Επίλογος

1.1K 61 17
                                    


Harry's P.O.V

Μου λείπει η παρουσία της δίπλα μου κάθε πρωί. Μου λείπει το χαμόγελο της που φώτιζε τον μουντό και σκοτεινό κόσμο μου και με μεταμόρφωνε σε κάτι μοναδικό, κάτι που μόνο σε εκείνη μπορούσα να χαρίσω. Όμως, όσες φορές εμφανίστηκε ο εγωισμός μου χωρίσαμε. Δεν θέλω να είμαστε έτσι. Την αγαπώ πολύ, όσο καμία άλλη αλλά ίσως είναι καλύτερα και για τους δύο.

Το κουδούνι χτύπησε. Πλησίασα και άνοιξα την πόρτα.

"Εσύ;"

"Άσε με να σου εξηγήσω!"

"Τι να μου πεις ρε;" είπα και του έδωσα μια δυνατή μπουνιά στη μούρη. Εκείνος σοριάστηκε στο πάτωμα μου και κρατούσε το μάτι του.

"Συγγνώμη φίλε μου. Άφησε με να σου πω ότι έχω να σου πω και δεν θα σε ξανά πλησιάσω ποτέ ξανά." Είπε ενώ ήταν ακόμη κάτω και φαίνεται να πονούσε πολύ.

Του έδωσα το χέρι μου να σηκωθεί και έφερα πάγο για το μάτι του. Κάθισα στον καναπέ απέναντι του.

"Έχεις πέντε λεπτά." Ανακοίνωσα.

"Φίλε είμαι τόσο ηλίθιος. Σου ζητώ συγγνώμη για αυτά που έκανα στην κοπέλα σου αλλά ζήλευα τόσο πολύ. Δεν με άφησες να έχω μια τέτοια σχέση με την Tina και δεν ήθελα να είσαι εσύ ευτυχισμένος αφού δεν μου έδωσες την ευκαιρία να ευτυχίσω μαζι της. Γιατί μου το έκανες αυτό ε;"

"Ήθελα να καταλάβω αν μπορούσα χωρίς την Amelia και εκείνη ήταν η μόνη που βόλευε τότε."

"Πόσα χρόνια είμαστε φίλοι; Πόσα μου λες; Γιατί δεν με σεβάστηκες ρε;"

"Γιατί το έκανες αυτό στη κοπέλα μου;"

"Γιατί το έκανες αυτό στο φίλο σου;"

Δεν απάντησα. Δεν είχα τι να πω. Είχε δίκιο, εγώ πρώτος δεν τον σεβάστηκε.

"Συγγνώμη φίλε." Του είπα και τον αγκάλιασα. 

"Και εγώ συγγνώμη." Είπε και ανταπέδωσε.

"Αλήθεια που είναι τώρα η Amelia;"

"Zayn, έχουμε χωρίσει εδώ και δύο εβδομάδες."

"Γιατί;" ρώτησε.

"Γιατί είμαι ηλίθιος και την άφησα πάλι να φύγει. Δεν παραδέχθηκα πως την αγαπώ ούτε την σταμάτησα. Της είπα να κάνει ότι θέλει και πάνω σε ένα καβγά μας την άφησα να φύγει."

"Harry, είστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλο. Πήγαινε βρες την. Την αγαπάς. Το ξέρω επειδή δεν σε έχω ξαναδεί ποτέ έτσι για καμία γυναίκα εκτός από αυτή. Είναι κρίμα τέτοια αγάπη να πάει χαμένη."

My kind of love. H.SDonde viven las historias. Descúbrelo ahora