπίτι του όλο το βράδυ; Πέρασα υπέροχα μαζί του. Νομίζω τον ερωτεύομαι όλο και περισσότερο κάθε μέρα. Θέλω να του το πω. Να είμαστε μαζί αλλά κάτι με κρατάει πίσω. Γιατί; Τι μπορεί να πηγαίνει λάθος με αυτόν; Είναι αγγελικά όμορφος αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Νιώθω ότι κάτι μέσα του είναι ακόμη καλό κι ας δείχνει στους άλλους το αντίθετο. Άλλη μια κουραστική μέρα έφτασε στο τέλος της. Δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι τον τροπο που μου φέρθηκε. Καθώς περπατούσα στον δρόμο για το σπίτι είδα την ξανθιά κοπέλα που ήταν στο Apollo ο Harry.

"Γειά σου."

"Συγγνώμη σε ξέρω;" μου είπε η κοπέλα ξαφνιασμένη.

"Όχι ακριβώς. Απλά σας είχα δει με τον Harry Styles μαζί και ήθελα να ρωτήσω αν τον γνωρίζετε καλά."

"Δεν θέλω να ξανά ακούσω αυτό το όνομα. Με εκμεταλλεύτηκε. Πήρε αυτό που ήθελε και απλά έφυγε. Την επόμενη μέρα μου είχε αφήσει ένα μήνυμα.

~ Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση ξανθούλα. ~

Είναι ένα καθίκι. Μακριά του."

"Λυπάμαι. Σε ευχαριστώ που μου τα είπες όλα αυτά." Έφυγα σοκαρισμένη. Πως γίνεται να είναι το ίδιο άτομο το οποίο το βράδυ κοιμηθήκαμε μαζί επειδή είχα ένα κακό όνειρο. Δεν καταλαβαίνω. Ίσως να είναι διαφορετικά με εμένα.

Μπήκα στο σπίτι μου. Έκανα ένα μπάνιο και πήρα τηλέφωνο τον Lou. Ήρθε, φάγαμε και καθόλη την διάρκεια του φαγητού του εξήγησα όλα όσα είχαν γίνει.

"Amelia, καλύτερα να μείνεις μακριά από αυτόν γλυκιά μου. Στο είπε και η κοπέλα." Έγνεψα και συνεχίσαμε με να μιλάμε γι αυτόν και την σχέση του με την Nicole. Είναι τόσο χαρούμενοι. Γνωρίστηκαν στο αεροδρόμιο καθώς ερχόταν εδώ o Lou. Μακάρι να είναι για πάντα έτσι. Μακάρι να ήμασταν έτσι με τον Harry. Πρέπει να τον γνωρίσω. Ξέρω ότι υπάρχει μια καλή πλευρά του Harry. Καταφέρνω να την βγάζω στην επιφάνεια. Ελπίζω στο να καταφέρω να την κρατήσει για πάντα εκεί πάνω.

Θέλω γνώμες. Θα ήθελα να σχολιάσετε. Τι λέτε; Θα βγει η καλή πλευρά του Harry; Θα δούμε λοιπόν. Ελπίζω να σας αρέσει. 💕

My kind of love. H.SМесто, где живут истории. Откройте их для себя