Ήμουν στην αγκαλιά του και απλά δεν με Îνοιαζε τι θα ακολουθοÏσε. Φτάνει που άκουσα ότι μ ' αγαπάει. Φτάνει που με ξανά κÏάτησε στην αγκαλιά του. ΓÏÏισε και μου Îδωσε Îνα φιλί στο μάγουλο καθώς το Ï€Ïόσωπο και το στόμα του ήταν γεμάτο αίματα. Τον φίλησα στο στόμα και τον Îσφιξα πάνω μου ενώ δάκÏυσα από χαÏά. Ίσως πονοÏσα, ίσως άκουσα κάποια Ï€Ïάγματα που δεν μου άÏεσαν αλλά ποτΠδεν θα ξεχνοÏσα το συναίσθημα που νιώθω όταν βÏίσκομαι στην αγκαλιά του.
"Îομίζω ότι αÏχίζω να γίνομαι Ï€Î¿Î»Ï ÎºÎ±Î»ÏŒÏ‚." Αναφώνησε ο Zayn. ΓÏÏισα και τον κοίταξα ελπίζοντας να μας άφηνε ελεÏθεÏους όμως οι ελπίδες μου δεν κÏάτησαν για πολÏ.
"Δεν Îχεις πονÎσει αÏκετά Harry. Δεν Îχεις παÏει ακόμη το μάθημα σου. Θα κάνεις ξανά τα ίδια γιατι είναι Îτσι ο χαÏακτήÏας σου." Του είπε και φώναξε τους άνδÏες του και τον Îδεσαν στον απÎναντι τοίχο ενώ εκείνος με Ï„Ïάβηξε από τα μαλλιά και με Îβαλε να ξαπλώσω στο Ï„ÏαπÎζι ο κοÏμός μου ενώ τα πόδια μου πεÏίσσευαν και ακουμποÏσαν το πατωμα. Μου εβγαλε το εσωÏουχο. ΤοποθÎτησε το χÎÏι του δυνατά στο δεξί μου οπίσθιο με αποτÎλεσμα να βγάλω μια κÏαυγή σίγουÏα όχι ευχαÏίστησης.
"Σου οÏκίζομαι πως θα πεθάνεις από τα χÎÏια μου μπαστάÏδι. Μην την αγγίζεις." Φώναζε και ήταν Îτοιμος να σπάσει την σωλήνα που τον είχαν δÎσει. Î ÏοσπαθοÏσα να μετακινήσω το σώμα μου όμως είχε βάλει το άλλο του χÎÏι στην πλάτη και με πίεζε Ï€Ïος τα κάτω Îτσι δεν μποÏοÏσα να κάνω τίποτα. ΚοιτοÏσα στα μάτια τον Harry. Ήταν τόσο θυμωμÎνος και όχι μόνο με τον Zayn αλλά και με τον εαυτό του. Οι άντÏες που Îδεσαν είχαν βγει Îξω από το δωμάτιο μαζί με τον William.
"Αν ξαναμιλήσεις θα σου Ïίξω." Απείλησε. Φώναξε μÎσα τον William και τον Îβαλε να κÏατάει το όπλο στον κÏόταφο του. Μόνο στην ιδÎα ότι μποÏεί να τον πυÏοβολήσουν είτε επίτηδες είτε κατά λάθος Ï„Ïελαινόμουν."Είναι εντάξει αγάπη μου." Είπα ενώ άÏχισα πάλι να δακÏÏζω Î±Ï†Î¿Ï Ï€Î¯ÎµÎ¶Îµ όλο πιο Ï€Î¿Î»Ï Ï„Î¿ χÎÏι του εκεί και με πονοÏσε.
"ΟÏκίζομαι στο Θεό..."
"Σκασε!" Φώναξε ο William και όπλισε.
"Σε παÏακαλώ Harry. Μην κοιτάς. Κλείσε τα μάτια σου..."
Τότε με Ï„Ïάβηξε από τα μαλλιά και χτÏπησε δυνατά το μάγουλο μου. Πόνεσα Ï€Î¿Î»Ï ÎºÎ±Î¹ τα δάκÏυα μου πολλαπλασιάζονταν.
"Ποιος σου είπε ότι μποÏείς ÎµÏƒÏ Î½Î± μιλάς;" είπε επιτακτικά.
"Θα σου κόψω το χÎÏι Ïε. ΛÏσε με και θα σου δείξω. Έτσι είμαι και εγώ μάγκας." Είπε και ο William Ï€Ïοσγείωσε τον αγκώνα του στο στομάχι του.
"Θα μου το πληÏώσετε." Είπε με δυσκολία.
Τότε όπως με Îβαλε ξανά βίαια πάνω Ï„ÏαπÎζι πίεσε δυνατά με το χÎÏι του τα στήθη μου ενώ μία τσιÏίδα ξÎφυγε ξανά απο τα χείλη μου. Με πόνεσε πολÏ.
"Θα σου γαμήσω.."
"Σκασε." ΕπανÎλαβε ο William.
Τότε ο Zayn μου άνοιξε με δÏναμη τα πόδια μου και Îβαλε Îνα δάχτυλο μÎσα μου. Φώναξα δυνατά ενώ ακοÏμπησα πίσω το κεφάλι μου και δάκÏυα ÎÏ„Ïεχαν από τα μάγουλα μου ενώ το κινοÏσε μÎσα μου ακόμη πιο βίαια.
"Αα" Επαναλάμβανα καθως ο πόνος γινόταν δυνατότεÏος.
Τότε ο Harry κλώτσησε τον William στα γεννητικά ÏŒÏγανα με αποτÎλεσμα να Ï€Îσει κάτω και να πετάξει μακÏυά το όπλο. Έπειτα Îβαλε δÏναμη και Îσπασε την σωλήνα Î±Ï†Î¿Ï Ï„Î¿ κτίÏιο ήταν παλιο και η σωλήνα λεπτή. Κλώτσησε στην κοιλιά τον Zayn δυνατά και τον ÎÏιξε κάτω. Σηκώθηκα γÏήγοÏα και του Îλυσα τα χÎÏια."ΜαλακισμÎνο θα πεθάνεις." Είπε ενώ τον βαÏοÏσε δυνατά στο Ï€Ïόσωπο ο William ήταν ακόμη κάτω και τον πλησίασα βαÏώντας τον και εγω στην κοιλιά.
"Harry σταμάτα! Πάμε να φÏγουμε!"
Εκείνος σηκώθηκε βιαστικά. Μου Îδωσε την ζακÎτα μου και τα παποÏτσια μου και βγήκαμε από την πόÏτα που οδηγοÏσε στο πίσω μÎÏος του ÏƒÏ€Î¹Ï„Î¹Î¿Ï Ï€Î¿Ï… ήταν Îνα δάσος.
ΑÏÏιο επόμενο! ΚαληνÏχτα σας! Ελπίζω να σας αÏÎσει 💟💞
DU LIEST GERADE
My kind of love. H.S
Fanfiction"Κοίτα τι σου έχει κάνει Amelia! Είσαι χάλια από την μέρα που έφυγε. Σε χρήσιμοποιήσε. Σταμάτα να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου." είπε ο Louis αλλά συνέχισα να μην ακούω κανενα.