"Τώρα σε θέλω εγώ." Του είπα και ένωσα τα χείλη μας ενώ η γλώσσα μου εισχώρησε στο στόμα του και το ένα χέρι μου έπιασε τα οπίσθια του.
Με έσπρωξε λίγο.
"Είσαι μεθυσμένη. Πάμε να κοιμηθείς." Με τράβηξε προς τα μέσα όμως αντιστάθηκα. Πέταξε το σακάκι του στον καναπέ και με τράβηξε λίγο πιο δυνατά.
"Έλα Harry. Σε θέλω σου λέω." Γέλασα καθώς δεν καταλάβαινα και πολλά. Δάγκωνα τα χείλη μου παρατηρώντας τον κώλο του.
Harry's P.O.V
"Έχεις ωραίο κώλο!" Είπε και με χούφτωσε.
"Σταμάτα Amelia." Της είπα. Ήταν μεθυσμένη και δεν έπρεπε να την εκμεταλλευτώ όμως οι κινήσεις της με τρέλαιναν.
"Ω έλα τώρα Harry. Σε θέλω μέσα μου σου λέω." Φώναξε.
"Νομίζω πως πρέπει να κοιμηθείς τώρα." Είπα και την ξάπλωσα στο κρεβάτι όμως εκείνη σηκώθηκε αμέσως. Έβγαλε τα παπούτσια την ζακέτα κι μετά το φόρεμα της όμως εγώ δεν την είχα δει.
Πήγα να βγω από το δωμάτιο όταν με φώναξε."Harry! Έλα εδώ τώρα!" Διέταξε ενώ γελούσε χωρίς λόγο. Γυρισα και αντικρισα το θεαμα του υπεροχου κορμιου της.Ήταν με τα εσώρουχα της. Μαύρα δαντελωτά όπως μου αρέσουν. Γαμώ τις αδυναμίες μου γαμώ!
"Τι θες;" πλησίασα.
Ήρθε πάνω μου και έσκισε το γαλάζιο μου πουκάμισο και φίλησε το στήθος μου ενώ μετά πήγε προς το λαιμό μου. Με έγλυφε εκεί και ένιωθα την στύση μου να γίνεται όλο και εντονότερη πιέζοντας το παντελόνι μου. Θέλω να της κάνω τόσα αυτή τη στιγμή όμως δεν πρέπει. Είναι μεθυσμένη. Θα το μετανιώσει μόλις ξυπνήσει.
"Μα Harry!" Διαμαρτυρήθηκε επειδή δεν ανταποκρινόμουν.
"Ξάπλωσε." Της είπα. Νόμιζε πως θα την ακολουθούσα όμως άνοιξα την πόρτα για να φύγω.
"Μην φύγεις!" Φώναξε. "Έλα να κοιμηθούμε μαζί. Σε παρακαλώ." Είπε καθισμένη στο κρεβάτι. Δεν μπορούσα να την αφήσω μόνη έτσι όπως ήταν. Ξαφνικά ενώ γύρισα να την κοιτάξω εκείνη πήγαινε γρήγορα στην τουαλέτα. Έτρεξα πίσω της και της κράτησα τα μαλλιά ενώ έκανε εμετό. Έπειτα της έπλυνα το πρόσωπο και βρήκα ένα λαστιχάκι και της έπιασα τα μαλλιά. Την πήγα στο κρεβάτι και την ξάπλωσα. Της χαΐδευα τα μαλλιά μέχρι να κοιμηθεί και να φύγω όμως με τράβηξε και με ξάπλωσε δίπλα της. Έβγαλα τα παπούτσια, το στενό μου τζιν και το σκισμένο μου πουκάμισο και την πήρα αγκαλιά ενώ ακούμπησε το κεφάλι της στο στήθος μου. Μου είχε λείψει να την κρατάω έτσι.
KAMU SEDANG MEMBACA
My kind of love. H.S
Fiksi Penggemar"Κοίτα τι σου έχει κάνει Amelia! Είσαι χάλια από την μέρα που έφυγε. Σε χρήσιμοποιήσε. Σταμάτα να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου." είπε ο Louis αλλά συνέχισα να μην ακούω κανενα.