Έπειτα από μισή ώρα τελείωσε. Ξάπλωσε δίπλα μου ενώ πήρα το σεντόνι από το κομοδίνο που το είχε βάλει πάνω για να σκεπαστούμε. Καθίσαμε λίγο έτσι, για την ακρίβεια μέχρι να ανακτήσουμε τις αναπνοές μας και τις δυνάμεις μας. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα τουαλέτα. Έκανα γρήγορα ένα ντουζ και φόρεσα ένα λεπτό κοντό φορεματάκι. Μόλις βγήκα έξω τον είδα να ανοίγει την πόρτα. Έτρεξα κοντά του και έκλεισα γρήγορα την πόρτα.
"Τι κάνεις;" Του φώναξα εξαγριωμένη. Θα με παρατούσε πάλι;
"Τι;"
"Θα με παρατήσεις ξανά; Τι είμαι Harry; Το τσουλάκι σου είμαι γαμώτο; Έρχεσαι εδώ μόνο και μόνο για να το κάνουμε και φεύγεις;" δάκρυσα.
"Θα σε παρατούσα από την πρώτη μέρα που κάναμε σεξ ξανά όμως δεν μπορούσα. Δεν ξέρω τι διαόλο μου κάνεις και σε θέλω τόσο απεγνωσμένα."
"Ώστε ήθελες πάλι να με παρατήσεις; Όλα όσα είπες ήταν ψέματα; Μα βέβαια πως μπόρεσα να πιστέψω ότι ίσως με αγαπούσες; Εσύ δεν αγαπάς κανένα."
"Θα έφευγα για να μην σε πληγώσω άλλη μια φορά Amelia. Επειδή σ ' αγαπάω δεν θα σε άφηνα μαζί μου να χαραμίζεσαι." Φώναξε.
"Και με τον τρόπο που μου φερθηκες τώρα δεν με πληγώνεις νομίζεις; Με κάνεις να νιώθω σαν να είμαι πόρνη γαμώτο. Και ποιος σου είπε ότι χαραμίζομαι μαζί σου; Όταν κάποιον τον αγαπάς χαίρεσαι να περνάς χρόνο μαζί του, δεν σκέφτεσαι αν χαραμίζεσαι ή όχι γιατί δεν με νοιάζει γαμώτο. Εγώ θέλω να είμαι μαζί σου." Του φώναξα. Θέλω να καταλάβει ότι εγώ δεν είμαι σαν τις άλλες που έχει γνωρίσει.
Ηρέμησα μετά από μερικά δευτερόλεπτα και αφού εκείνος δεν είχε απαντήσει συνέχισα σε ήρεμο τόνο να συμπληρώσω κάτι που ξέχασα. Είχε χαμηλώσει το κεφάλι.
"Δεν είμαι σαν αυτές που πήγαινες Harry. Λοιπόν, αν πραγματικά με αγαπάς θα μείνεις σήμερα μαζί μου. Θα πάμε μέσα, θα με πάρεις αγκαλιά και θα κοιμηθούμε. Το πρωί θα ξυπνήσουμε και θα είσαι ακόμη δίπλα μου. Εάν δεν με αγαπάς, άνοιξε αυτή τη πόρτα και φύγε. Δεν θελω να ζω με ψευτικες ελπιδες πια. Δεν θα με ξαναδείς, θα είναι σαν να μην με γνώρισες ποτέ και όλα θα τελειώσουν σήμερα." Συνέχιζαν να πέφτουν δάκρυα αραιά και που από τα μάτια μου. Σήκωσε το βλέμμα του και τα μάτια του συνάντησαν τα δικά μου. Τότε άνοιξε την πόρτα. Όταν είδα αυτή την κίνηση η καρδιά μου κόπηκε στα δύο. Όμως, την έκλεισε δυνατά και έμεινε μέσα στο σπίτι απέναντι μου.
"Πώς θα μπορούσα να σε αφήσω; Πώς διαόλο θα σε ξεχνούσα αφού σ ' αγαπάω; Είμαι τόσο γαμημένα εγωιστής με σένα και όμως σε άφησα, ένα χρόνο να σε έχει κάποιος άλλος. Να αγγίζει τα χείλη σου, να αγγίζει εσένα. Τρελαινόμουν στην σκέψη ότι δεν ήμουν ο μόνος που σε είχε αγγίξει και έσπαγα τα πάντα μέσα στο σπίτι στην σκέψη αυτή. Μέρα με την μέρα μου έλειπες περισσότερο και δεν μπορούσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου. Κάθε βράδυ έπινα και πήγαινα με άλλες γυναίκες για να μπορέσω να σε ξεχάσω όμως κάθε μία που "ξάπλωνε" μαζί μου μου θύμιζε εσένα. Μου θύμιζε πως ντρεπόσουν όταν μιλούσαμε για στοματικό, που σε παρακαλούσα σχεδόν και δεν με άφηνες, κάθε φορά που κρατούσες την πλάτη μου και το άγγιγμα σου με έκανε να ανατριχιάζω." Ακούμπησα το σώμα μου στον καναπέ καθώς εκείνος συνέχισε. " Κάθε φορά που σε φιλούσα.." αναστέναξε "κάθε φορά που σε κοιτούσα ήξερα ότι ήσουν διαφορετική."
Είπε και είχα μείνει άναυδη. Τον βοήθησε το ποτό να πει όσα ήθελε και πρώτη φορά χαίρομαι που είχε πιει."Δεν άφησα ποτέ τον Liam να με αγγίξει. Ακόμη και τις φορές που με φιλούσε τον ταύτιζα με εσένα για να μπορώ να ανταποκριθώ." Δήλωσα και με πλησίασε χαιδεύοντας μου το μάγουλο.
"Πιστεύεις πως αν ποτέ φύγω θα ξεχάσω τον τρόπο που κάναμε έρωτα; Τον τρόπο που με φιλούσες;"
Τον κοίταξα αλλά δεν είπα κάτι. Είπε "Κάναμε έρωτα;" Εκείνος πότε δεν θα χρησιμοποιούσε αυτή την έκφραση.
"Δεν θα μπορέσω." Έσκυψε το κεφάλι του. "Μου έχεις κάνει ζημιά γαμώτο." Παραδέχτηκε και ένα μικρό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου. Τον πλησίασα και σήκωσα το κεφάλι του αφού είχε καρφώσει τα μάτια του στο πάτωμα. Του χαΐδεψα τα μαλλιά και του έδωσα ένα φιλί στο στόμα αφού σηκώθηκα λίγο στις μύτες των ποδιών μου για να τον φτάσω. Τον κοίταξα στα μάτια και του είπα:
"Αν σου έχω κάνει εγώ ζημιά εσύ τι μου έχεις κάνει;" απόρησα και είδα τα λακκάκια στο πρόσωπο του να εμφανίζονται. Είχα ξεχάσει πόσο όμορφα φαινόταν σε συνεργασία με το χαμόγελο του. Με έπιασε από την μέση και με σήκωσε προς τα πάνω για να ενώσει για άλλη μια φορά τα χείλη μας. Μόλις απομακρυνθήκαμε δήλωσε κάτι.
"Εάν δεν ήμουν έστω και λίγο μεθυσμένος θα είχα φύγει λόγο του εγωισμού μου, να το ξέρεις."
"Εάν περνούσες αυτό το κατώφλι θα σου έσπαγα το κεφάλι." Αποκρίθηκα και γελάσαμε. Με σήκωσε σε στυλ νύφης και με πήγε στο κρεβάτι. Με ξάπλωσε, έβγαλε τα ρούχα του και ήρθε δίπλα μου. Ακούμπησα το κεφάλι μου στο στήθος του, οπως μου αρεσε να κανω, και αποκοιμήθηκαμε αγκαλιά.
Ψηφίστε και σχολιάστε παρακαλώ! Θέλω να μου πείτε γνώμες 💟💕 Ελπίζω να σας αρέσει 💖
YOU ARE READING
My kind of love. H.S
Fanfiction"Κοίτα τι σου έχει κάνει Amelia! Είσαι χάλια από την μέρα που έφυγε. Σε χρήσιμοποιήσε. Σταμάτα να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου." είπε ο Louis αλλά συνέχισα να μην ακούω κανενα.